Η τελευταία φορά που η Ford εμπλεκόταν επίσημα στη Formula 1 ήταν με την ομάδα της Jaguar, μεταξύ 2000 και 2004, έχοντας χρηματοδοτήσει τη δημιουργία της τo 1997, υπό τον Σκοτσέζο 3 φορές Πρωταθλητή Jackie Stewart, του οποίου το όνομα είχε πάρει. Στη συνέχεια η Ford αγόρασε την ομάδα αλλά έπειτα από 5 σεζόν με πενιχρά αποτελέσματα αποφάσισε να την πουλήσει στη Red Bull στο τέλος του 2004.
H μπλε οβάλ εταιρεία δεν είχε ενδιαφερθεί έκτοτε για την πιθανότητα επιστροφής της στη Formula 1, αλλά η αύξηση της δημοτικότητας του σπορ στις ΗΠΑ φαίνεται να της έχουν αλλάξει τη γνώμη, καθώς εξετάζει τις επιλογές της. Μια εξ αυτών είναι η συνεργασία με τη Red Bull, όπως σκόπευε να κάνει η Porsche. Σε αντίθεση με τη μάρκα της Στουτγκάρδης όμως, η Ford έχει λιγότερες απαιτήσεις, καθώς η Porsche ήθελε να αγοράσει μετοχές της ομάδας και να έχει περισσότερο έλεγχο.
Το προτέρημα της επιλογής της Red Bull είναι ότι η Ford δεν θα υποχρεωθεί να κατασκευάσει δική της μονάδα ισχύος, αφού η διαδικασία αυτή έχει ήδη ξεκινήσει στο Milton Keynes, όπου προετοιμάζεται το κινητήριο σύνολο υπό τους τεχνικούς κανονισμούς του 2026. Η Red Bull έχει παραδεχθεί ανοιχτά ότι θα ήθελε να συνεργαστεί με κάποιο μεγάλο όνομα της αυτοκινητοβιομηχανίας, που θα μπορούσε να τοποθετήσει το όνομά του στη μονάδα της και να παρέχει κάποια τεχνική υποστήριξη. Η Red Bull συνεργάζεται με τη Ford στο WRC, όντας ο βασικός της σπόνσορας. Την ίδια στιγμή, η Ford ενδιαφέρεται για την αξία της προβολής του ονόματός της μέσω της Formula 1.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι η Honda αποκάλυψε πρόσφατα ότι έχει καταθέσει αίτημα ενδιαφέροντος για την επιστροφή της στη Formula 1 με τους κανονισμούς μονάδων ισχύος του 2026. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, η συνεργασία με τη Red Bull φαίνεται ολοένα και πιο απίθανη. Συνεπώς, η Honda θα πρέπει να βρει μία ομάδα με την οποία θα συνεργαστεί. Υπάρχει περίπτωση ακόμη και να επιδιώξει να αγοράσει τη δεύτερη ομάδα της Red Bull, την AlphaTauri.