F1-GP Κίνας: Η άσφαλτος… άλλαξε χρώμα!

Ο ασφαλτοτάπητας της πίστας της Σαγκάης που θα φιλοξενήσει το Grand Prix Κίνας της Formula 1 αυτό το Σαββατοκύριακο, έχει πολύ πιο σκούρο χρώμα φέτος καθώς έχει στρωθεί με πίσσα.

F1-GP Κίνας: Η άσφαλτος… άλλαξε χρώμα!

Ο ασφαλτοτάπητας της πίστας της Σαγκάης που θα φιλοξενήσει το Grand Prix Κίνας της Formula 1 αυτό το Σαββατοκύριακο, έχει πολύ πιο σκούρο χρώμα φέτος καθώς έχει στρωθεί με πίσσα.

Οι ομάδες και οι οδηγοί της Formula 1 βρέθηκαν προ εκπλήξεως όταν κατέφθασαν στην πίστα της Σαγκάης, ενόψει του GP Κίνας που θα διεξαχθεί αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς ο ασφαλτοτάπητας έχει πολύ πιο σκούρο χρώμα. Ωστόσο, στις επίσημες σημειώσεις της διεύθυνσης αγώνων της FIA για το Grand Prix, δεν υπήρχε αναφορά σε νέα ασφαλτόστρωση.

H επιφάνεια του ασφαλτοτάπητα έχει στρωθεί με πίσσα. Πρόκειται για μία πρακτική που είναι συνηθισμένη στις ΗΠΑ και την Ασία. Η πίσσα εφαρμόζεται σε υγρή μορφή στην επιφάνεια της πίστας για να ενισχύσει τη σύνδεση με την επιφάνεια του υπάρχοντος ασφαλτοτάπητα. Εκτιμάται ότι συμβάλλει στην εξάλειψη της σκόνης, βελτιώνει τη στεγανοποίηση και αποτρέπει επίσης την αποσύνθεση της πίστας.

Οι εργασίες αυτές πραγματοποιήθηκαν πέρυσι στη Σαγκάη και ο ποικίλος χρωματισμός του ασφαλτοτάπητα είναι αποτέλεσμα της φθοράς αυτής της επεξεργασίας από τους αγώνες που έχουν διεξαχθεί στην πίστα έκτοτε. Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα η επιφάνεια του ασφαλτοτάπητα θα φθαρεί περαιτέρω κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου της F1, οδηγώντας σε διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης σε διάφορα σημεία της πίστας.

Ο επικεφαλής της ομάδας της Haas, Ayao Komatsu, δήλωσε ότι οι διαφορές στην πρόσφυση θα μπορούσαν να αποτελέσουν πονοκέφαλο για τους τεχνικούς: «Νομίζω ότι φαίνεται να μην έχει συνοχή. Για αυτό ανησυχώ περισσότερο, για την ομοιομορφία από την είσοδο μέχρι την κορυφή και την έξοδο κάθε στροφής. Αν υπάρχουν μεταβολές, θα είναι αρκετά δύσκολο».

«Επιπλέον, είναι ένα Σαββατοκύριακο με σπριντ. Έχεις μόνο μία ώρα, πιθανώς τρία stint στην πίστα για να τακτοποιήσεις το μονοθέσιό σου, τόσο με χαμηλό όσο και υψηλό φορτίο καυσίμου. Νομίζω ότι θα είναι μια πολύ δύσκολη πρόκληση».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!