F1: Η Sauber αποκάλυψε τη νέα C44

H Stake Sauber παρουσίασε στο Λονδίνο τη C44, το ολοκαίνουργιο μονοθέσιό της για τη φετινή σεζόν της Formula 1, με εντυπωσιακά χρώματα.

F1: Η Sauber αποκάλυψε τη νέα C44

H Stake Sauber παρουσίασε στο Λονδίνο τη C44, το ολοκαίνουργιο μονοθέσιό της για τη φετινή σεζόν της Formula 1, με εντυπωσιακά χρώματα.

H Sauber, η ομάδα που από το 2019 μέχρι πέρυσι αγωνιζόταν στη Formula 1 με το όνομα Alfa Romeo, βρίσκεται σε μία μεταβατική περίοδο αυτή τη στιγμή, καθώς αναμένεται το ντεμπούτο της Audi με τη δική της μονάδα ισχύος το 2026. H Sauber θα γίνει εργοστασιακή ομάδα της γερμανικής μάρκας, που αγοράζει σιγά-σιγά το πλειοψηφικό πακέτο του ελβετικού οργανισμού από τη Longbow Finance του Σουηδού δισεκατομμυριούχου Finn Rausing.

H Sauber έχει φέτος ως επίσημη ονομασία το βασικό της σπόνσορα Stake, ενώ στην επίσημη ονομασία του μονοθεσίου έχει προστεθεί το όνομα της Kick. Αμφότερες οι εταιρείες, online τζόγου και υπηρεσίας streaming, αντίστοιχα, ανήκουν στην ίδια αυστραλιανή εταιρεία. Η Sauber πραγματοποίησε την παρουσίαση στο Λονδίνο, καθώς δεν επιτρέπεται στην Ελβετία η διαφήμιση εταιρειών τζόγου, όπως θα συμβαίνει και σε ορισμένα Grand Prix, όπου θα προβάλλεται η Kick.

Με την καινούργια της ταυτότητα, η ομάδα υιοθέτησε και καινούργια χρώματα, με το μαύρο και το φωσφορίζον πράσινο (το οποίο θα είναι εντυπωσιακό σε νυχτερινούς αγώνες) να κυριαρχούν πλέον. Σίγουρα η ελβετική ομάδα θέλει να κάνει κάτι καλύτερο από την 9η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών της περυσινής σεζόν, καθώς προετοιμάζεται για τη μετάβαση στην εποχή της Audi.

Η νέα C44 θα πραγματοποιήσει ένα shakedown 200 χλμ. στην πίστα της Βαρκελώνης την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου, πριν ταξιδέψει στο Μπαχρέιν για το τριήμερο τεστ δοκιμών προετοιμασίας πριν από την έναρξη της σεζόν. Πρόκειται για ένα εντελώς καινούργιο μονοθέσιο και όχι εξέλιξη του περυσινού. Η εμπρός ανάρτηση είναι γεωμετρίας pullrod (όπως στη McLaren), αντί για pushrod, για καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά, με τα ψαλίδια να διατηρούν έντονη γεωμετρία anti-dive. Η αλλαγή είχε αποφασιστεί πριν από την έλευση του νέου τεχνικού διευθυντή James Key από τη McLaren.

Η C44 έχει φιλόδοξο σχεδιασμό για το μέγεθος της ομάδας και αεροδυναμική διαμόρφωση που ακολουθεί τη φιλοσοφία της Red Bull στα ψυγεία. Τα πλευρικά καλύμματα που έχουν πολύ λεπτή εισαγωγή αέρα εμπρός (και το κάτω χείλος της να εξέχει) και μεγαλύτερο κανάλι από κάτω τους. Επίσης, τα πολύ μικρά ψυγεία χαμηλώνουν στο πίσω μέρος, ενώ έχει αλλάξει το περίβλημα του κιβωτίου, το οποίο η Sauber κατασκευάζει μόνη της για να έχει έλεγχο και στο σχεδιασμό της πίσω ανάρτησης.

Το περίβλημα κιβωτίου έχει σχεδιαστεί ώστε να απελευθερώνει περισσότερο χώρο στο διαχύτη, βελτιώνοντας την απόδοσή του. Διαφορετική είναι και η προστατευτική δομή πίσω από το κεφάλι του οδηγού, με πιο παραδοσιακή διαμόρφωση σχήματος Λ αντί για μονή λεπίδα, καθώς κλήθηκε να αντιμετωπίσει πιο αυστηρά crash test σε αυτή την περιοχή φέτος.

Η ομάδα έχει CEO το Γερμανό Andreas Seidl και τεχνικό διευθυντή το Βρετανό James Key, οι οποίοι συνεργάζονταν στη McLaren τα προηγούμενα χρόνια. Εκπρόσωπος (αντί για επικεφαλής) της ομάδας είναι ο Ιταλός Alessandro Alunni Bravi, ενώ η οδηγική σύνθεση έχει παραμείνει ίδια, με τον έμπειρο 34χρονο Φινλανδό Valtteri Bottas και τον 24χρονο Κινέζο Zhou Guanyu. Αμφότεροι οι οδηγοί εισέρχονται στην 3η σεζόν τους με τη Sauber.

O Bottas δήλωσε: «Οι δικές μου προσδοκίες είναι υψηλές, πρέπει σίγουρα να κάνουμε ένα καλό βήμα και να δούμε καλή πρόοδο σε σχέση με πέρυσι, μια σεζόν κατά την οποία, για να είμαστε ειλικρινείς, δεν πετύχαμε τους στόχους που είχαμε θέσει. Πρέπει να το διορθώσουμε αυτό τώρα, πρέπει να τα πάμε καλύτερα. Βλέποντας όλες τις αλλαγές που έχουν γίνει στην ομάδα, αυτό μου δίνει αυτή την αυτοπεποίθηση. Έχουμε αρκετούς νέους πόρους σε διάφορα τμήματα της ομάδας».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!