F1: Οι τελευταίες εξελίξεις στα μεταγραφικά

Στη μεταγραφική αρένα της Formula 1, με την έλευση του Flavio Briatore, η Alpine ίσως πιέζει εκ νέου για τον Carlos Sainz, ενώ η Mercedes θα αργήσει να ανακοινώσει τον οδηγό της. Αντιθέτως, η Haas ίσως το κάνει πολύ σύντομα.

F1: Οι τελευταίες εξελίξεις στα μεταγραφικά

Στη μεταγραφική αρένα της Formula 1, με την έλευση του Flavio Briatore, η Alpine ίσως πιέζει εκ νέου για τον Carlos Sainz, ενώ η Mercedes θα αργήσει να ανακοινώσει τον οδηγό της. Αντιθέτως, η Haas ίσως το κάνει πολύ σύντομα.

Ο Carlos Sainz εξακολουθεί να αποτελεί τον παράγοντα-κλειδί της μεταγραφικής αγοράς της Formula 1 για το 2025, καθώς αρκετές ομάδες περιμένουν την απόφαση του Ισπανού οδηγού για να κάνουν την επόμενη κίνησή τους. O πιθανότερος προορισμός του Sainz εξακολουθεί να είναι η Williams, αν και με την έλευση του Flavio Briatore στην Alpine ως εκτελεστικού συμβούλου, φαίνεται να υπάρχει νέα ώθηση από τη γαλλική ομάδα για την απόκτηση του Ισπανού.

Ενώ αρχικά η Alpine έδειχνε ότι θα περίμενε να δει τις εξελίξεις στη μεταγραφική αγορά για να επιλέξει την οδηγική της σύνθεση, φαίνεται ότι ο Briatore έχει αλλάξει τη στρατηγική σε αυτό τον τομέα και θέλει τον καλύτερο διαθέσιμο οδηγό. Πριν από το GP Ισπανίας, υπήρχαν αναφορές ότι ο Sainz είχε απορρίψει την πιθανότητα της Alpine, ωστόσο υπήρξαν δημόσιες συναντήσεις του πατέρα του και του ξαδέρφου του (και μάνατζέρ του) Carlos Onoro με τον Briatore στο paddock της πίστας της Βαρκελώνης.

Τι περισσότερο θα μπορούσε όμως να προσφέρει η Alpine στον Sainz από τη μέλλουσα εργοστασιακή ομάδα της Sauber/Audi, την οποία φαίνεται ότι ο Sainz έχει απορρίψει; Η πρόταση της Audi φημολογείται ότι προέβλεπε γενναιόδωρες απολαβές. Ωστόσο, ο λόγοας για τον οποίο ο Sainz εκτιμάται ότι είχε προτιμήσει τη Williams (μάλιστα, υπήρξαν φήμες άμεσης ανακοίνωσης που στη συνέχεια διαψεύστηκαν), ήταν ο παράγοντας της μονάδας ισχύος της Mercedes, για τη νέα γενιά υβριδικών V6 που θα παρουσιαστεί στη Formula 1 το 2026.

Το ζήτημα των μονάδων ισχύος αποτελεί ερωτηματικό για την ομάδα της Alpine, καθώς υπάρχει περίπτωση η Renault να σταματήσει να κατασκευάζει μονάδες ισχύος της Formula 1 από τις εγκαταστάσεις του Viry-Chatillon στη Γαλλία. Αν η Alpine εξασφαλίσει π.χ. μονάδες ισχύος της Mercedes και το γνωρίζει ήδη στο παρασκήνιο, ενδέχεται αυτό να αποτελεί τροφή για σκέψη για τον Sainz, ο οποίος παραδέχθηκε ότι θα πρέπει να αποφασίσει σύντομα.

Flavio Briatore

Ωστόσο, κάποιοι αμφισβητούν το ίδιο το μέλλον ακόμη και της ίδιας της ομάδας της Alpine, υποστηρίζοντας ότι ίσως ο Briatore κλήθηκε από το διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου της Renault, Luca de Meo, για να βοηθήσει στην πώληση της ομάδας, έπειτα από τη μαζική φυγή τεχνικών. Όπως και να έχει, η πιθανότητα της Alpine είναι μία επιλογή γεμάτη ερωτηματικά για τον Sainz, εκτός και αν έχει λάβει ικανοποιητικές απαντήσεις στο παρασκήνιο.

Αξίζει να αναφερθεί ότι την ίδια στιγμή, ανακοινώθηκε ότι η Alpine θα διεξάγει ένα τεστ δοκιμών με το μονοθέσιο του 2022 στην πίστα του Paul Ricard στη Γαλλία, στο οποίο θα συμμετάσχουν ο αναπληρωματικός οδηγός της, Jack Doohan, και ο Mick Schumacher, ο οποίος αγωνίζεται με τη γαλλική ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC).

