F1-GP Καναδά FP2: «1-2» για τη Mercedes

Oι οδηγοί της Mercedes σημείωσαν τους δύο ταχύτερους χρόνους στη μοναδική ουσιαστικά περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής διάρκειας 90 λεπτών, με τον Lewis Hamilton επικεφαλής, εμπρός από τον George Russell και τον Carlos Sainz.

F1-GP Καναδά FP2: «1-2» για τη Mercedes

Oι οδηγοί της Mercedes σημείωσαν τους δύο ταχύτερους χρόνους στη μοναδική ουσιαστικά περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής διάρκειας 90 λεπτών, με τον Lewis Hamilton επικεφαλής, εμπρός από τον George Russell και τον Carlos Sainz.

Λόγω της ακύρωσης ουσιαστικά της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών, το FP2 του GP Καναδά επεκτάθηκε σε 90 λεπτά. Η Mercedes «κλείδωσε» τις δύο πρώτες θέσεις στον πίνακα των χρόνων, με τον Lewis Hamilton, ο οποίος ανέκαθεν ήταν πολύ καλός σε αυτή την πίστα, να κινείται 27 χλστ. του δλ. ταχύτερα από τον George Russell.

Ωστόσο, οι δύο οδηγοί Mercedes επωφελήθηκαν από το γεγονός ότι έγραψαν τους χρόνους τους πολύ αργότερα από βασικούς αντιπάλους τους, όπως οι Ferrari και Red Bull. Η Mercedes αποφάσισε να κάνει πρώτα τις προσομοιώσεις αγώνα, διότι περίμενε ότι η βροχή θα έρθει νωρίτερα από ό,τι συνέβη (5 λεπτά πριν από το τέλος).

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Καναδά

Ο Hamilton εμποδίστηκε λίγο από τον Guanyu Zhou στο τελευταίο chicane του γρήγορου γύρου του, και φαίνεται ότι είχε επιλέξει ρυθμίσεις παραγωγής υψηλότερου αεροδυναμικού φορτίου, για καλύτερη πρόσφυση στις στροφές. Ο Βρετανός δήλωσε ότι δεν πιστεύει ότι η Mercedes εκμεταλλεύτηκε σωστά τον επιπλέον χρόνο.

Ο Hamilton δήλωσε ότι η Mercedes θα πρέπει να βελτιώσει τη συμπεριφορά της W14 στις ανομοιομορφίες και στις αργές στροφές, και ανέφερε ότι γλιστράει το πίσω μέρος της. Η Mercedes πάντως προβλέπει ότι αύριο θα βρέχει, αλλά ο αγώνας της Κυριακής θα διεξαχθεί σε στεγνή πίστα.

Οι Mercedes εκθρόνισαν από τις δύο πρώτες θέσεις τους οδηγούς της Ferrari, που κυνηγάει την 800ή παρουσία της στο βάθρο αυτό το Σαββατοκύριακο. O Carlos Sainz κατέγραψε τον 3ο χρόνο της διαδικασίας, μόλις 1 δέκατο του δλ. πίσω από τα γερμανικά μονοθέσια.

Ο Fernando Alonso, έχοντας και αυτός σημειώσει την ταχύτερη επίδοσή του πιο αργά από τις Ferrari, με την σημαντικά αναβαθμισμένη Aston Martin, για να βρεθεί ανάμεσα στις δύο Ferrari, 0,3 δλ. μακριά από την κορυφή και εμπρός από τον Charles Leclerc.

O Μονεγάσκος επέδειξε ενθαρρυντικό ρυθμό αγώνα στις προσομοιώσεις, με χρόνους αρκετά κοντά σε αυτούς του Max Verstappen, που κατετάγη 6ος με τη Red Bull, η οποία κυνηγάει αυτό το Σαββατοκύριακο την 100ή της νίκη. O Ολλανδός είχε παράπονα από τα κατεβάσματα της Red Bull στους αρχικούς γύρους και ανέφερε υπερθέρμανση ελαστικών στο στεγνό. O αγωνιστικός σύμβουλος της Πρωταθλήτριας ομάδας, Helmut Marko δήλωσε ότι η συμπεριφορά του μονοθεσίου δεν ήταν ιδεατή.

