WRC: Rollercoaster το Ράλλυ Σαφάρι για την M-Sport Ford

H μάχη των τριών πληρωμάτων της M-Sport Ford με τις αντίξοες συνθήκες στο πιο σκληρό Ράλλυ Σαφάρι Κένυας των τελευταίων ετών επιβραβεύτηκε με θέσεις στην πρώτη δεκάδα.

WRC: Rollercoaster το Ράλλυ Σαφάρι για την M-Sport Ford

H μάχη των τριών πληρωμάτων της M-Sport Ford με τις αντίξοες συνθήκες στο πιο σκληρό Ράλλυ Σαφάρι Κένυας των τελευταίων ετών επιβραβεύτηκε με θέσεις στην πρώτη δεκάδα.

Η M-Sport Ford World Rally Team αντιμετώπισε μια έντονη και αδυσώπητη μάχη σε τέσσερις απαιτητικές ημέρες στο Ράλλυ Σαφάρι Κένυας, 3o γύρο της φετινής σεζόν του WRC. Και τα τρία αυτοκίνητα Ford Puma Rally1 της M-Sport κατάφεραν να τερματίσουν στον εξαντλητικό αγώνα, καταλαμβάνοντας θέσεις στην πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης.

Το ράλλυ έφερε κάθε πλήρωμα στα απόλυτα όριά του, με τις σκληρές συνθήκες, τα μηχανικά προβλήματα και το ανελέητο έδαφος της Κένυας να δοκιμάζουν τις ικανότητες, την αντοχή και την αποφασιστικότητά τους στον τρίτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2025.

Ξεκινώντας θετικά για τα πληρώματα της M-Sport, οι Gregoire Munster και Louis Louka σημείωσαν τον 3ο ταχύτερο χρόνο στην ΕΔ2 και ολοκλήρωσαν την ημέρα στην 3η θέση της γενικής κατάταξης, τερματίζοντας για πρώτη φορά μια ημέρα ράλλυ σε θέση βάθρου.

Ωστόσο, οι δοκιμασίες της Παρασκευής έδειξαν γρήγορα πόσο απαιτητικό θα ήταν το Ράλλυ Σαφάρι, με τους κακοτράχαλους δρόμους της Κένυας, την ακραία σκόνη και την αμείλικτη ζέστη. Ο Munster υπέστη ζημιά στην ανάρτηση στην ΕΔ4, χάνοντας πάνω από 3 λεπτά και πέφτοντας στην 14η θέση της γενικής κατάταξης.

Παρά την αναποδιά, ο Munster επέδειξε αποφασιστικότητα, παλεύοντας να φτάσει το αυτοκίνητό του στο τέλος του loop, κάνοντας επισκευές και αρνούμενος να τα παρατήσει. Ο Munster πάλεψε σκληρά για να ανακτήσει χρόνο στον απογευματινό loop, τερματίζοντας 11ος στο τέλος της Παρασκευής, δείχνοντας την ακλόνητη αφοσίωσή του.

Εντωμεταξύ, το πλήρωμα του Motorsport Ireland Rally Academy, Josh McErlean και Eoin Treacy, επέδειξε εντυπωσιακή αντοχή, ανεβαίνοντας στην κατάταξη καθ’ όλη τη διάρκεια της Πέμπτης και της Παρασκευής, καθώς άλλοι αγωνιζόμενοι έπεσαν θύματα των ανελέητων διαδρομών. Ο McErlean βρισκόταν στην 5η θέση της γενικής κατάταξης στα μέσα της Παρασκευής, αλλά το απόγευμα έφερε νέες προκλήσεις.

McErlean Josh

Ο Ιρλανδός βρέθηκε να παλεύει με τη βαριά σκόνη και τη μειωμένη ορατότητα, αφού η ζημιά στο πάνελ άφησε μια τρύπα πάνω από την εξάτμιση στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Μυρίζοντας καμένο και φοβούμενο φωτιά, το πλήρωμα πήρε τη δύσκολη αλλά λογική απόφαση να σταματήσει, κάτι που του κόστισε πολύτιμο χρόνο. Παρά την αναποδιά αυτή, ο McErlean συνέχισε, τερματίζοντας την ημέρα στην 7η θέση της γενικής κατάταξης.