H απόφαση της Mercedes θα αργήσει

Την ίδια στιγμή, όσον αφορά το ζήτημα αντικατάστασης του Lewis Hamilton στη Mercedes, ο επικεφαλής της γερμανικής ομάδας, Toto Wolff, παρότι παραδέχθηκε ότι δεν υπάρχουν συνομιλίες με τον Max Verstappen, δήλωσε: «Δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση για τον οδηγό. Θέλουμε να κρατήσουμε αυτή την απόφαση όσο το δυνατόν περισσότερο, γιατί ποιος ξέρει τι θα συμβεί». Αυτό σημαίνει ότι η επίσημη επιβεβαίωση πως ο 17χρονος Ιταλός Andrea Kimi Antonelli θα πάρει τη θέση (που είναι το πιο πιθανό, καθώς προς αυτόν έχει επικεντρωθεί η ομάδα), ενδέχεται να αργήσει.

Andrea Kimi Antonelli

Ανακοίνωση του Bearman στη Haas στο Silverstone;

Αντιθέτως, το Racing News 365 αναφέρει ότι η Haas ενδέχεται να ανακοινώσει ως οδηγό της για το 2025 τον 19χρονο Βρετανό Oliver Bearman στα πλαίσια του GP Μ. Βρετανίας (5-7 Ιουλίου). Άλλωστε είχαν ήδη κυκλοφορήσει φήμες περί υπογραφής συμφωνίας τις προηγούμενες εβδομάδες. Πιθανότερος υποψήφιος team-mate του Bearman είναι ο Esteban Ocon, ο οποίος θα αποχωρήσει από την Alpine στο τέλος της φετινής σεζόν.

Formula 1 2024: Emilia Romagna GP

Ο Lawson σύντομα στη Racing Bulls

Παράλληλα, πρόσφατες δηλώσεις του αγωνιστικού συμβούλου της Red Bull, Helmut Marko, δείχνουν ότι o 22 ετών Νεοζηλανδός Liam Lawson θα είναι ο team-mate του Yuki Tsunoda στη Racing Bulls το 2025. Ο Marko δήλωσε στην αυστριακή Kleine Zeitung: «Οι μέτοχοι έκαναν γνωστό ότι πρόκειται για μια ομάδα νέων οδηγών και πρέπει να ενεργήσουμε αναλόγως».

Με τη Red Bull να έχει εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Sergio Perez για τουλάχιστον άλλον 1 (+1) χρόνο, οι ελπίδες του Daniel Ricciardo να παραμείνει στην ομάδα φθίνουν. Όπως δήλωσε ο Marko: «Ο στόχος ήταν να τον εξετάσουν για τη Red Bull Racing, αν είχε εξαιρετικές επιδόσεις. Αυτή η θέση ανήκει πλέον στον Sergio Perez, οπότε αυτό το σχέδιο δεν ισχύει πλέον».

Liam Lawson

Συνεπώς, όπως ανέφερε ο Marko, «πρέπει να βάλουμε έναν νεαρό οδηγό σύντομα» στη Racing Bulls και «αυτός θα είναι ο Liam Lawson». Αυτό ίσως αποτελεί απάντηση στις φήμες ότι ο Lawson ενδέχεται να είχε βρεθεί στο στόχαστρο της Audi.

O Enrico Cardile στην Aston Martin;

Περνώντας στις μεταγραφές των τεχνικών, σύμφωνα με τις πληροφορίες του ιταλικού Formu1a.uno, ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari, Enrico Cardile, δέχθηκε την πρόταση της Aston Martin να προσχωρήσει στο τεχνικό της τμήμα. Παράλληλα, η Telegraph ανέφερε ότι ο Adrian Newey δέχθηκε ξενάγηση στις νέες εγκαταστάσεις της ομάδας της Aston Martin στο Silverstone.

F1 - Enrico Cardile (Ferrari)

Όταν η Aston Martin είχε προσεγγίσει τον Newey στην αρχή της χρονιάς, η Telegraph αναφέρει ότι o Βρετανός τεχνικός είχε ζητήσει απολαβές 60 εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο. Ωστόσο, ο Newey φέρεται να έχει έρθει πιο κοντά στην προσφορά 25 εκατ. ευρώ που είχε αναφέρει τον Απρίλιο η ιταλική Corriere della Sera ότι του είχε κάνει ο ιδιοκτήτης της Aston Martin, Lawrence Stroll, ζητώντας 30 εκατ. αυτή τη φορά.

Το Formu1a.uno γράφει ο Newey δεν έχει υπογράψει την πρόταση που του έχει κάνει ο επικεφαλής της Ferrari, Frederic Vasseur, η οποία σύμφωνα με το περιοδικό BusinessF1, προβλέπει απολαβές 105 εκατ. δολαρίων για τρία χρόνια, δηλαδή λίγο υψηλότερες από αυτές που φέρεται ότι ζήτησε αυτή τη φορά από την Aston Martin ο Newey.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!