F1: Η Ferrari ταχύτερη στις ευθείες, δυσκολεύεται στις στροφές

Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι το φετινό μονοθέσιο της Ferrari είναι πιο ανταγωνιστικό από πέρυσι στις ευθείες, αλλά φαίνεται να δυσκολεύεται πιο πολύ στις στροφές.

F1: Η Ferrari ταχύτερη στις ευθείες, δυσκολεύεται στις στροφές

Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι το φετινό μονοθέσιο της Ferrari είναι πιο ανταγωνιστικό από πέρυσι στις ευθείες, αλλά φαίνεται να δυσκολεύεται πιο πολύ στις στροφές.

Η περυσινή Ferrari F1-75 ήταν πολύ καλή στην παραγωγή αεροδυναμικού φορτίου και ήταν πολύ ανταγωνιστική στις στροφές, τουλάχιστον στην αρχή της χρονιάς, αλλά παρήγαγε αυξημένη οπισθέλκουσα. Συνεπώς, οι ανώτατες ταχύτητες στις ευθείες δεν ήταν καλές. Η Ferrari προσπάθησε στη φετινή SF-23 να μειώσει την οπισθέλκουσα.

Στην πλειονότητα των δοκιμών στο Sakhir, η ιταλική ομάδα χρησιμοποίησε μία πίσω αεροτομή μεσαίου-χαμηλού φορτίου. Το πρωί της τελευταίας ημέρας του 3ήμερου τεστ, δοκίμασε μία καινούργια πίσω αεροτομή μεσαίου-υψηλού φορτίου, που ταιριάζει περισσότερο στις απαιτήσεις του Μπαχρέιν. Ωστόσο, όταν άνοιξε το DRS με αυτή την αεροτομή, έσπασε το πίσω πτερύγιο στη μέση, από την αντίσταση του αέρα. Οπότε η Ferrari αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει και πάλι την παλιά πίσω αεροτομή.

Ο Charles Leclerc δήλωσε για την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου: «Δεν θα μπω σε πολλές λεπτομέρειες, αλλά νομίζω ότι έγινε με τον σωστό τρόπο. Και νομίζω ότι έχουμε ένα λιγότερο μονοθέσιο με λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση, οπότε αυτό θα είναι καλύτερο φέτος. Ωστόσο, άλλαξαν και άλλα χαρακτηριστικά. Όλα είναι σύμφωνα με αυτό που περιμέναμε, αλλά πρέπει ακόμα να βρούμε το σωστό στήσιμο για αυτά τα νέα χαρακτηριστικά».

O Μονεγάσκος προβλέπει «να είμαστε λίγο πιο γρήγοροι στις ευθείες και ίσως να δυσκολευόμαστε λίγο περισσότερο στις στροφές», ως αποτέλεσμα των σχεδιαστικών αλλαγών στο φετινό μονοθέσιο της Ferrari και συνέχεισε: «Με αυτό το τριήμερο δοκιμών, μπορώ να πω ότι εξακολουθούμε να δουλεύουμε αρκετά στην πίστα για να βρούμε το καλύτερο σημείο του μονοθεσίου όσον αφορά το στήσιμο. Έτσι, ελπίζω ότι υπάρχει ακόμα κάποιο περιθώριο, ότι δεν έχουμε βρει ακόμα το καλύτερο στήσιμο».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!