WRC: Δύσκολο για την M-Sport Ford το Ράλλυ Κανάριων Νήσων

Σε ένα δύσκολο τριήμερο στους ασφαλτοστρωμένους δρόμους του Ράλλυ Κανάριων Νήσων, τα δύο πληρώματα της M-Sport Ford έδωσαν σκληρή μάχη.

WRC: Δύσκολο για την M-Sport Ford το Ράλλυ Κανάριων Νήσων

Σε ένα δύσκολο τριήμερο στους ασφαλτοστρωμένους δρόμους του Ράλλυ Κανάριων Νήσων, τα δύο πληρώματα της M-Sport Ford έδωσαν σκληρή μάχη.

Η M-Sport Ford World Rally Team αντιμετώπισε τον τέταρτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, το Ράλλυ Κανάριων Νήσων με τους Gregoire Munster και Louis Louka να είναι το μοναδικό πλήρωμα με Ford Puma Rally1 που κατάφερε να φτάσει στο τέλος του αγώνα, καταλαμβάνοντας την 11η θέση στη γενική κατάταξη.

Μετά από ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για τα πληρώματα της M-Sport Ford, τόσο ο Munster όσο και ο Josh McErlean εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την ευκαιρία να συνεχίσουν να μαθαίνουν, να βελτιώνουν το αυτοκίνητο και να δοκιμάζουν επιλογές ρυθμίσεων για τις συγκεκριμένες συνθήκες ασφάλτου.

Οι ειδικές διαδρομές αποδείχθηκαν πρόκληση για τα πληρώματα. Οι Josh McErlean και Eoin Treacy, αντιμετωπίζοντας το πρώτο τους ράλλυ σε στεγνή, πλήρως ασφαλτοστρωμένη επιφάνεια, δυσκολεύτηκαν να νιώσουν άνετα με το Ford Puma Rally1, να βρουν και να κατανοήσουν τα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ παράλληλα έχτιζαν την αυτοπεποίθηση για να πιέσουν στις επιφάνειες που έμοιαζαν με πίστα αγώνων.

WRC Josh McErlean (M Sport Ford) (3)

Οι Munster και Louka θα αντιμετώπιζαν παρόμοια προβλήματα. Και τα δύο πληρώματα θα έκαναν αλλαγές στο στήσιμο στο πρώτο μεσημεριανό service για να προσπαθήσουν να αντισταθμίσουν την κατάσταση. Και πάλι όμως, δεν αισθάνονταν πλήρως άνετα, και θα συνέχιζαν να συνεργάζονται για να δοκιμάσουν νέες ιδέες. Με μικρές μόνο βελτιώσεις, η ομάδα πρότεινε κάποιες μεγαλύτερες, πιο ριζικές αλλαγές στο απογευματινό service, για να προσπαθήσει να βρει περισσότερο ρυθμό το Σάββατο.

Ο Munster, αν και εξακολουθούσε να παλεύει με την αυτοπεποίθησή του, μείωσε τη διαφορά του από τα Hyundai που βρίσκονταν μπροστά του καθ’ όλη τη διάρκεια του απογευματινού loop και έδειξε ότι σημειώθηκε πρόοδος. Δυστυχώς, η πρόοδός του θα διακόπτονταν, αφού γλίστρησε εκτός δρόμου στην ΕΔ11.

Χάρη στην τεράστια προσέλευση θεατών, μια ομάδα που βρισκόταν κοντά του μπόρεσε να τον βοηθήσει να επιστρέψει στο δρόμο για να ολοκληρώσει την ειδική διαδρομή και το απογευματινό loop. Θα τερμάτιζε το Σάββατο 13ος στη γενική κατάταξη, με τον McErlean, ο οποίος είχε ένα καθαρό Σάββατο, λίγο περισσότερο από ένα λεπτό μπροστά του, στη 10η θέση.

Ωστόσο, την Κυριακή, οι McErlean και Treacy, έχοντας υπερβολικά αισιόδοξες σημειώσεις, το βρέθηκαν να υποστρέφουν στις μπαριέρες έπειτα 4,9 χιλιόμετρα στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας, με τη ζημιά να σημαίνει ότι το ιρλανδικό δίδυμο δεν ήταν σε θέση να πραγματοποιήσει επισκευές για να συνεχίσει, δίνοντας ένα απότομο τέλος στο σκληρό αγώνα τους.

Ο Munster θα κέρδιζε μερικές θέσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της Κυριακής, και με την εγκατάλειψη του McErlean, ο Λουξεμβουργιανός θα ακολουθούσε μία λογική προσέγγιση για να φέρει το αυτοκίνητο στον τερματισμό, καταλαμβάνοντας την 8η θέση στην Power Stage και την 11η στη γενική κατάταξη.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!