F1-GP Ουγγαρίας FP2: O Charles Leclerc 1ος σε μία μπερδεμένη διαδικασία

Ένα μπερδεμένο αποτέλεσμα με διαφορετικά προγράμματα παρείχε το FP2 του GP Ουγγαρίας, με τον Charles Leclerc επικεφαλής, ελάχιστα μπροστά από τον Lando Norris με τη McLaren, ενώ οι οδηγοί των Red Bull και Mercedes βρέθηκαν εκτός πρώτης δεκάδας.

F1-GP Ουγγαρίας FP2: O Charles Leclerc 1ος σε μία μπερδεμένη διαδικασία

Ένα μπερδεμένο αποτέλεσμα με διαφορετικά προγράμματα παρείχε το FP2 του GP Ουγγαρίας, με τον Charles Leclerc επικεφαλής, ελάχιστα μπροστά από τον Lando Norris με τη McLaren, ενώ οι οδηγοί των Red Bull και Mercedes βρέθηκαν εκτός πρώτης δεκάδας.

Δεδομένου του περιορισμένου αριθμού διαθέσιμων ελαστικών στο GP Ουγγαρίας, η εικόνα της πιο σημαντικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών κάθε αγωνιστικού τριημέρου χωρίς σπριντ, του FP2, ήταν αρκετά μπερδεμένη με τις ομάδες να ακολουθούν διαφορετικά προγράμματα στη χλωρή πίστα από τη βροχή που είχε προηγηθεί στο FP1. Ο Charles Leclerc με τη Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας, με διαφορά μόλις 15 χλστ. του δλ. από τον Lando Norris.

Σε μία πίστα που υποτίθεται ότι δεν ευνοεί τα πλεονεκτήματά της, η McLaren ήταν ρυθμισμένη με πολύ μικρή απόσταση από το έδαφος, με αποτέλεσμα να ξύνει συνεχώς το δάπεδο στην άσφαλτο, χωρίς όμως αυτό να προκαλεί κάποιο πρόβλημα ή απώλεια απόδοσης. Στα pits της βρετανικής ομάδας, λίγο μετά το μέσο της διαδικασίας ο Oscar Piastri ήταν εκτός μονοθεσίου, καθώς ο Αυστραλός είχε τραυματίσει το δάπεδο της MCL60 και οι μηχανικοί το αντικατέστησαν. O Piastri επέστρεψε στην πίστα μόλις 5 λεπτά πριν από το τέλος του FP2 και βρέθηκε στη 19η θέση.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Ουγγαρίας

Στην 3η θέση βρέθηκε ο Pierre Gasly με την Alpine, 0,232 δλ. μακριά από την κορυφή, ενώ ο Yuki Tsunoda βρέθηκε στην 4η θέση, μόλις 16 χλστ. του δλ. πίσω από τον πρώην team-mate του, με ένα μονοθέσιο που δεν ανήκει τόσο ψηλά. Ο καινούργιος έτερος οδηγός της AlphaTauri, o Daniel Ricciardo, στην επιστροφή του στη Formula 1, βρέθηκε 0,45 δλ. πίσω από τον Ιάπωνα, στη 14η θέση. Ο Αυστραλός έχασε περίπου 0,14 δλ. από τον Tsunoda μόνο στην 1η στροφή, όπου φρέναρε πολύ νωρίτερα.

Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ο Esteban Ocon με τη δεύτερη Alpine. Η γαλλική ομάδα απελευθέρωσε στο pit lane τον Γάλλο στο διάβα του Leclerc λίγο μετά το μέσο της διαδικασίας. Στην πρώτη εξάδα βρέθηκε ο Nico Hulkenberg με τη Haas, εμπρός από τον Valtteri Bottas, με την Alfa Romeo να βλέπει αμφότερους τους οδηγούς της στην πρώτη δεκάδα, με τον Guanyu Zhou 9ο.


Μεταξύ των δύο Alfa Romeo τοποθέτησε την Aston Martin του o Fernando Alonso, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο συμπατριώτης του, Carlos Sainz, με τη δεύτερη Ferrari. Ο Sainz ανέφερε ότι όταν άλλαζε ρυθμίσεις κινητήρα υπήρχε απώλεια ισχύος. Οι πρώτοι 10 της κατάταξης βρέθηκαν εντός μισού δλ., αλλά οι δύο αναβαθμισμένες Red Bull βρέθηκαν εκτός πρώτης δεκάδας, με τον Max Verstappen 11ο, χωρίς να έχει επιδείξει τη γνώριμη άμεση ταχύτητά του από τον πρώτο γύρο.

Ο Ολλανδός ανέφερε κάποια καθυστέρηση στη φόρτιση της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος της Red Bull. Στο μέσο περίπου της διαδικασίας, ο Sergio Perez, έπειτα από το ατύχημα του FP1, είχε ένα εκτεταμένο μπλοκάρισμα φρένων στην 1η στροφή, τραυματίζοντας το εμπρός δεξιό ελαστικό. O Μεξικανός περιορίστηκε στη 18η θέση.

Οι δύο οδηγοί της Mercedes βρέθηκαν στη 16η (Lewis Hamilton) και τελευταία θέση (George Russell), χωρίς να έχουν χρησιμοποιήσει τη μαλακή γόμα, την οποία διατήρησαν για το FP3 του Σαββάτου. Ο Hamilton ανέφερε ότι δεν είχε καθόλου πρόσφυση με τη μέση γόμα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!