O Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, ακριβώς όπως είχε κάνει και στο FP1. O Ολλανδός Πρωταθλητής είχε διαφορά μόλις 0,12 δλ. από το Lando Norris, ο οποίος σημείωσε το 2ο ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας με τη McLaren. Ωστόσο, ο ρυθμός του Verstappen στην προσομοίωση αγώνα ήταν ταχύτατος. Ο Norris έγραψε και αυτός μερικούς καλούς χρόνους.
Στην 3η θέση βρέθηκε ο Charles Leclerc κατάφερε με τη Ferrari να βρεθεί στην 3η θέση, 0,266 δλ. μακριά από την κορυφή. Έκπληξη αποτέλεσε το γεγονός ότι ο Valtteri Bottas κατάφερε να κινηθεί μόλις 0,003 δλ. πιο αργά από το Leclerc, με το Φινλανδό να φιγουράρει στην 4η θέση, παρότι αυτή ήταν η πρώτη του επαφή με το μονοθέσιο της Alfa Romeo, το οποίο είχε παραχωρήσει στο FP1 στο νεαρό Theo Pourchaire. Ο Bottas είχε ένα μίνι-αγώνα έως τις πρώτες στροφές που παραλίγο να καταλήξει σε επαφή με το Verstappen έπειτα από την προσομοίωση εκκίνησης μετά την καρό σημαία.
Ο Sergio Perez με τη δεύτερη Red Bull βρέθηκε στην 5η θέση, καθώς στον ταχύτερο γύρο του με τη μαλακή γόμα βγήκε εκτός αγωνιστικής γραμμής στην τελευταία στροφή, ανασηκώνοντας σκόνη, με το πίσω μέρος του μονοθεσίου του να αποσταθεροποιείται. Ο Daniel Ricciardo σημείωσε έναν πολύ ανταγωνιστικό χρόνο με την AlphaTauri, για να βρεθεί στην 6η θέση, μόλις 14 χλστ. του δλ. πίσω από τον Perez και 16 χλστ. του δλ. εμπρός από το Lewis Hamilton με τη Mercedes. O Esteban Ocon με την Alpine βρέθηκε στην 8η θέση, αρκετά κοντά στο Βρετανό 7 φορές Πρωταθλητή.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Μεξικού
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Oscar Piastri με τη McLaren, στην πρώτη του επίσκεψη στην πίστα Autodromo Hermanos Rodriguez, και ο George Russell με τη δεύτερη Mercedes, ο οποίος επίσης είχε παραχωρήσει το μονοθέσιό του στο νεαρό Frederik Vesti. Στις προσομοιώσεις αγώνα, ο Hamilton ήταν πολύ πιο γρήγορος από το Russell.
O Carlos Sainz, που έχασε περίπου μισή ώρα στο FP1, λόγω προβλήματος υδραυλικών, βρέθηκε στην 11η θέση, με τον αριστερό καθρέπτη στη Ferrari του να ραγίζει προς το τέλος του FP2. O Ισπανός κατετάγη εμπρός από το Yuki Tsunoda, ο οποίος επειδή χρησιμοποιεί αυτό το τριήμερο την 5η φετινή του μονάδα ισχύος, θα εκκινήσει από το πίσω μέρος του grid.
Λίγο μετά το πρώτο πεντάλεπτο της διαδικασίας άρχισε να ψιχαλίζει λίγο στο pit lane, αλλά σταμάτησε σχεδόν αμέσως. Με κάτι λιγότερο από 20 λεπτά να απομένουν, και τους περισσότερους οδηγούς να κάνουν προσομοιώσεις αγώνα, η βροχή επέστρεψε, με την έντασή της να αυξάνεται στα τελικά λεπτά.
Οι μηχανικοί της Aston Martin είχαν δυσκολία να αφαιρέσουν το εμπρός αριστερό ελαστικό μέσης γόμας του Lance Stroll, λόγω προβλήματος στο μπουλόνι, και ο Καναδός έχασε πολύ χρόνο. Η ομάδα τα κατάφερε εντέλει, με 10 λεπτά να απομένουν για το τέλος της διαδικασίας και ο Stroll επέστρεψε στην πίστα, αλλά δεν έκανε γρήγορο γύρο, επειδή ο ασφαλτοτάπητας ήταν βρεγμένος, και κατέληξε στη 18η θέση.
A high-speed spin is nothing to worry about for Fernando 😏#MexicoGP #F1 pic.twitter.com/tSMfIYdV6E
— Formula 1 (@F1) October 27, 2023
Λίγο μετά το μέσο της διαδικασίας, στον πρώτο του γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα, ο έτερος οδηγός της Aston Martin, Fernando Alonso, είχε ένα τετ-α-κέ 360 μοιρών με αρκετά χιλιόμετρα στη γρήγορη στροφή 10. Ο Ισπανός κατέληξε στην τελευταία θέση, παρά ταύτα, δήλωσε ότι είχε μία καλή ημέρα, και προσέθεσε ότι επικεντρώθηκε (ή καλύτερα αναγκάστηκε να επικεντρωθεί επειδή κατέστρεψε το μαλακό σετ ελαστικών) στις προσομοιώσεις αγώνα και όχι στην απόδοση στον ένα γρήγορο γύρο.