Έπειτα από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τον εναρκτήριο αγώνα του φετινού Πρωταθλήματος του WRC, η M-Sport Ford World Rally Team έχει να αποκομίσει ενθαρρυντικά σημάδια. Ωστόσο, γνωρίζει ότι το συγκεκριμένο ράλλυ δεν είναι το πιο ενδεικτικό για να βγουν συμπεράσματα.
Ο Gregoire Munster με τον συνοδηγό του, Louis Louka, αποτελούν φέτος το ηγετικό πλήρωμα της M-Sport Ford και στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ο Λουξεμβουργιανός οδηγός έδειξε σημάδια ταχύτητας, στις προκλητικές εναλλασσόμενες συνθήκες του οδοστρώματος το οποίο ήταν παγωμένο τα πρωινά σε κάποια σημεία.
To πρωί της Παρασκευής, ο Munster έκανε μία γενναία επιλογή ελαστικών, χωρίς να χρησιμοποιήσει ελαστικά με καρφιά το πρωί της Παρασκευής, παρά τον κίνδυνο ύπαρξης πάγου στο δρόμο. Αυτό του επέτρεψε να κινηθεί ταχύτερα από όλους στο loop δύο ειδικών διαδρομών πριν από το μεσημεριανό service, παρότι φαινόταν έπειτα από την ολοκλήρωσή τους ειδικών διαδρομών ότι… έτρεμε από τον τρόπο με τον οποίο γλιστρούσε σε αρκετά σημεία του δρόμου το Ford Puma Rally1.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- Cupra: Νέο προωθητικό πρόγραμμα για τα E-Hybrid μοντέλα
- Alfa Romeo Junior με χαμηλότερη τιμή από 25.320 €
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Highlights from Friday📺
Ready for another jam packed day of rallying! 💪 pic.twitter.com/DlFMaqI5NX
— M-Sport (@MSportLtd) January 25, 2025
Δεδομένου ότι ο Munster έχασε χρόνο το απόγευμα της Παρασκευής, το πρωί του Σαββάτου ήταν αποφασισμένος να κάνει τη διαφορά. Αυτό τον απελευθέρωσε να εκφράσει την ταχύτητά του και ο Λουξεμβουργιανός κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη του νίκη σε ειδική διαδρομή του WRC, την ΕΔ10 του φετινού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, το πρώτο πέρασμα δηλαδή La Motte-Chalancon / Saint-Nazaire, μήκους 27 χλμ.
Δυστυχώς, το απόγευμα του Σαββάτου ήταν απογοητευτικό για τον Munster, ο οποίος είχε ένα κλατάρισμα ελαστικού και στη συνέχεια αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με μηχανικό πρόβλημα. Την Κυριακή συνέχισε τις προσπάθειές του, υπό τους κανονισμούς του super rally, αλλά στην προτελευταία ειδική διαδρομή είχε μία έξοδο από το δρόμο που τερμάτισε τον αγώνα του.
A successful Saturday here in Gap 🇲🇨
Greg achieved an incredible milestone by securing his first-ever WRC stage win on SS10, beating Ogier by just 0.8 seconds! 👌
Josh has been making great progress, steadily building confidence in the car and refining his pace notes 📝 pic.twitter.com/4dYfnTXwVd
— M-Sport (@MSportLtd) January 25, 2025
Από την πλευρά του, το ιρλανδικό πλήρωμα των Josh McErlean και Eoin Treacy έκανε ένα σταθερό ντεμπούτο με αυτοκίνητο της ανώτερης κατηγορίας Rally1 και εκμεταλλευόμενος τα ατυχήματα των αντιπάλων του, κατάφερε να τερματίσει στην 7η θέση, εμπρός από όλα τα πληρώματα του WRC2.
«Είναι ωραίο να ολοκληρώνεις όλες τις ειδικές διαδρομές. Οι επιδόσεις δεν ήταν πολύ καλές κάποιες φορές, αλλά ξέραμε ότι αυτό θα συνέβαινε καθώς ερχόμασταν εδώ. Με αυτό το αυτοκίνητο ήταν μια μεγάλη πρόκληση, όπως είδαμε», δήλωσε ο McErlean για το ντεμπούτο του στην κατηγορία με το Ford Puma Rally1.