F1-GP Μεξικού FP1: O Max Verstappen ξεκίνησε με το δεξί

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής του GP Μεξικού της Formula 1, όπου η έκπληξη ήταν ότι ο Alex Albon τοποθέτησε τη Williams του μεταξύ των δύο Red Bull.

F1-GP Μεξικού FP1: O Max Verstappen ξεκίνησε με το δεξί

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής του GP Μεξικού της Formula 1, όπου η έκπληξη ήταν ότι ο Alex Albon τοποθέτησε τη Williams του μεταξύ των δύο Red Bull.

O Μax Verstappen ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το αγωνιστικό τριήμερο του GP Μεξικού, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Η μόνη αναποδιά για τον Ολλανδό Πρωταθλητή ήταν ότι λίγο μετά το μέσο της διαδικασίας, αναγκάστηκε να εισέλθει στα pits, διότι υπήρχε κάτι που κουνιόταν εντός του cockpit στα πόδια του.

Η μεγάλη έκπληξη του FP1 ήρθε από τον Alex Albon, ο οποίος βρέθηκε στη 2η θέση με τη Williams, μόλις 0,095 δλ. πίσω από το Max Verstappen. Ο Ταϊλανδός εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την υψηλή ταχύτητα του βρετανικού μονοθεσίου στις ευθείες, με κάθε τύπο ελαστικών. Επίσης, ο γύρος του Albon με τη μέση γόμα ήταν μόλις 0,004 δλ. πιο αργός από τον ταχύτερο του Verstappen με αυτά τα ελαστικά. Ίσως η Williams είχε λιγότερα καύσιμα στο ρεζερβουάρ και πιο επιθετικές ρυθμίσεις κινητήρα, αλλά το τριήμερο ξεκινά θετικά για την ομάδα.

O τοπικός ήρωας Sergio Perez βρέθηκε στην 3η θέση, 0,3 δλ. πίσω από το Max Verstappen. O Μεξικανός βρέθηκε σε μία διαμάχη με το Lando Norris, στην οποία προσπαθούσε να διατηρήσει πίσω του τη McLaren, αλλά βγήκε εκτός πίστας. Ο Norris ακολούθησε τον Perez και στον πίνακα των χρόνων, αλλά ήταν 0,2 δλ. πίσω από τη δεύτερη Red Bull και μισό δλ. μακριά από την κορυφή.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Μεξικού

Ο Charles Leclerc με τη Ferrari βρέθηκε στην 5η θέση, μεταξύ των δύο McLaren. Προς το τέλος, όπου ο μηχανολόγος αγώνα του Μονεγάσκου, Xavier Marcos Padros, τον ενημέρωσε για τα σημεία όπου θα μπορούσε να βελτιώσει και να μη σηκώνει το πόδι του από το γκάζι και η απελπισμένη απάντηση του Leclerc ήταν πως έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε. O Βρετανός ανέφερε ότι καθώς έβγαινε από τα pits, για 2η φορά, το γκάζι είχε κολλήσει ανοιχτό.

Ο Leclerc ανέφερε στην αρχή της διαδικασίας ότι ο κινητήρας του, έκανε ένα περίεργο μεταλλικό θόρυβο με τέρμα γκάζι. Ωστόσο, λίγα λεπτά αργότερα, ο Carlos Sainz ανέφερε στον ασύρματο ότι είχε πρόβλημα υδραυλικών. Ο Ισπανός έχασε περίπου μισή ώρα μέχρι να επιδιορθωθεί το πρόβλημα.

Ο Sainz βρέθηκε στην 7η θέση, πίσω από τον Oscar Piastri, o οποίος στην πρώτη του επίσκεψη στην πίστα Autodromo Hermanos Rodriguez σημείωσε τον 6ο χρόνο του FP1, και μάλιστα με την πειραματική γόμα C4 του 2024 (αντίστοιχη της μέσης αυτό το Σαββατοκύριακο), σε αντίθεση με τη μαλακή γόμα που χρησιμοποίησαν οι περισσότεροι οδηγοί για την ταχύτερη επίδοσή τους.

Ο Daniel Ricciardo βρέθηκε στην 8η θέση με την AlphaTauri, από την οποία έφυγε ένα εξάρτημα (ενδεχομένως θερμομόνωση) στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Ο Αυστραλός βρέθηκε εμπρός από τον Esteban Ocon με την Alpine και το Lance Stroll που συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα με την Aston Martin. O team-mate του Καναδού, Fernando Alonso, παρέμεινε στα pits αρκετή ώρα με τους μηχανικούς της Aston Martin να εργάζονται στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Ο Ισπανός αντιμετώπιζε δυσκολίες με την υποστροφή της AMR23 και κατέληξε στη 16η θέση.

H Mercedes έκανε δοκιμές διάφορων πραγμάτων και δεν επικεντρώθηκε στις επιδόσεις. Επιπλέον, ο Lewis Hamilton έκανε ένα λάθος στο γρήγορο γύρο του και βρέθηκε στην 11η θέση. Χωρίς αυτό ίσως είχε βρεθεί εντός της πρώτης τριάδας, ισχυρίστηκε ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff. Οι περισσότερες ομάδες τροποποίησαν το αμάξωμα των μονοθεσίων τους, ανοίγοντας περισσότερες διατρήσεις για

Είδαμε επίσης πληθώρα νεαρών οδηγών στο FP1. Ο 21 ετών Δανός Frederik Vesti οδήγησε το μονοθέσιο της Mercedes (του George Russell), o 20χρονος Αυστραλός Jack Doohan βρέθηκε στην Alpine του Pierre Gasly, ο 20χρονος Γάλλος Theo Pourchaire στην Alfa Romeo του Valtteri Bottas (που αντιμετώπισε προβλήματα με το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης των φρένων και δεν κατάφερε να γράψει χρόνο), o 18χρονος Βρετανός Oliver Bearman στη Haas του Kevin Magnussen και o 19χρονος Γάλλος Isack Hadjar στην AlphaTauri του Yuki Tsunoda. O Ιάπωνας θα εκκινήσει τον αγώνα της Κυριακής από την ουρά της σειράς εκκίνησης, διότι τοποθετήθηκε 5η φετινή μονάδα ισχύος στο μονοθέσιό του.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!