Αποκαλύφθηκε η άγρια αγωνιστική Porsche 911 GT3 R

Η νέα Porsche 911 GT3 R είναι το αγωνιστικό για το 2023 που βασίζεται στην «992» και διαθέτει σημαντικές βελτιώσεις με την απόδοση του επίπεδου 4,2 λίτρων κινητήρα να αγγίζει του 565 ίππους.

Αποκαλύφθηκε η άγρια αγωνιστική Porsche 911 GT3 R

Η νέα Porsche 911 GT3 R είναι το αγωνιστικό για το 2023 που βασίζεται στην «992» και διαθέτει σημαντικές βελτιώσεις με την απόδοση του επίπεδου 4,2 λίτρων κινητήρα να αγγίζει του 565 ίππους.

Η νέα Porsche 911 GT3 R θα κάνει την επίσημη αποκάλυψη της μπροστά σε κοινό στον αγώνα 24 Ωρών του Spa-Francorchamps. Αυτό θα είναι το αυτοκίνητο με προδιαγραφές GT3, που οι φίλοι και πελάτες της Porsche θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε αγώνες παγκοσμίως.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βασίζεται στη γενιά «992» της 911 και σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, η νέα 911 GT3 R διαθέτει μεγαλύτερο κινητήρα που αποδίδει 565 ίππους, έχει πιο εξελιγμένη αεροδυναμική, καλύτερες επιδόσεις και πιο δυναμική οδική συμπεριφορά.

Η εξέλιξη του αυτοκινήτου ξεκίνησε το 2019, με προτεραιότητα να αποτελεί τη βελτίωση της «άνεσης» στην οδήγηση, των επιδόσεων, της ισορροπίας του αυτοκινήτου, της οδικής συμπεριφοράς και της μείωσης του κόστους. Ξεκινάει την εμπλοκή της από τη σεζόν του 2023.

Ο κινητήρας βασίζεται στην 911 «992» γενιά και όπως αυτός της προηγούμενης γενιάς είναι υδρόψυκτος επίπεδος 6κύλινδρος με τεχνολογία τεσσάρων βαλβίδων και άμεσο ψεκασμό. Η βασική διαφορά του αφορά τη χωρητικότητα. Όπως και στην 911 RSR, η χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 5%, από τα 3.997 κ.εκ. στα 4.194 κ.εκ.

Αυτό ανέβασε την ισχύ στους 565 ίππους (416 kW). Αλλά το σημαντικότερο, όπως τονίζει η Porsche, είναι η βελτίωση της ροπής και η καμπύλη της ισχύος σε όλο το εύρος στροφών, με στόχο ο νέος κινητήρα των 4,2 λίτρων να ταιριάζει περισσότερο στη φιλοσοφία οδήγησης των πελατών.

Ο 6κύλινδρος κινητήρας εστιάζει στην απόδοση στις υψηλές στροφές, χωρίς να χρησιμοποιεί υπερτροφοδότηση και είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος, κλασικά όπως σε όλες τις 911, συμβάλλοντας στη βελτίωση της πρόσφυσης, αλλά και του φρεναρίσματος.

Επιπλέον, ο κινητήρας έχει κλίση προς τα εμπρός 5,5 μοιρών, για τη δημιουργία περισσότερου χώρου για το diffuser. Οι βοηθητικές μονάδες των εναλλάκτη και του κλιματισμού έχουν μετακινηθεί ένα μέτρο πιο μπροστά και πιο χαμηλά, σε ένα χώρο εμπρός από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, προκειμένου να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η κατανομή  βάρους της 911 GT3 R. Το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων έρχεται απευθείας από την 911 GT3 Cup.

Οι βελτιώσεις στην ανάρτηση έγιναν με γνώμονα της βελτίωση της οδηγησιμότητας, με μεγαλύτερη ακρίβεια από το τιμόνι, λιγότερη φθορά στα ελαστικά και μείωση του χρόνου αλλαγών στις ρυθμίσεις. Η υιοθέτηση λύσεων από την 911 RSR συνέβαλε σημαντικά σε αυτόν τον τομέα.

Εμπρός, η αρχιτεκτονική της ανάρτησης αποτελείται από διπλά ψαλίδια, ενώ πίσω από πολλαπλούς συνδέσμους. Τα αμορτισέρ της KW έχουν βελτιωμένη απόσβεση και προσφέρουν πέντε ρυθμίσεις. Αυτές γίνονται από πιατέλα, τα οποία επιτρέπουν τις αλλαγές ρυθμίσεων, χωρίς να απαιτούν επιπλέον ρυθμίσεις στην ανάρτηση.

Βελτιωμένη είναι και η ροή του αέρα κάτω από το αμάξωμα που καταλήγει στο πίσω diffuser και χαρίζει καλύτερη ισορροπία στο αυτοκίνητο. Οι πίσω τροχοί έχουν μετακινηθεί λίγο πιο πίσω, γεγονός που μεταφράζεται σε επιμήκυνση του μεταξονίου από τα 2,459 μ. στα 2,507 μ.

Το σύστημα πέδησης έρχεται από τον ειδικό σε αυτό το χώρο, την AP. Δίσκοι και δαγκάνες είναι ειδικά εξελιγμένα από της AP, με τη διάμετρο των εμπρός αεριζόμενων και τρυπητών δίσκων να είναι 390 χιλ. και συνδυάζονται με 6πίστονες δαγκάνες. Πίσω συναντάμε δίσκους 370 χιλ. με 4πίστονες δαγκάνες. Ένα εξελιγμένο, πέμπτης γενιάς ABS βοηθάει στη μείωση της φθοράς των ελαστικών και των φρένων. Το σύστημα πρόσφυσης της Porsche έχει επίσης βελτιωθεί.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!