F1-GP Ιταλίας FP2: O Carlos Sainz στην κορυφή

Ο Carlos Sainz έδωσε λίγη χαρά στους tifosi που παρευρέθηκαν στην πίστα της Monza για τη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής του GP Ιταλίας, 0,019 δλ. εμπρός από τον Lando Norris (McLaren), με τον Sergio Perez να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

F1-GP Ιταλίας FP2: O Carlos Sainz στην κορυφή

Ο Carlos Sainz έδωσε λίγη χαρά στους tifosi που παρευρέθηκαν στην πίστα της Monza για τη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής του GP Ιταλίας, 0,019 δλ. εμπρός από τον Lando Norris (McLaren), με τον Sergio Perez να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

Ο Carlos Sainz με το μονοθέσιο της Ferrari βρέθηκε στην κορυφή του πίνακα των χρόνων της δεύτερη περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ιταλίας, την ημέρα των 29ων γενεθλίων του, εμπρός από τους ένθερμους tifosi στην πίστα της Monza, αλλά η διαφορά του Ισπανού από τη McLaren του Lando Norris ήταν μόλις 19 χλστ. του δλ. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Sergio Perez με τη Red Bull, 0,185 δλ. μακριά από τον επικεφαλής.

Οι δύο οδηγοί της αυστριακής ομάδας προπονήθηκαν στο slipstream, με τον Max Verstappen να παραχωρεί στον Sergio Perez μία βοήθεια που επέτρεψε στο Μεξικανό να κινηθεί ταχύτερα (για 0,09 δλ.) από τον team-mate του. Ο Ολλανδός Πρωταθλητής συνάντησε μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση στο μεσαίο sector και ζήτησε από την ομάδα να κάνει άλλη μία προσπάθεια, καθώς δεν κατάφερε να εξερευνήσει τα όρια όπως θα ήθελε, ωστόσο δέχθηκε αρνητική απάντηση, με την αιτιολόγηση ότι δεν πρόκειται για διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα απότ το FP2 του GP Ιταλίας

Πίσω από τον Perez κατάφερε να «παρεισφρήσει» ο Oscar Piastri με τη δεύτερη McLaren, που κινήθηκε μόλις 5 χλστ. του δλ. πιο αργά από τον Μεξικανό και εμπρός από τον Verstappen που αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με την 5η θέση. Τo DRS της Red Bull αναμένεται να μην είναι τόσο αποδοτικό στη Monza, λόγω των πιο λεπτών πτερυγίων της πίσω αεροτομής. Στο πλεονέκτημα στις ευθείες ποντάρει η Ferrari, η οποία έχει τοποθετήσει και καινούργιες μονάδες ισχύος στα μονοθέσιά της.

Μόλις 10 λεπτά πριν από την καρό σημαία, ο Perez συνάντησε υποστροφή στο μέσο της τελευταίας παρατεταμένης στροφής (Alboreto, πρώην Parabolica), βγήκε στην αμμοπαγίδα και χτύπησε ελαφρά με το πίσω μέρος τις μπαριέρες καταστρέφοντας την πίσω αεροτομή της Red Bull, προκαλώντας τη διακοπή της διαδικασίας (και των προσομοιώσεων αγώνα που πραγματοποιούσαν εκείνη τη στιγμή οι περισσότεροι οδηγοί) με κόκκινη σημαία.

Ο μηχανολόγος αγώνα του Verstappen, Gianpiero Lambiase, τον ρώτησε αν έμαθε κάτι στα τελευταία λεπτά (ίσως έχοντας απαιτήσει αλλαγή στο πρόγραμμα της ομάδας). Όταν ο Ολλανδός απάντησε όχι, δέχθηκε την ειρωνική απάντηση επικρότησης του Lambiase.

Ο Charles Leclerc νικήθηκε από τον Sainz όπως είχε συμβεί και στο FP1, για να καταλήξει στην 6η θέση, 0,36 δλ. πίσω από τον team-mate του. Ο Alex Albon βρέθηκε στην 7η θέση με τη Williams που πέρυσι είχε κάνει πολύ καλή εμφάνιση στο GP Ιταλίας, με την υψηλή τελική της ταχύτητα. Ο Ταϊλανδός σημείωσε μάλιστα την ταχύτερη επίδοσή του με τη μέση γόμα, σε αντίθεση με αυτούς που βρίσκονταν μπροστά του, καθώς η Williams επέλεξε να χρησιμοποιήσει στην αρχή του FP2, που η πίστα ήταν πιο χλωρή.

Πίσω από τον Albon, στην 8η θέση, πλασαρίστηκε ο Fernando Alonso με την Aston Martin, αλλά στην άλλη πλευρά του γκαράζ της βρετανική ομάδας, η προετοιμασία του Lance Stroll (που δεν συμμετείχε στο FP1, καθώς το μονοθέσιό του οδηγούσε ο εφεδρικός οδηγός της Aston Martin, Felipe Drugovich) δέχθηκε ισχυρό πλήγμα πριν καν ολοκληρωθεί το πρώτο πεντάλεπτο του FP2, καθώς ο Καναδός αναγκάστηκε να παρκάρει την AMR23 λίγο μετά το chicane Ascari, με απώλεια ισχύος, λόγω προβλήματος στο σύστημα τροφοδοσίας.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι George Russell (Mercedes) και Nico Hulkenberg (Haas), ενώ πιο πίσω βρέθηκαν οι δύο Alpine. Δεν ήταν καλή ημέρα για τον Lewis Hamilton, που βρέθηκε στη 17η θέση. Ο Βρετανός παρεμπόδισε τον Oscar Piastri στα αρχικά στάδια της διαδικασίας, δεν ήταν ευχαριστημένος με το αεροδυναμικό στήσιμο του μονοθεσίου του, καθώς φαίνεται ότι είχε επιλέξει υψηλότερο αεροδυναμικό φορτίο, πληρώνοντας το τίμημα στις ευθείες. Ο Βρετανός ζήτησε να αλλάξει το στήσιμο, αλλά έλαβε αρνητική απάντηση στον ασύρματο, καθώς κάτι τέτοιο θα κατέστρεφε το πρόγραμμα της ημέρας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!