Ποιος είπε ότι το WRC είναι μόνο για άντρες; Είναι και για παιδιά!

Ο Kalle Rovanpera γίνεται ο νεότερος Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην ιστορία του WRC μια μέρα μόλις μετά τα 22α γενέθλιά του.

Ποιος είπε ότι το WRC είναι μόνο για άντρες; Είναι και για παιδιά!

Ο Kalle Rovanpera γίνεται ο νεότερος Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην ιστορία του WRC μια μέρα μόλις μετά τα 22α γενέθλιά του.

Γιώργος Πολυζώης

Χρειάστηκε να περιμένουμε μέχρι τη Νέα Ζηλανδία για να τον δούμε να στέφεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής και να γράφει ιστορία, μια ιστορία που από ότι φαίνεται θα έχει και συνέχεια. Θυμίζω ότι οι δύο Γάλλοι Seb, έχουν κατακτήσει τα 17 πρωταθλήματα της τελευταίας εικοσαετίας. Αυτό είναι ιδιαίτερα προβληματικό, διότι δεν υπάρχει πληθώρα οδηγών και έντονος ανταγωνισμός ώστε τα ονόματα των Πρωταθλητών να εναλλάσσονται στην πάροδο των χρόνων.

Νέα Ζηλανδία: Ο αγώνας που επανήλθε στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος μετά από 10 χρόνια απουσίας είναι χαρακτηριστικός για τα σκούρα και μαλακά χώματα που διαθέτει. Με δυσκολία θα δει κανείς πέτρες και ακόμη πιο δύσκολα βράχους και κακοτράχαλους δρόμους. Φετινό χαρακτηριστικό οι βροχοπτώσεις που έκαναν τις συνθήκες οδήγησης δύσκολες στις κατά τα άλλα πολύ καλές και τεχνικές ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Από αγωνιστικής πλευράς, για άλλη μια φορά ο αγώνας ξεκίνησε την πρώτη μέρα με ανατροπές και εναλλαγές στην πρώτη θέση μεταξύ Tanak, Breen και Ogier! Την 2η ημέρα πέρασε επικεφαλής ο Evans. Αυτός με τη σειρά του, αφού έκανε την εμφάνιση του αυτοκινήτου αγνώριστη λόγω μιας μικροεξόδου, έδωσε τη σκυτάλη στον Rovanpera που τέθηκε επικεφαλής ελέγχοντας τον αγώνα μέχρι το τέλος και με μοναδική σοβαρότητα και σταθερότητα βρέθηκε στην πρώτη θέση του βάθρου.

Αξιοσημείωτο ότι ο Ogier, παρά το γεγονός ότι φέτος δεν αγωνίζεται σε όλους τους αγώνες του Πρωταθλήματος, ήταν ανταγωνιστικός και «μέσα στη μάχη» , δηλώνοντας για άλλη μια φορά ότι το WRC τον έχει ανάγκη.

Κατά τα άλλα εντυπωσιακές ήταν οι ποινές που επέβαλαν οι αγωνοδίκες για λανθασμένη χρήση του υβριδικού συστήματος και στους τρεις οδηγούς της HUYNDAI με αποτέλεσμα και ο Tanak αλλά και ο Neuville με τον Solberg να δεχτούν ποινές από 5’ έως 10’. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι οι κανονισμοί της FIA εφαρμόζονται με απόλυτη ακρίβεια και χωρίς διακρίσεις.

Εντύπωση μας έκανε ο πραγματικά χαμηλός αριθμός συμμετοχών του αγώνα που ανήλθαν μόλις στις 29 και μάλιστα από αυτές τα 28 πληρώματα πήραν εκκίνηση την Πέμπτη στην εναρκτήρια ειδική του αγώνα. Τελικά μόλις 21 αυτοκίνητα είδαν τον τερματισμό. Δεν είναι μάλλον τυχαίο ότι κατά πάσα πιθανότητα ο αγώνας δεν θα προσμετρά στο WRC to 2023.

Αναμένουμε με αγωνία να δούμε το πρόγραμμα του 2023, το οποίο φαίνεται να περιλαμβάνει αρκετές αλλαγές. Ακόμη και η ακριβής ημερομηνία του δικού μας αγώνα δεν έχει ανακοινωθεί. Το μόνο σίγουρο είναι ότι υπάρχουν πολλές διεργασίες με πολλές χώρες να διεκδικούν μια θέση στο ημερολόγιο των 14 αγώνων και μάλιστα κάποιες από αυτές αποτελούν μεγάλες αγορές όπως η Μεγάλη Βρετανία και η Αργεντινή που δυσκολεύονται να πείσουν τον promoter.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!