F1: O Marcus Ericsson δοκιμάζει προσομοιωτές για την Cadillac

Ο Σουηδός Marcus Ericsson, πρώην οδηγός της Formula 1 και νικητής των 500 Μιλίων της Ινδιανάπολης το 2022, θα βοηθήσει την ομάδα της Cadillac που αναμένεται να εισέλθει στο grid του 2026, να επιλέξει προσομοιωτή.

F1: O Marcus Ericsson δοκιμάζει προσομοιωτές για την Cadillac

Ο Σουηδός Marcus Ericsson, πρώην οδηγός της Formula 1 και νικητής των 500 Μιλίων της Ινδιανάπολης το 2022, θα βοηθήσει την ομάδα της Cadillac που αναμένεται να εισέλθει στο grid του 2026, να επιλέξει προσομοιωτή.

H ομάδα της Cadillac (θυγατρική εταιρεία της General Motors), συνεχίζει τις προετοιμασίες για το προβλεπόμενο ντεμπούτο της στη Formula 1 το 2026, έχοντας δεχθεί την αρχική έγκριση από τη FOM. O Σουηδός οδηγός Marcus Ericsson, που αγωνίστηκε στη Formula 1 μεταξύ 2014 και 2018 με τις ομάδες των Caterham και Sauber, και νικητής των 500 Μιλίων της Ινδιανάπολης το 2022, εμπλέκεται στις προσπάθειες της Cadillac Formula Racing, όπως ονομάζεται πλέον επίσημα η αμερικανική ομάδα.

Ο Ericsson αποτελεί στο IndyCar οδηγό της Andretti, της ομάδας της οποίας το παράρτημα Global πέρασε στα χέρια του Dan Towriss (που ανέλαβε από τον Michael Andretti) και μετονομάστηκε σε TWG Global, η οποία θα έχει την ευθύνη της ομάδας της Cadillac στην F1. O Σουηδός οδηγός αποκάλυψε στο podcast για την F1 της πλατφόρμας streaming Viaplay ότι βοηθάει τις προετοιμασίες της Cadillac.

O Ericsson δήλωσε: «Ο εργοδότης μου, η Andretti, μου ζήτησε να ταξιδέψω στην Αγγλία για να δοκιμάσω διάφορους προσομοιωτές. Θα παραχωρήσω σχόλια ώστε να μπορέσουν να επιλέξουν το σωστό μοντέλο για ολόκληρο τον οργανισμό, συμπεριλαμβανομένης της Formula 1, του IndyCar και των σπορ αυτοκινήτων» (αγώνων αντοχής).

O Ericsson ανέφερε ότι τα σχόλιά του θα βοηθήσουν στην επιλογή του κατάλληλου προσομοιωτή για την Cadillac στην F1, που θα χρησιμοποιούν και οι ομάδες της Andretti, η οποία αγωνίζεται σε διάφορα Πρωταθλήματα όπως αυτό της Formula E και του IndyCar, μεταξύ άλλων. Παράλληλα, η Cadillac αγωνίζεται στο WEC και το Αμερικανικό Πρωτάθλημα SportsCar της IMSA.

Ωστόσο, ο Ericsson δεν φαίνεται να έχει πιθανότητες να επιστρέψει στη Formula 1 με την ομάδα της Cadillac. Άλλωστε, ο επικρατέστερος υποψήφιος οδηγός για την αμερικανική ομάδα στην F1 είναι ο Colton Herta, που επίσης οδηγεί για την Andretti στο IndyCar τα τελευταία χρόνια.

Στην Cadillac ξεκίνησε να εργάζεται από την 1η Ιανουαρίου και ο Pat Symonds, στο ρόλο του εκτελεστικού συμβούλου μηχανολογίας. Επικεφαλής στέλεχος λειτουργιών θα είναι ο ερχόμενος από την Alpine/Renault, Rob White, επικεφαλής της ομάδας θα είναι ο Graeme Lowdon (πρώην Virgin/Marussia/Manor) και ο Mario Andretti θα ενεργεί ως διευθυντής και μέλος του διοικητικού συμβουλίου, αλλά δεν θα ασχολείται με την καθημερινή της λειτουργία.

F1 Cadillac 3

Αξίζει να αναφερθεί ότι την ομάδα της Cadillac υποστηρίζει οικονομικά και ο Αμερικανός Mark Walter, συνιδιοκτήτης του αγγλικού ποδοσφαιρικού ομίλου της Chelsea και της ομάδας μπέιζμπολ Los Angeles Dodgers. H Cadillac θα χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος, κιβώτια και πίσω ανάρτηση της Ferrari στις δύο πρώτες σεζόν της στην F1, πριν παρουσιάσει τους δικούς της κινητήρες, λειτουργώντας υπό το budget cap που ισχύει και για τους άλλους κατασκευαστές.

Επίσης, από την 1η Ιανουαρίου, το τεχνικό τμήμα της ομάδας της Cadillac υπόκειται σε περιορισμούς αεροδυναμικής εξέλιξης που αντιστοιχούν σε αυτούς της τελευταίας ομάδας του περυσινού Πρωταθλήματος, δηλαδή της Sauber. Αυτό σημαίνει ότι θα έχει 115% χρόνο αεροδυναμικής εξέλιξης σε σύγκριση με το 70% της Πρωταθλήτριας McLaren και το 100% της Haas, που ολοκλήρωσε το 2024 στην 7η θέση της βαθμολογίας. Ωστόσο, η Cadillac, που διέθετε προσωπικό περίπου 280 ατόμων -μόλις- στο τέλος του 2024, δεν θα έχει να ασχοληθεί καθόλου με το μονοθέσιο του 2025, σε αντίθεση με τους μελλοντικούς αντιπάλους της.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!