Το Σάββατο, ένας κατεστραμμένος βραχίονας στο σύστημα διεύθυνσης ανάγκασε το πλήρωμα να σταματήσει και να επισκευάσει το αυτοκίνητο στην άκρη του δρόμου, κάτι που τους κόστισε πάνω από 28 λεπτά. Επέμειναν, ολοκληρώνοντας την ΕΔ13 με τον 7ο ταχύτερο χρόνο της ημέρας. Ο Munster, από την άλλη πλευρά, είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα στην ημέρα, με ένα μικρό λάθος στην ΕΔ11 και αλλαγή ελαστικού στην ΕΔ12. Όμως, δεν το έβαλε κάτω, σημειώνοντας τον 4ο ταχύτερο χρόνο στην ΕΔ13, αποδεικνύοντας την αντοχή του κάτω από τις ακραίες συνθήκες.

Munster Grégoire

Στη λασπωμένη λόγω της βροχής ΕΔ15, ο Munster σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και ο McErlean τερμάτισε μόλις 12,3 δευτερόλεπτα πίσω του στη 2η θέση, ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα δεδομένων των αδυσώπητων προκλήσεων. Σηματοδοτώντας τη δεύτερη νίκη σε ειδική διαδρομή του Munster στο WRC και το καλύτερο αποτέλεσμα του McErlean με αυτοκίνητο Rally1 σε ΕΔ, αυτό αποτέλεσε μια πραγματική στιγμή θριάμβου μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο αντιξοότητες.

Στο τέλος του Σαββάτου, ο Munster βρισκόταν στην 7η θέση της γενικής κατάταξης, ενώ ο McErlean είχε καταφέρει να επιστρέψει στη 13η θέση και προσπαθούσε να μειώσει τη διαφορά που τον χώριζε από τους προπορευόμενους την Κυριακή το πρωί.

Αλλά τα προβλήματα δεν θα τελείωναν για την ομάδα. Ο Munster αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων στο τέλος της ΕΔ19. Με τους μηχανικούς να μεταφέρονται με ελικόπτερο στην τοποθεσία μετά από καθυστέρηση λόγω της υπερβολικής κυκλοφορίας, η ομάδα ολοκλήρωσε την αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων σε λιγότερο από 15 λεπτά, εξασφαλίζοντας ότι ο Munster θα μπορούσε να συνεχίσει τον αγώνα μέχρι τον τερματισμό.

Αμφότερα τα πληρώματα κράτησαν γερά κατά τη διάρκεια του Hell’s Gate Power Stage, πραγματοποιώντας καθαρές διαδρομές για να τερματίσουν το ράλι σε έναν από τους πιο δύσκολους αγώνες που έχει να προσφέρει το άθλημα, με τον Munster να γράφει τον 4ο ταχύτερο χρόνο και να λαμβάνει 2 επιπλέον βαθμούς Power Stage, πέραν των 10 βαθμών που του απονεμήθηκαν για την 5η θέση στη γενική κατάταξη. Ο McErlean τερμάτισε 10ος στη γενική κατάταξη και πήρε 1 βαθμό.

Οι Ιορδάνης Σερδερίδης και Fred Miclotte αντιμετώπισαν επίσης τις εξαντλητικές συνθήκες με ικανότητα και ψυχραιμία. Ο Έλληνας ερασιτέχνης απέφυγε έξυπνα την ατυχία που βρήκε άλλους. Τερμάτισε 8ος στη γενική κατάταξη, σημειώνοντας σταθερά εντυπωσιακούς χρόνους και δείχνοντας στον κόσμο τη μαεστρία του στην πιο ακραία δοκιμασία του ράλλυ. Η ενέργεια και ο ενθουσιασμός του για τον αγώνα ήταν το αποκορύφωμα, αποτυπώνοντας το πραγματικό πνεύμα του Ράλλυ Σαφάρι.

Serderidis Jourdan

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!