WRC-Ράλλυ Εσθονίας, Σάββατο: 9 στα 9 για τον Kalle Rovanpera

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα του Σαββάτου από το Ράλλυ Εσθονίας του WRC, όπου ο Kalle Rovanpera κυριάρχησε, επικρατώντας και στις 9 ειδικές διαδρομές της ημέρας για να αναπτύξει επιβλητική διαφορά επί του Thierry Neuville.

O επικεφαλής της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος WRC, Kalle Rovanpera, πραγματοποίησε μία επιβλητική εμφάνιση το Σάββατο στο Ράλλυ Εσθονίας με το Toyota Gr Yaris, κερδίζοντας και τις 9 ειδικές διαδρομές της ημέρας. Με αυτό τον τρόπο, επέκτεινε το προβάδισμά του επί του Thierry Neuville από τα 3 δλ. που ήταν στο τέλος της Παρασκευής, στα 34,9 δλ.

Ο Βέλγος οδηγός της Hyundai έχασε 6,5 δλ. λόγω μίας αργής απώλειας πίεσης στο δεξιό εμπρός ελαστικό του στην τελευταία πρωινή ειδική διαδρομή (Otepaa 2), αλλά ήταν ξεκάθαρο ότι δεν είχε τη δυνατότητα να πλησιάσει το ρυθμό του Φινλανδού αντιπάλου του.

Στη μάχη για την 3η θέση, ο έτερος οδηγός της Hyundai, Esapekka Lappi κατευθύνεται προς την Κυριακή, την τελική ημέρα του αγώνα, με προβάδισμα 7,3 δλ. επί του Elfyn Evans με το δεύτερο Toyota GR Yaris. O Lappi βρίσκεται 10,5 δλ. πίσω από τον Neuville στη γενική κατάταξη, με τέσσερις ειδικές διαδρομές (συμπεριλαμβανομένης της τελικής υπερειδικής) να απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα.

Στο αγωνιστικό του ντεμπούτο με αυτοκίνητο Rally1 (της Hyundai), ο 29χρονος Φινλανδός Teemu Suninen διατηρεί μία ασφαλή 5η θέση, χωρίς να απειλείται, καθώς επωφελήθηκε από την ατυχία των Pierre-Louis Loubet και Takamoto Katsuta. O Γάλλος οδηγός της M-Sport Ford έμεινε χωρίς ισχύ από το υβριδικό σύστημα στο πρώτο πέρασμα από την Kanepi (ΕΔ14), το οποίο του κόστισε χρόνο, αλλά επισκευάστηκε μετά το τέλος της.

Ο Katsuta αναγκάστηκε να ανταλλάξει κράνη με τον πλοηγό του, Aaron Johnston, έπειτα από δυσλειτουργία του συστήματος ενδοεπικοινωνίας, ενώ έπειτα από το τέλος της ΕΔ14, το Toyota GR Yaris του είχε κολλήσει σε αγωνιστική λειτουργία και στη συνέχεια έσβησε τελείως. Το πλήρωμα αναγκάστηκε να κατέβει από το αυτοκίνητο και να το σπρώξει εκτός ζώνης ελέγχου για να επανεκκινήσει τον κινητήρα.

O Ott Tanak, έπειτα από την ποινή 5 λεπτών που δέχθηκε μετά το shakedown λόγω αλλαγής κινητήρα (περιστατικό που θα κάνει τη FIA να επανεξετάσει τέτοιου είδους ποινές), ο Εσθονός ανήλθε στην 8η θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας αντιμετωπίσει προβλήματα με την κολώνα του τιμονιού του Ford Puma της M-Sport, λόγω λάθους στο σέρβις στο μέσο της ημέρας. Αν δεν είχε δεχθεί την ποινή, ο Tanak θα μπορούσε να μάχεται για την 3η θέση.

Στην κατηγορία WRC2, ο Andreas Mikkelsen (9ος γενικής κατάταξης) εξακολουθεί να προηγείται με διαφορά 15,8 δλ. από τον έτερο οδηγό της Toksport, Sam Pajari. Αμφότεροι οδηγούν Skoda Fabia RS Rally2.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!