F1-GP Καναδά FP3: O Max Verstappen ταχύτερος στο βρεγμένο

Ο Max Verstappen επικράτησε στη βρεγμένη τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών πριν από τις κατατακτήριες, οι οποίες θα διεξαχθούν και αυτές σε υγρές συνθήκες. Ωστόσο, η Ferrari έδειξε ανταγωνιστική, με τον Charles Leclerc στη 2η θέση, 0,3 δλ. πίσω από τον Ολλανδό.

F1-GP Καναδά FP3: O Max Verstappen ταχύτερος στο βρεγμένο

Ο Max Verstappen επικράτησε στη βρεγμένη τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών πριν από τις κατατακτήριες, οι οποίες θα διεξαχθούν και αυτές σε υγρές συνθήκες. Ωστόσο, η Ferrari έδειξε ανταγωνιστική, με τον Charles Leclerc στη 2η θέση, 0,3 δλ. πίσω από τον Ολλανδό.

H τελευταία περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Καναδά ξεκίνησε με τόσο βρεγμένη πίστα που όλοι οι οδηγοί βγήκαν από τα pits με ελαστικά βροχής, τα οποία δεν προθερμαίνονται σε ηλεκτρικές κουβέρτες πλέον. Ωστόσο, λίγο πριν από τη συμπλήρωση του πρώτου 10λεπτου, οι Aston Martin εισήλθαν στα pits για ενδιάμεσα ελαστικά.

Εντέλει, ο Max Verstappen ήταν αυτός που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της βρεγμένης διαδικασίας, με τη Red Bull να μην έχει κανένα πρόβλημα να αναπτύξει θερμοκρασίες στα ενδιάμεσα ελαστικά του εμπρός άξονα. O Ολλανδός έκανε συνεχόμενους γρήγορους γύρους όταν η πίστα βρισκόταν στην καλύτερη κατάστασή της, βελτιώνοντας συνεχώς πριν από το τελευταίο 10λεπτο, που η βροχή εντάθηκε ξανά, για να γίνει σύντομα καταρρακτώδης.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Καναδά

Όπως και χθες, ο Verstappen έκανε παράπονα όσον αφορά τα κατεβάσματα του κιβωτίου, τα οποία ανέφερε ότι είχαν γίνει χειρότερα, για να λάβει απάντηση ότι δεν μπορούσε να γίνει κάτι για αυτό εκείνη τη στιγμή. Η Ferrari έδειχνε να είναι ανταγωνιστική και στη βρεγμένη πίστα, πλεονεκτώντας στις ευθείες, ενώ η Red Bull ήταν ταχύτερη στις αργές στροφές. Ο Charles Leclerc κατάφερε να πλησιάσει τον Verstappen στα 0,3 δλ., για να καταταγεί 2ος.

Η ιστορία δεν ήταν το ίδιο θετική στην άλλη πλευρά του γκαράζ της Scuderia, καθώς λίγο πριν από τη συμπλήρωση του μισάωρου, ο Carlos Sainz είχε ατύχημα στην πρώτη στροφή, καταστρέφοντας την πίσω αεροτομή, την εμπρός αριστερή ανάρτηση και το ρύγχος της Ferrari, προκαλώντας τη διακοπή του FP3 με κόκκινη σημαία. Ο Ισπανός πάτησε τη λευκή γραμμή στην άκρη της πίστας και έχασε το πίσω μέρος για να καταλήξει στις TecPro μπαριέρες με αρκετή ταχύτητα, δίνοντας στους μηχανικούς αρκετή δουλειά να κάνουν πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές.

Ο Sainz (όπως και ο Nico Hulkenberg), διέθετε φρέσκο κιβώτιο (το 3ο της φετινής σεζόν), γεγονός που ίσως ανησύχησε τη Ferrari ότι προκλήθηκαν ζημιές στην καινούργια μονάδα. Επίσης, ο Alex Albon είχε παράπονα από τον τρόπο με τον οποίο επιβράδυνε ο Sainz στο chicane και τη δεύτερη φορά (όταν ο Ισπανός έκανε στην άκρη για να αφήσει τον Verstappen να περάσει) ανέφερε ότι το περιστατικό έπρεπε να πάει στους αγωνοδίκες, κάτι που όντως συνέβη. Οπότε ο Sainz αντιμετωπίζει τον κίνδυνο να δεχθεί ποινή επειδή παρεμπόδισε τον Albon.

