O Charles Leclerc δοκίμασε για πρώτη φορά για την ομάδα της Ferrari πιο μαλακές γόμες ελαστικών και τέθηκε επικεφαλής περίπου 90 λεπτά μετά την έναρξη της πρωινής διαδικασίας, έχοντας χρησιμοποιήσει τη C4 και στη συνέχεια κατέβασε την επίδοσή του κατά 0,2 δλ., για να δημιουργήσει μία διαφορά 0,4 δλ. από τον George Russell, ο οποίος είχε σημειώσει το δικό του ταχύτερο χρόνο με την πιο μαλακή C5. Οι θερμοκρασίες ασφαλτοτάπητα ξεπερνούσαν τους 40 βαθμούς Κελσίου.
H Ferrari παρουσίασε μία καινούργια πίσω αεροτομή παραγωγής υψηλότερου αεροδυναμικού φορτίου, με μονό αντί για διπλό υποστήριγμα. Στους πρώτους γύρους όμως, όταν άνοιξε το DRS, το πίσω πτερύγιο έσπασε στη μέση, με τη δεξιά πλευρά να έχει ανασηκωθεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μηχανισμός του DRS στη νέα αεροτομή, δεν είναι συνδεδεμένος με το πίσω πτερύγιο, όπως στα περισσότερα μονοθέσια. Έπειτα από τη βλάβη, η ιταλική ομάδα αναγκάστηκε να επιστρέψει στην παλιά πίσω αεροτομή για το υπόλοιπο της ημέρας. O Leclerc επιδόθηκε σε stint πολλών γύρων στο δεύτερο μισό της πρωινής διαδικασίας.
Η Mercedes ήταν η πρώτη από τις κορυφαίες ομάδες που χρησιμοποίησε τις πιο μαλακές γόμες, με τον George Russell να έχει το αρχικό προβάδισμα έχοντας χρησιμοποιήσει την C4 και τη C5. Στη συνέχεια, ο Βρετανός επικεντρώθηκε σε stint πολλών γύρων. Η Mercedes πραγματοποίησε μία έκτακτη συνεδρίαση των τεχνικών της εχθές το βράδυ, έπειτα από τα προβλήματα που αντιμετώπισε εχθές, ιδίως με την ανεξήγητη απώλεια αεροδυναμικού φορτίου στο εμπρός μέρος. Σήμερα είδαμε τους μηχανικούς να επεμβαίνουν στην εμπρός ανάρτηση της Mercedes αρκετές φορές, προσπαθώντας ίσως να βρουν τις ιδανικές ρυθμίσεις για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.
Η Red Bull προκάλεσε στην αρχή της ημέρας μία κόκκινη σημαία, όταν ένας αισθητήρας έπεσε από το μονοθέσιο του Sergio Perez. Το χθεσινό πρόβλημα της Red Bull το απόγευμα, που αφαίρεσε το δάπεδο, ήταν διαρροή λαδιού. O Perez δεν χρησιμοποίησε πιο μαλακή γόμα ελαστικών από τη C3, και επικεντρώθηκε σε stint με βαρύτερο φορτίο καυσίμου.
Αναφέρεται ότι ο Fernando Alonso είναι ευχαριστημένος από την πορεία της Aston Martin, αλλά δεν έχει καταφέρει να βρει την αυτοπεποίθηση που θέλει εντός του μονοθεσίου, κάτι που ενδέχεται να χρειαστεί να περάσουν μερικοί αγώνες για να επιτευχθεί. Οι άμεσοι αντίπαλοι της Aston Martin αναφέρουν ότι η βρετανική ομάδα φαίνεται πολύ ανταγωνιστική και αναφέρεται ότι δεν χρησιμοποιεί τις πιο επιθετικές ρυθμίσεις στη μονάδα ισχύος.
