F1-GP Ουγγαρίας FP1: O George Russell ταχύτερος στο βρεγμένο

Ο George Russell σημείωσε την ταχύτερη επίδοση στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας, το οποίο χαρακτηρίστηκε από τη βροχή, με συνέπεια οι χρόνοι να μην έχουν πολλή σημασία.

F1-GP Ουγγαρίας FP1: O George Russell ταχύτερος στο βρεγμένο

Ο George Russell σημείωσε την ταχύτερη επίδοση στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας, το οποίο χαρακτηρίστηκε από τη βροχή, με συνέπεια οι χρόνοι να μην έχουν πολλή σημασία.

Η ουσιαστική δράση περιορίστηκε στα τελευταία 11 λεπτά του FP1 του GP Ουγγαρίας, 11ου γύρου του φετινού Πρωταθλήματος Formula 1. Μόλις 13 οδηγοί κατέγραψαν χρόνο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, που είδε δύο κόκκινες σημαίες. Ο George Russell με τη Mercedes σημείωσε στο τέλος την ταχύτερη επίδοση, εμπρός από τον Oscar Piastri με τη McLaren και τον Lance Stroll με την Aston Martin. Οι team-mate των δύο τελευταίων, Lando Norris και Fernando Alonso συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.

Με το χειρότερο τρόπο ξεκίνησε το αγωνιστικό τριήμερο ο Sergio Perez στον πρώτο μόλις γρήγορο γύρο του, 3 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας, πάτησε με τους αριστερούς τροχούς στο γρασίδι στην είσοδο της στροφής 5, και έχασε τον έλεγχο της Red Bull, για να καταλήξει με αρκετή ταχύτητα στα προστατευτικά ελαστικά, καταστρέφοντας την εμπρός αριστερή ανάρτηση και το ρύγχος, προκαλώντας επίσης τη διακοπή του FP1 με κόκκινη σημαία. Στο μονοθέσιο του Perez είχε τοποθετηθεί το 4ο φετινό κιβώτιο (από τα 4 που επιτρέπονται κατά τη διάρκεια της σεζόν χωρίς ποινή).

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Ουγγαρίας

Το 4ο φετινό του κιβώτιο χρησιμοποιεί στο GP Ουγγαρίας και ο Kevin Magnussen με τη Haas καθώς και την MGU-K στη μονάδα ισχύος της Ferrari. H Alpine έχει τοποθετήσει 3o φετινό V6, turbo, MGU-H και MGU-K στο μονοθέσιο του Esteban Ocon.

Κανείς δεν είχε προλάβει να γράψει χρόνο όταν συνέβη το ατύχημα του Perez και όταν τα μονοθέσια κατευθύνθηκαν ξανά προς την πίστα (στο 13ο λεπτό), άρχισε να βρέχει, γεγονός που έκανε όλους τους οδηγούς να επιστρέψουν στα pits. Λίγο μετά την ολοκλήρωση των πρώτων 20 λεπτών στο FP1, ο Lewis Hamilton ήταν ο πρώτος οδηγός που βγήκε στην πίστα με ενδιάμεσα ελαστικά, αν και η άσφαλτος δεν φαινόταν ιδιαίτερα βρεγμένη, καθώς δεν ανασηκωνόταν σπρέι και επέστρεψε στα pits έπειτα από έναν αναγνωριστικό γύρο.


Αρκετοί οδηγοί έκαναν αναγνωριστικούς γύρους με τα ενδιάμεσα ελαστικά και λίγο μετά τη συμπλήρωση του πρώτου μισάωρου η βροχή εντάθηκε. Μόλις λίγο πριν τη συμπλήρωση των 3/4 της διαδικασίας σημειώθηκε ο πρώτος γρήγορος χρόνος. Ωστόσο, σχεδόν άμεσα ο Carlos Sainz έχασε το πίσω μέρος της Ferrari στην έξοδο της 3ης στροφής, χτυπώντας με το πλάι της Ferrari τα προστατευτικά ελαστικά. Στη συνέχεια, κόλλησε στο γρασίδι, προκαλώντας τη διακοπή της διαδικασίας ξανά με τη δεύτερη κόκκινη σημαία. Ο Ισπανός κατέστρεψε το αριστερό μέρος της εμπρός αεροτομής.

Αυτό άφησε μόλις 11 λεπτά δράσης στο τέλος της διαδικασίας, με αρκετούς οδηγούς να βγαίνουν στην πίστα. Ο Yuki Tsunoda κατέστρεψε τη δεξιά πλευρά της εμπρός αεροτομής της AlphaTauri.

