Μετά το GP ΗΠΑ, η Haas είχε υποβάλει -εκπρόθεσμα- διαμαρτυρία εναντίον της Alpine του Fernando Alonso, υποστηρίζοντας ότι ήταν επικίνδυνο που συνέχισε τον αγώνα με τραυματισμένο καθρέπτη, έπειτα από τη σύγκρουση με τον Lance Stroll. Οι αγωνοδίκες του GP ΗΠΑ είχαν κάνει δεκτή τη διαμαρτυρία της Haas, επιβάλλοντας ποινή 30 δλ. στο χρόνο αγώνα του Ισπανού, γεγονός που τον έριξε από την 7η στη 15η θέση.
Η Alpine στη συνέχεια κατέθεσε δική της διαμαρτυρία για το γεγονός ότι έγινε δεκτή η αρχική διαμαρτυρία της Haas, παρότι κατατέθηκε 24 λεπτά εκπρόθεσμα. Η γαλλική ομάδα τόνισε ότι δεν δέχτηκε κάποια ενημέρωση για το μονοθέσιό της από τη διεύθυνση αγώνων. Η Haas ισχυρίστηκε ότι ενημερώθηκε από τη FIA πως είχε μία ώρα προθεσμία για να υποβάλει τη διαμαρτυρία, καθώς δεν ήταν δυνατόν να τηρηθεί η αρχική -και συνηθισμένη- προθεσμία των 30 λεπτών μετά των τερματισμό.
Η Alpine ζήτησε επανεξέταση της αρχικής διαμαρτυρίας, επικαλούμενη νέα και σημαντικά στοιχεία, τα οποία ήταν το γεγονός ότι η υποβολή πραγματοποιήθηκε 24 λεπτά εκπρόθεσμα και ότι η γαλλική ομάδα έμαθε μόνο κατά την ακρόαση το βράδυ της Κυριακής στο Austin ότι η Haas είχε λάβει παράταση από μέλος της διεύθυνσης αγώνων της FIA. Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι τα επιχειρήματα που παρουσίασε η Alpine δεν αποτελούσαν νέα και σημαντικά στοιχεία.
Ωστόσο, οι αγωνοδίκες επανεξέτασαν την αποδοχή της αρχικής διαμαρτυρίας της Haas, και διαπιστώθηκε ότι η αμερικανική ομάδα θα μπορούσε να είχε υποβάλει χειρόγραφη διαμαρτυρία εντός της προθεσμίας των 30 λεπτών, που σημαίνει ότι δεν ήταν αδύνατο να έχει εκπληρώσει την απαίτηση των κανονισμών. Αυτό σημαίνει ότι η αρχική διαμαρτυρία δεν θα έπρεπε να έχει γίνει αποδεκτή. Συνεπώς, η διαμαρτυρία της Haas ακυρώθηκε, γεγονός που σημαίνει ότι ο Alonso επέστρεψε στην 7η θέση του GP ΗΠΑ.
Η Alpine ισχυρίστηκε ότι δεν προβλέπεται πουθενά στο Διεθνή Αγωνιστικό Κώδικα ότι οι αγωνοδίκες έχουν το δικαίωμα να επεκτείνουν τις προβλεπόμενες προθεσμίες, εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο. Η Alpine τόνισε τη σημασία της λέξης «αδύνατο» και ανέφερε ότι έκτοτε η Haas παραδέχθηκε πως θα μπορούσε να έχει υποβάλει χειρόγραφη διαμαρτυρία εντός της προθεσμίας των 30 λεπτών έπειτα από τον τερματισμό του αγώνα.
Στο πλαίσιο της απόφασης, οι αγωνοδίκες ανέφεραν ότι ανησυχούν για το γεγονός ότι επετράπη στον Alonso να παραμείνει στην πίστα με τον καθρέπτη του να ανεμίζει και στη συνέχεια να αποκολλάται. Κατά συνέπεια, συνιστούν να θεσπιστούν διαδικασίες για την παρακολούθηση τέτοιων θεμάτων. Έκαναν έκκληση για ενημέρωση των ομάδων μέσω του ασύρματου ή με επίδειξη μαύρης/πορτοκαλί σημαίας. Οι αγωνοδίκες προσέθεσαν επίσης ότι ο πρόεδρος της FIA (Mohammed Ben Sulayem) έχει ξεκινήσει επανεξέταση της χρήσης της μαύρης/πορτοκαλί σημαίας.