Ο Πρωταθλητής της Formula E το 2022, Stoffel Vandoorne, βρέθηκε για πρώτη φορά στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου από τη σεζόν του τίτλου του στο πρώτο εκ των δύο E-Prix αυτού του Σαββατοκύριακου στο Τόκιο.
Ο Βέλγος οδηγός της Maserati, που εκκίνησε από τη 14η θέση, ξόδεψε επίτηδες τη διαθέσιμη ενέργειά του γρήγορα στα αρχικά στάδια και πραγματοποίησε νωρίς ένα πολύ καλά συγχρονισμένο pit stop για ταχεία φόρτιση στο βρεγμένο αγώνα.
Η στρατηγική της Maserati βασίστηκε στις αυξημένες πιθανότητες διακοπής του αγώνα στις προκλητικές συνθήκες. Το ρίσκο της ιταλικής ομάδας απέδωσε, καθώς η διεύθυνση αγώνων έβγαλε την κόκκινη σημαία αφότου ο Max Günther αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα και το μονοθέσιο της DS Penske έπρεπε να απομακρυνθεί από την πίστα.
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Αυτό σήμαινε ότι ο Vandoorne είχε κάνει το pit stop του δωρεάν, καθώς ήταν ο μοναδικός που είχε ολοκληρώσει την υποχρεωτική επίσκεψη στα pits πριν τα μονοθέσια παραταχθούν ξανά στη σειρά εκκίνησης για την επανέναρξη του αγώνα με μηδενισμένες διαφορές μεταξύ τους.
Συνεπώς, όλοι οι υπόλοιποι θα έχαναν χρόνο σε σύγκριση με τον Βέλγο, επισκεπτόμενοι τα pits. Ο Vandoorne είχε τόσο μεγάλο προβάδισμα, που είχε τη δυνατότητα να χάσει αρκετά δευτερόλεπτα έχοντας υποπέσει σε… μισό τετ-α-κέ και μειώνοντας σημαντικά το ρυθμό του στους τελευταίους γύρους.
Ο poleman Oliver Rowland με το μονοθέσιο της εργοστασιακής ομάδας της Nissan ήταν αυτός που προηγήθηκε στα αρχικά στάδια του αγώνα και δεν φαινόταν ότι θα είχε αντίπαλο. Αλλά η έξυπνη στρατηγική της Maserati εξάλειψε κάθε ελπίδα του Βρετανού να επικρατήσει.
Ωστόσο, με τη 2η θέση που πήρε, κατάφερε να επεκτείνει τη διαφορά του στο Πρωτάθλημα Οδηγών στους 60 βαθμούς, τη μεγαλύτερη που έχει σημειωθεί στην ιστορία στη Formula E στο μέσο της σεζόν.
Ο Rowland υπερασπίστηκε τη 2η θέση από τον εκπληκτικό Taylor Barnard (McLaren), που με ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα από την εξωτερική στη στροφή 16 (όπου είχε ατύχημα στις ελεύθερες δοκιμές) επί του Nyck de Vries, κατάφερε να συμπληρώσει το βάθρο, εμπρός από τον νικητή του Μονακό, Sebastien Buemi με το μονοθέσιο της Envision.