Ο Guanyu Zhou αντιμετώπισε προβλήματα ανάκτησης ενέργειας από το υβριδικό σύστημα της μονάδας ισχύος της Ferrari που βρίσκεται στο μονοθέσιο της Alfa Romeo που οδηγεί ο Κινέζος οδηγός, ο οποίος δέχθηκε εντολή να επιστρέψει στα pits κατά τη διάρκεια του πρώτου του γύρου στην πίστα.

Αναβαθμίσεις

Η Red Bull παρουσιάστηκε στην Ουγγαρία με το μεγαλύτερο φετινό πακέτο αναβαθμίσεων που έχουν εφαρμοστεί στην RB19. Έχει αλλάξει ο σχεδιασμός των εισαγωγών αέρα των ψυγείων, με αύξηση του πλάτους και μείωση του μήκους τους. Η αλλαγή σχεδιασμού βελτιώνει την πίεση του αέρα στην εισαγωγή αέρα και βελτιώνει την απόδοση των ψυγείων, που διαθέτουν μερικές ανασχεδιασμένες σωληνώσεις κάτω από το αμάξωμα.

Αυτό έφερε αλλαγές και στα καλύμματα των ψυγείων και του κινητήρα, καθώς και στα πλαϊνά άκρα του δαπέδου. Η κεντρική εξαγωγή στην ουρά του καλύμματος κινητήρα κατευθύνει τον καυτό αέρα προς τα κάτω, με στόχο να βελτιώσει την απόδοση του διαχύτη. Διαφορετικές είναι και οι διατρήσει του καλύμματος του κινητήρα. Παράλληλα, η Red Bull αύξησε το μέγεθος των αεραγωγών των φρένων σε αμφότερους τους άξονες.


Οι τροποποιήσεις δεν θα έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην ψύξη και την οπισθέλκουσα που δημιουργείται, αλλά θα επιτρέψουν αυξημένη ροή αέρα στο επάνω μέρος του δαπέδου, οδηγώντας σε καλύτερη λειτουργία του διαχύτη. πάνω από το κάτω μέρος, άρα καλύτερη εξαγωγή από το πίσω μέρος της RB19. Στόχος είναι η βελτίωση της απόδοσης στις στροφές.

Η Ferrari άλλαξε ελάχιστα το σχεδιασμό του flap της εμπρός αεροτομής της SF-23 για να την καλύτερη προσαρμογή της στις απαιτήσεις της πίστας του Hungaroring. H ιταλική ομάδα θα προσπαθήσει με αυτό τον τρόπο να βελτιώσει την ισορροπία πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων του μονοθεσίου της, με ρυθμίσεις μέγιστης παραγωγής αεροδυναμικού φορτίου.


Μικρές αναβαθμίσεις παρουσίασε και η Mercedes στην εμπρός και πίσω αεροτομή της W14. Μετατόπισε το πτερύγιο στην εξωτερική πλευρά του πλευρικού τοιχώματος, καθώς και τα πλευρικά άκρα της πίσω αεροτομής, εκεί όπου τα πτερύγια συναντούν τα πλευρικά τοιχώματα, δημιουργώντας ένα κόψιμο. Στόχος είναι να αυξήσει τη ροή αέρα κάτω από τα πτερύγια και κατά συνέπεια την απόδοση της πίσω αεροτομής. Επίσης, η Mercedes άλλαξε την κλίση ενός από τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης, για να βελτιώσει τη ροή αέρα προς το αμάξωμα και το εμπρός μέρος του δαπέδου.

Η Alpine παρουσίασε ένα καινούργιο flap στην εμπρός αεροτομή που εμφανίστηκε στο Silverstone, με τριγωνικά κοψίματα, για να αυξήσει την παραγωγή αεροδυναμικού φορτίου εμπρός, για να εξισορροπήσει την πιο μεγάλη πίσω αεροτομή που θα χρησιμοποιεί στο Hungaroring.

H Aston Martin έχει φέρει ένα καινούργιο κάλυμμα κινητήρα της AMR23, μεγαλώνοντας τις διαστάσεις της εξαγωγής αέρα, για τις αυξημένες απαιτήσεις απαγωγής θερμότητας στο GP Ουγγαρίας. Η Haas παρουσίασε στο Hungaroring με αναβαθμισμένο διαχύτη.

Η AlphaTauri διαθέτει ανασηκωμένο ρύγχος και κεντρικά πτερύγια στην εμπρός αεροτομή. Στην πίσω αεροτομή της AT04, υιοθετήθηκε καινούργιος τρόπος ένωσης των πτερυγίων με τα πλευρικά τοιχώματα. Τα άκρα του πίσω πτερυγίου είναι πλέον εκτεθειμένα, σε μία πολύ ενδιαφέρουσα λύση που δεν έχουμε δει από άλλη ομάδα. Τροποποιήσεις παρουσιάστηκαν και στην περιοχή του διαχύτη της AlphaTauri.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!