Ο Valtteri Bottas κατάφερε να τοποθετήσει την Alfa Romeo του ανάμεσα στις Red Bull, με μία πολύ καλή επίδοση. Πίσω από τον 8o, Sergio Perez, ήταν ο Lance Stroll και ο Pierre Gasly, που συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, εμπρός από τον Oscar Piastri με τη McLaren, κυνηγάει τους πρώτους της βαθμούς στον Καναδά από το 2014. Ο Perez απέφυγε επαφή με τον τοίχο για λίγα εκατοστά, όπως και ο Gasly αργότερα, αλλά ο Piastri ακούμπησε τον «τοίχο των Πρωταθλητών» στην εξωτερική του τελευταίου chicane, αλλά ευτυχώς το χτύπημα ήταν πολύ ελαφρύ.

Πέραν από τα προβλήματα που αντιμετώπισε η Alpine με το συμπλέκτη στο μονοθέσιο του Pierre Gasly στο FP1, αναγκάστηκε να αντικαταστήσει και το κιβώτιο του Esteban Ocon μεταξύ των δύο περιόδων ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής και ο Γάλλος βρίσκεται πλέον στο 4ο της σεζόν. Στο μέσο της διαδικασίας, ο Ocon δέχθηκε εντολή από το pit wall να σταματήσει στην έξοδο της στροφής 9, προκαλώντας τη δεύτερη διακοπή του FP2 με κόκκινη σημαία, λόγω απώλειας πίεσης νερού.

Η πρώτη κόκκινη σημαία είχε προκληθεί λίγο πριν από τη συμπλήρωση 30 λεπτών, όταν ο Nico Hulkenberg αναγκάστηκε να σταματήσει στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, με καπνούς να βγαίνουν από τον κινητήρα της Ferrari στη Haas.


Η πίστα ήταν πολύ σκονισμένη στο ξεκίνημα της διαδικασίας, παρέχοντας ελάχιστη πρόσφυση και επίσης φαίνεται πιο ανομοιόμορφη από πέρυσι. Ίσως οι μεγάλες διαφορές θερμοκρασίας μεταξύ χειμώνα και καλοκαιριού να έχουν επηρεάσει την άσφαλτο.

Η AlphaTauri απελευθέρωσε τον Nyck de Vries στο διάβα του Kevin Magnussen στο pit lane, καθώς ο Δανός επέστρεφε στα pits. H ιταλική ομάδα έδειξε τον κόκκινο σηματοδότη στον Ολλανδό αμέσως αφότου άναψε τον πράσινο, αλλά το μονοθέσιο είχε ήδη ξεκινήσει. Ο de Vries εμπόδισε αργότερα τον και τον Lando Norris, όταν σταμάτησε σχεδόν στο pit lane, έχοντας φτάσει πολύ κοντά στο pit wall.

Στο τέλος της διαδικασίας η FIA ανακήρυξε βρεγμένη την πίστα, λόγω ορισμένων σταγόνων στη στροφή 9, είδαμε πολλούς οδηγούς να βγαίνουν στην πίστα με ενδιάμεσα ελαστικά σε στεγνό ασφαλτοτάπητα, καθώς είχαν πλέον το δικαίωμα. Αυτό το έκαναν για να τα «πατήσουν» λίγο και να αφαιρέσουν το χημικό λιπαντικό που εφαρμόζεται κατά την κατασκευή για την αποδέσμευση από το καλούπι, ώστε να μην κολλάνε σε αυτό. Πέντε λεπτά πριν από την καρό σημαία άρχισε να βρέχει καταρρακτωδώς στην πίστα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!