F1-Τεστ Μπαχρέιν: O Sergio Perez 1ος την τελευταία ημέρα

Το τριήμερο τεστ δοκιμών προετοιμασίας της Formula 1 ολοκληρώθηκε με τον Sergio Perez να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο ολόκληρου του τεστ, με τη Red Bull να δείχνει ότι πιθανότατα διαθέτει το πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο αυτή τη στιγμή.

F1-Τεστ Μπαχρέιν: O Sergio Perez 1ος την τελευταία ημέρα

Το τριήμερο τεστ δοκιμών προετοιμασίας της Formula 1 ολοκληρώθηκε με τον Sergio Perez να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο ολόκληρου του τεστ, με τη Red Bull να δείχνει ότι πιθανότατα διαθέτει το πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο αυτή τη στιγμή.

Η Red Bull έχει επιδείξει εκπληκτική φόρμα στις φετινές δοκιμές προετοιμασίας πριν από την έναρξη της σεζόν της Formula 1 και αυτό επιβεβαιώθηκε και την τελευταία ημέρα, με τον Sergio Perez να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο του τριημέρου, περίπου 50 λεπτά πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Η απογευματινή διαδικασία είχε ξεκινήσει με τις δύο Ferrari στις πρώτες θέσεις, καθώς ο Carlos Sainz, που ανέλαβε το απόγευμα από τον Charles Leclerc ο οποίος οδηγούσε το πρωί, στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια με μαλακά ελαστικά νωρίς το απόγευμα, πλησίασε στα 12 χλστ. του δλ. την πρωινή επίδοση του team-mate του (1:31.024).

Στο τελευταίο δίωρο ξεκίνησαν οι προσομοιώσεις κατατακτήριων δοκιμών, και ο Lewis Hamilton με τη Mercedes πλησίασε τις δύο Ferrari στα 0,22 δλ. με την ίδα γόμα ελαστικών, και με την πιο μαλακή C5 κατάφερε να κινηθεί 0,24 δλ. ταχύτερα, 85 λεπτά πριν από το τέλος. Ο Sergio Perez, με τη C4, στον πρώτο του γρήγορο γύρο αναγκάστηκε να προσπεράσει τον Sainz και έχασε χρόνο. Στη δεύτερη προσπάθειά του, ο Μεξικανός πλησίασε τις Ferrari στα 0,36 δλ. Περίπου 10 λεπτά αφότου ο Hamilton είχε τεθεί επικεφαλής, ο Perez κινήθηκε 165 χλστ. του δλ. ταχύτερα με την C4, αφού σημείωσε χρόνο 1:30.616.

Πέντε λεπτά αργότερα, ο Hamilton απάντησε με άλλον ένα γύρο με τη C5, η οποία έδειχνε να παραδίδει πνεύμα πριν από τις τελευταίες στροφές. Συνεπώς, ο Βρετανός βρέθηκε 48 χλστ. του δλ. πίσω από τον Perez. Ο Μεξικανός βελτίωσε κατά 3 δέκατα του δλ. την επίδοσή του 50 λεπτά πριν από το τέλος της διαδικασίας, σημειώνοντας 1:30.305. Κάτι λιγότερο από 40 λεπτά πριν από το τέλος, ο Valtteri Bottas πλησίασε τον Perez στα 0,52 δλ., έχοντας χρησιμοποιήσει την πιο μαλακή γόμα ελαστικών (C5) για να περάσει στην 3η θέση, εμπρός από τις Ferrari.

Στην αρχή της διαδικασίας, ενόσω ο Sainz βρισκόταν στα pits, είδαμε τον επικεφαλής του αεροδυναμικού τμήματος της Ferrari (επίσημος τίτλος: επικεφαλής μηχανολόγος concept οχήματος), David Sanchez να ελέγχει με τα χέρια του τα πτερύγια της εμπρός αεροτομής με το αριστερό flap να είναι εμφανές ότι υποχωρούσε πολύ εύκολα. To απόγευμα, η Ferrari παρουσίασε μερικές αναβαθμίσεις στο πίσω μέρος του δαπέδου της SF-23 και ο Frederic Vasseur δήλωσε ότι έως το GP Μπαχρέιν θα έχει διορθωθεί το πρόβλημα που εμφανίστηκε σήμερα το πρωί με την πίσω αεροτομή.

Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι η νέα Ferrari είναι ταχύτερη στις ευθείες, αλλά δυσκολεύεται περισσότερο στις στροφές και προσέθεσε: «Αισθάνομαι ότι έχουμε δουλειά να κάνουμε. Η Red Bull φαίνεται να είναι πολύ δυνατή αυτές τις τρεις ημέρες. Δοκίμασα πολλά διαφορετικά στιλ οδήγησης. Φαίνεται ότι επιτέλους βρήκα λίγο τον δρόμο μου σήμερα το πρωί».

Όσον αφορά την απόδοση της Mercedes που δεν φαίνεται να μπορεί ακόμα να απειλήσει τους κορυφαίους, o Hamilton δήλωσε πριν οδηγήσει το απόγευμα: «Ορισμένοι από τους περιορισμούς ισορροπίας που είχαμε πέρυσι εξακολουθούν να υφίστανται, οπότε δουλεύουμε πάνω σε αυτούς με νέες δυνατότητες. Νομίζω ότι είναι δύσκολο να το συνοψίσω. Αλλά είχαμε μερικές δύσκολες μέρες. Ειδικά η χθεσινή μέρα ήταν δύσκολη. Η πρώτη μέρα δεν πήγε πολύ άσχημα, η χθεσινή ήταν λίγο πιο δύσκολη. Νομίζω ότι ο George (Russell) είχε ένα πολύ καλύτερο πρωινό σήμερα, όπως και την πρώτη μέρα».

Ενόψει του πρώτου αγώνα της χρονιάς, όσον αφορά τα ελαστικά, σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Pirelli, Mario Isola, στις γόμες που θα χρησιμοποιηθούν στο GP Μπαχρέιν, η C1 (σκληρή) με τη C2 (μέση) έχει διαφορά απόδοσης μισού δλ. σε ένα γρήγορο γύρο. Μεταξύ C2 και C3 (μαλακή), αυτή η διαφορά απόδοσης εκτοξεύεται στα 1,1 – 1,2 δλ.

Στην 6η θέση της ημέρας κατετάγη ο Yuki Tsunoda με την AlphaTauri, εμπρός από τον Kevin Magnussen, με Haas. Όταν ο Δανός ρωτήθηκε για την ανάρρωσή του από την επέμβαση που αναγκάστηκε να κάνει στο χέρι του κατά τη διάρκεια του χειμώνα, δήλωσε: «Είναι μια χαρά. Πρέπει να αναπτύξω ξανά δύναμη, επειδή έχω να σηκώσω βάρη με αυτό το χέρι εδώ και ένα μήνα. Αλλά είναι μια χαρά. Δεν είναι το χειρότερο. Προτιμώ να έχω ένα αδύναμο χέρι παρά ένα αδύναμο πόδι».

Στο ξεκίνημα της απογευματινής διαδικασίας της τελευταίας ημέρας δοκιμών, η Aston Martin είχε κλειστό το γκαράζ της, που σημαίνει ότι είχε αφαιρέσει το δάπεδο από το μονοθέσιό της. O Fernando Alonso γύρισε στην πίστα, αλλά έπειτα από 10 μόλις γύρους, επέστρεψε στα pits και οι μηχανικοί εργάζονταν ξανά στο πίσω μέρος της AMR23, η οποία επανεμφανίστηκε στην πίστα αργότερα για μία εντυπωσιακή προσομοίωση αγώνα, με πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους, που μπορείτε να δείτε στους παρακάτω πίνακες.

Ο Lando Norris έχασε κι άλλο χρόνο το απόγευμα λόγω προβλημάτων με τη McLaren, και συμπλήρωσε τους λιγότερους γύρους από όλους τους πιλότους που οδήγησαν σήμερα. Η Alpine προτίμησε να μην αποκαλύψει τα χαρτιά της. Η Α523 δείχνει ένα αρκετά άκαμπτο μονοθέσιο, αλλά αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι η ομάδα το στήνει με πολύ μικρή απόσταση από το έδαφος και χτυπάει στις ανομοιομορφίες της πίστας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!