Formula E – Portland: 3 στα 5

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το 12o αγώνα της φετινής σεζόν του Πρωταθλήματος ηλεκτρικών μονοθεσίων της Formula E, στο Portland του Oregon στις ΗΠΑ, όπου ο Nick Cassidy κατέκτησε την 3η του νίκη σε 5 E-Prix.

O 28χρονος Νεοζηλανδός οδηγός της Envision, Nick Cassidy, κατέκτησε την του νίκη στους τελευταίους 5 αγώνες της Formula E σε έναν αγώνα διατήρησης ενέργειας στην ταχύτατη πίστα του Portland, για να πλησιάσει στον 1 βαθμό το νέο επικεφαλής της βαθμολογίας (από τις κατατακτήριες δοκιμές), Jake Dennis (Andretti), που τερμάτισε στη 2η θέση.

Στα αρχικά στάδια του αγώνα όλοι οι οδηγοί έκαναν ακραία συντήρηση ενέργειας, σημειώνοντας χρόνους στο γύρο έως και 10-12 δλ. πιο αργούς από τις κατατακτήριες δοκιμές, για να διαθέτουν αποθέματα έως την καρό σημαία. Ο poleman Jake Dennis προηγήθηκε στα αρχικά στάδια του αγώνα, με τον Cassidy να ανεβαίνει στην κατάταξη από τη 10η θέση εκκίνησης έως και την κορυφή, πριν πάρει το attack mode.

Αυτό παραχώρησε στον Norman Nato της Nissan την πρωτοπορία πριν από το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας, που προκάλεσε ο Roberto Merhi (Mahindra) σταματώντας στην πίστα στη στροφή 7. Ο Cassidy είχε περάσει ξανά επικεφαλής μέχρι το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας, που κλήθηκε να επέμβει ξανά έπειτα από το ατύχημα με υψηλή ταχύτητα του Nico Muller (Abt), ο οποίος έμεινε χωρίς φρένα.

Λόγω των δύο επεμβάσεων αυτοκινήτου ασφαλείας, προστέθηκαν 4 γύροι στη διάρκεια του αγώνα, γεγονός που οδήγησε σε περαιτέρω εξοικονόμηση ενέργειας. Ο Πορτογάλος Felix da Costa (Porsche) είχε ανέβει στη δεύτερη θέση έπειτα από τη δεύτερη επανεκκίνηση και πέρασε επικεφαλής για να αυξήσει το ρυθμό του στον 22ο γύρο.

Ωστόσο, δεν κατάφερε να απομακρυνθεί από τον Cassidy, ο οποίος πέρασε επικεφαλής στον 26ο γύρο. Οι δύο οδηγοί αντάλλαξαν θέσεις ξανά στον 29ο και 30ό γύρο, με τον Cassidy να επιστρέφει στην πρωτοπορία και να απομακρύνεται. Παράλληλα, ο Dennis είχε πλησιάσει τους δύο πρωτοπόρους και πέρασε τον da Costa για τη 2η θέση στον τελευταίο γύρο, και ενώ διέθετε περισσότερη ενέργεια, δεν του απέμεινε χρόνος να κυνηγήσει τον Cassidy, που πήρε τη νίκη για 3η φορά στα τελευταία 5 E-Prix.

Ο Dennis προηγείται στο Πρωτάθλημα Οδηγών με 154 βαθμούς, και μόλις 1 βαθμό πίσω του βρίσκεται ο Cassidy, με τέσσερις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν. Ο Pascal Wehrlein έχασε επαφή με την κορυφή στη βαθμολογία έπειτα από μία απογοητευτική 8η θέση, ενώ ο Mitch Evans (Jaguar), διατήρησε τις μικρές ελπίδες του για τον τίτλο ζωντανές ανακάμπτοντας από την 20ή θέση εκκίνησης (δεν είχε τη δυνατότητα να συμμετάσχει στις κατατακτήριες δοκιμές λόγω αλλαγής κινητήρα και μπαταρίας) στην 4η, εμπρός από τον team-mate του Cassidy, Sebastien Buemi.

Οι οδηγοί της DS Penske εκκίνησαν από το pit lane, έχοντας δεχθεί τιμωρία (σε συνδυασμό με πρόστιμο 25.000 ευρώ, το υψηλότερο στην ιστορία του Πρωταθλήματος) επειδή η ομάδα τοποθέτησε παράνομο εξοπλισμό σάρωσης ραδιοφωνικών συχνοτήτων (RFID) στην είσοδο του pit lane κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών. Η FIA ισχυρίστηκε ότι με αυτή τη συσκευή η DS Penske αποκτούσε πρόσβαση σε ζωντανά δεδομένα από τα άλλα μονοθέσια.

Ο οδηγός της DS Penske, Jean-Eric Vergne, ισχυρίστηκε ότι η ομάδα προσπαθούσε απλά να σαρώσει το barcode των ελαστικών των αντιπάλων της, για να ξέρει ποια χρησιμοποιούν, κάτι που κάνουν όλες οι ομάδες μέσω φωτογραφιών. Ο Γάλλος παραδέχθηκε ότι ο εξοπλισμός δεν θα έπρεπε να έχει τοποθετηθεί, αλλά κατηγόρησε τη FIA ότι αντιμετώπισε αδίκως την DS Penske ως εγκληματίες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!