WRC – Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης: Ο Neuville επικεφαλής του Σαββάτου, ο Rovanpera κοντά στον τίτλο

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τη δεύτερη πλήρη ημέρα του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης του WRC, όπου ο Thierry Neuville προηγείται, ενώ ο Kalle Rovanpera έχει κόψει ρυθμό για να εξασφαλίσει τον τίτλο έπειτα από το ατύχημα του Elfyn Evans.

Για την ημέρα του Σαββάτου, το παρθενικό Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης στην ιστορία του WRC, που συνδιοργανώνουν τρεις χώρες, μετέβη από την Τσεχία στην Αυστρία. Η σειρά εμφάνισης αντιστράφηκε σύμφωνα με τη γενική κατάταξη της Παρασκευής, όπου ο Kalle Rovanpera είχε ένα υγιές προβάδισμα με το Toyota GR Yaris.

Ξεκινώντας μετά από τους αντιπάλους του και με τo δρόμο να γίνεται χειρότερος με κάθε πέρασμα, ο Φινλανδός έκανε ένα σπάνιο λάθος στη 10η ειδική διαδρομή (Muhltal, μήκους 27,15 χλμ.), όταν πήγε ευθεία σε μία ολισθηρή φουρκέτα. Κατάφερε να αποφύγει τα δέντρα, αλλά έπεσε σε χαντάκι και έχασε περίπου 25 δλ., γεγονός που επέτρεψε στον ταχύτατο νικητή της ειδικής διαδρομής, Thierry Neuville με το Hyundai i20 N, να πλησιάσει στα 11 δλ.

Στην 11η ειδική διαδρομή, που σήμανε την είσοδο των πληρωμάτων στη Γερμανία (Knaus Tabbert Bayerischer Wald, μήκους 11,88 χλμ.), συνέβη το περιστατικό που ενδέχεται να κρίνει τον τίτλο αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς ο Elfyn Evans (νικητής της 9ης ΕΔ), γλίστρησε εκτός δρόμου με αρκετά χαμηλή ταχύτητα και προσέκρουσε σε ένα αχυρώνα, έχοντας μπλοκάρει τα φρένα του.

Το πλήρωμα ήταν εντάξει, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, και πιθανότατα θα επιστρέψει στη δράση την Κυριακή, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Toyota. Ο Rovanpera χρειάζεται απλά να σημειώσει περισσότερους βαθμούς από τον Ουαλό team-mate του στην Toyota για να εξασφαλίσει μαθηματικά τον τίτλο στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης.

Έπειτα από το ατύχημα του Evans, o Rovanpera επιβράδυνε αισθητά και έχασε 22 δλ. σε σχέση με το Neuville, ο οποίος τέθηκε επικεφαλής της γενικής κατάταξης. Στις τρεις υπόλοιπες ειδικές διαδρομές της ημέρας, ο Βέλγος οδηγός της Hyundai επέκτεινε τη διαφορά του από το Rovanpera στα 26,2 δλ. στις ειδικές διαδρομές του απογεύματος του Σαββάτου.

Ο Rovanpera δήλωσε ότι ήταν πιο δύσκολο να ακολουθήσει συντηρητικό ρυθμό για να εξασφαλίσει τον τερματισμό, από ό,τι αν πίεζε, αν και στην τελευταία –νυχτερινήειδική διαδρομή της ημέρας (Knaus Tabbert Bayerischer Wald, 14η) η οποία θεωρείται η πιο δύσκολη του αγώνα, ανέφερε ότι ήθελε να… οδηγήσει λίγο, όπως ανέφερε, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε μία επίδειξη ισχύος. Ο Φινλανδός δήλωσε ότι ήταν οι πιο δύσκολες συνθήκες που έχει συναντήσει στην καριέρα του σε άσφαλτο.

Στην 3η θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Ott Tanak, ο οποίος είχε αστοχία ελαστικού στην κανονική διαδρομή προς την ΕΔ10, την οποία ολοκλήρωσε χωρίς υβριδική ισχύ από το Ford Puma της M-Sport. Στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας έχασε πίεση στο υδραυλικό σύστημα, και ήταν εκνευρισμένος με τον εαυτό του που τράβηξε χειρόφρενο και μπλόκαρε τους εμπρός τροχούς.

Στην 4η θέση της γενικής κατάταξη κατάφερε να ανέβει ο Sebastien Ogier, ο οποίος αγωνίζεται άρρωστός, αν και το Σάββατο ένιωθε καλύτερα. Ο Γάλλος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη 12η και 13η ειδική διαδρομή του αγώνα (Schadinger Innviertel και Muhltal) και έπειτα από τα προβλήματά του την Παρασκευή, πέρασε μπροστά από τον team-mate του στην Toyota, Takamoto Katsuta. Τέσσερις ειδικές διαδρομές απομένουν την Κυριακή για την ολοκλήρωση του αγώνα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!