Στην 3η θέση -αλλά 1,377 δλ. μακριά από την κορυφή- βρέθηκε ο Fernando Alonso με την αναβαθμισμένη Aston Martin, εμπρός από τον Kevin Magnussen, που επέδειξε τις δυνατότητες της Haas να φέρνει τα ενδιάμεσα ελαστικά στις ιδανικές θερμοκρασίες, όπως είχε κάνει και πέρυσι στην πίστα του Μόντρεαλ, που οι κατατακτήριες δοκιμές είχαν διεξαχθεί σε βρεγμένη πίστα, όπως θα γίνει και φέτος. Ο Sainz κατετάγη 5ος, εμπρός από τον Pierre Gasly.

Έπειτα από το πρόβλημα που αντιμετώπισε εχθές στο FP1 ο Gasly, η Alpine τοποθέτησε στο μονοθέσιό του τον 4ο V6, MGU-H, MGH-K και turbo, από τα 4 που επιτρέπονται κατά τη διάρκεια της σεζόν χωρίς ποινή. Επίσης, η Haas τοποθέτησε την 3η MGU-K στο μονοθέσιο του Nico Hulkenberg, έπειτα από τη φωτιά που ανάγκασε τον Γερμανό να σταματήσει στο μέσο του FP2 εχθές.

Στην θέση βρέθηκε ο Καναδός Lance Stroll με τη δεύτερη Aston Martin, εμπρός από τον εντυπωσιακό Yuki Tsunoda, ο οποίος όμως είχε μερικά τετ-α-κέ και δέχθηκε κριτική, καθώς στα αρχικά στάδια της διαδικασίας, ο Alonso τον αποκάλεσε… τυφλό όταν τον βρήκε μπροστά του στη φουρκέτα. Ο Ιάπωνας ήταν τυχερός που δεν χτύπησε σε τοίχο όταν είχε ένα τετ-α-κέ 360 μοιρών στην ακολουθία στροφών 3/4. O Tsunoda είχε ένα τετ-α-κέ και στη 2η στροφή αργότερα.

Ο Valtteri Bottas είχε ένα καλό FP3, για να καταταγεί 9ος, αλλά είδε το δεξιό καθρέπτη της Alfa Romeo να ξεκολλά από τη βάση του. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton, ο οποίος μετά την κόκκινη σημαία είχε μια μικρή έξοδο στην 1η στροφή. Οι Mercedes δεν ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικές με τα ενδιάμεσα ελαστικά, διότι δυσκολεύονταν να αναπτύξουν τις ιδανικές θερμοκρασίες λειτουργίας. Ο έτερος οδηγός της γερμανικής ομάδας, George Russell, είχε και αυτός μία έξοδο στο chicane των στροφών 3/4, όπου βγήκε και ο Guanyu Zhou.

Απογοητευτική ήταν η διαδικασία για τον Sergio Perez, που δεν κατάφερε να βρει τα πατήματά του με τη Red Bull στο βρεγμένο και κατέληξε στη 17η θέση. Ο Μεξικανός βγήκε εκτός πίστας στην 1η στροφή, έχοντας χάσει θερμοκρασία στα ελαστικά του όπως και ο Esteban Ocon στην 3. Ο Γάλλος πιστεύει ότι έχει ένα μειονέκτημα σε σχέση με τους οδηγούς που χρησιμοποίησαν ένα σετ ενδιάμεσων ελαστικών εχθές για λίγους γύρους, ώστε να αποκτήσουν ένα επιπλέον σετ σήμερα.

Λόγω της διαρροής νερού που ανάγκασε τον Ocon να «εγκαταλείψει» στο FP2 εχθές, ο Γάλλος δεν είχε τη δυνατότητα να βγει στην πίστα ξανά με τα ενδιάμεσα ελαστικά για να πάρει και αυτός ένα επιπλέον σετ για σήμερα. Ο Ocon βρέθηκε προτελευταίος, έχοντας χρησιμοποιήσει και δεύτερο καινούργιο σετ ενδιάμεσων ελαστικών για τους τελευταίους τρεις γύρους του στο FP3.

O Leclerc δεν χρησιμοποιούσε σήμερα το κράνος με τα χρώματα αυτού του Gilles Villeneuve (του οποίου το όνομα φέρει η πίστα του Μόντρεαλ), καθώς η οικογένεια του Καναδού δεν ήταν ευχαριστημένη που ήταν γεμάτο με τα αυτοκόλλητα από τους σπόνσορες της ιταλικής ομάδας. Η Ferrari όμως ανέφερε ότι δεν ήθελε να χρησιμοποιήσει το όνομα του Villeneuve για να προωθήσει τους χορηγούς της, οπότε ο Leclerc χρησιμοποιούσε το κανονικό του κράνος σήμερα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!