Δεν είναι γνωστό αν ο Lance Stroll θα συμμετάσχει στο GP Μπαχρέιν. Θα επισκεφθεί τον προσομοιωτή της Aston Martin για να διαπιστωθεί αν έχει αναρρώσει πλήρως και αναφέρεται ότι επισκέφθηκε τον παγκοσμίου φήμης Ισπανό ορθοπεδικό χειρούργο Xavier Mir, ο οποίος έχει ασχοληθεί και με αναβάτες του MotoGP. Ο Felipe Drugovich σημείωσε σήμερα τον 3ο χρόνο.
H Alpine παρουσίασε μία καινούργια πίσω αεροτομή, παραγωγής χαμηλότερου αεροδυναμικού φορτίου, με έντονη κοιλότητα στο κέντρο των πτερυγίων της, προς μείωση της οπισθέλκουσας. Η Haas αναφέρει ότι η φετινή προετοιμασία είναι η καλύτερη που έχει βιώσει η ομάδα από την είσοδό της στη Formula 1, με τον επικεφαλής της ομάδας, Gunther Steiner να δηλώνει ότι το μονοθέσιο θα είναι 1 δλ. ταχύτερο από πέρυσι. Επίσης, ο Nico Hulkenberg έχει βολευτεί πολύ γρήγορα εντός της ομάδας. Πέρυσι, η Haas ήταν καλή στις γρήγορες στροφές, αλλά όχι τόσο πολύ στις αργές στροφές και στην ταχύτητα στις ευθείες.
Η McLaren αντιμετώπισε και πάλι προβλήματα με τα αεροδυναμικά βοηθήματα των εμπρός τροχών, τα οποία είχαν σημάδια στο εσωτερικό τους, σαν να τα είχαν ξύσει οι τροχοί. Οι μηχανικοί προσπαθούσαν να τα ενισχύσουν, με ρητίνη και πιστόλια θερμού αέρα, αλλά ο Oscar Piastri έχασε αρκετό χρόνο ξανά. Πρόκειται για μικρό πρόβλημα, το οποίο η McLaren θα διορθώσει μέχρι τον αγώνα στο Μπαχρέιν, αλλά της έχει κοστίσει αρκετό χρόνο. Ίσως το πρόβλημα προέρχεται από την προσπάθεια εξοικονόμησης βάρους σε όλους τους τομείς.
Η McLaren MCL60 παράγει περισσότερη οπισθέλκουσα από ό,τι θα ήθελε η ομάδα. Το μονοθέσιο της παρουσίασης είναι αποτελεί ένα σημείο στο οποίο η ομάδα σταμάτησε την εξέλιξη προς την αρχική κατεύθυνση και αποφάσισε να ακολουθήσει διαφορετική οδό. Τα αποτελέσματα αυτής της νέας κατεύθυνσης εξέλιξης αναμένεται να παρουσιαστούν στο μονοθέσιο στον 4ο αγώνα της σεζόν, το GP Αζερμπαϊτζάν.
Δεν ήταν καλή ημέρα για την Alfa Romeo, που παρουσίαζε αρκετό porpoising, ενώ οι περισσότερες ομάδες το έχουν μειώσει πάρα πολύ πλέον. Έπειτα από την προσομοίωση αγώνα του Valtteri Bottas, περίπου 80 λεπτά πριν από το τέλος της πρωινής διαδικασίας της τελικής ημέρας δοκιμών, ο Φινλανδός σταμάτησε στην πίστα, προκαλώντας κόκκινη σημαία. Έπειτα από μία αλλαγή σχέσης, ακούστηκε ένας μη υγιής ήχος, παρόμοιος με αυτόν που ακούστηκε εχθές στο τέλος της ημέρας όταν ο Guanyu Zhou προσπάθησε να κάνει δοκιμαστική εκκίνηση. Ίσως πρόκειται για πρόβλημα στο κιβώτιο της Alfa Romeo, η οποία δεν επέστρεψε στην πίστα μέχρι το τέλος της πρωινής διαδικασίας.
Υψηλότερες ταχύτητες:
1. Leclerc 325 χλμ./ώρα
2. Gasly 323
3. Albon 322
4. Bottas 322
5. Perez 322
6. Drugovich 320
7. Hulkenberg 320
8. Piastri 317
9. Russell 317
10. de Vries 305