Η Defender, η πολυτελής βρετανική μάρκα περιπέτειας του ομίλου JLR (Jaguar Land Rover) θα αγωνιστεί με εργοστασιακή ομάδα στο Ράλλυ Ντακάρ στο πλαίσιο ενός τριετούς σχεδίου για συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally Raid της FIA (W2RC), αρχής γενομένης το 2026.
Η Defender θα συμμετέχει με δύο οχήματα στους πέντε αγώνες του W2RC, και με τρία οχήματα στον κορυφαίο αγώνα του Πρωταθλήματος, το Ράλλυ Ντακάρ. Από το 2026 έως το 2028, τα οχήματα Defender θα αγωνίζονται στην κατηγορία «Stock» της FIA για οχήματα παραγωγής.
Οι αγωνιστικοί και τεχνικοί κανονισμοί αυτής της κατηγορίας θα αλλάξουν σημαντικά για το 2026, και θα την καθιστούν πολύ πιο ανταγωνιστική. Στόχος είναι να γίνει ιδανική πλατφόρμα για να επιδείξει τις off-road ικανότητες και την αντοχή σκληροτράχηλων μοντέλων παραγωγής, και αυτό θέλει να αξιοποιήσει η Defender.
Η Defender ισχυρίζεται ότι τα αυτοκίνητά της είναι «κατασκευασμένα» για το Ράλλυ Ντακάρ. Η ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα D7x (x για extreme) βασίζεται σε μια ελαφριά κατασκευή monocoque από αλουμίνιο για τη δημιουργία μιας άκαμπτης δομής αμαξώματος. Είναι τρεις φορές πιο άκαμπτη από τις παραδοσιακές κατασκευές αμαξώματος σε πλαίσιο, παρέχοντας τα κατάλληλα θεμέλια για να αντέξει τις ακραίες συνθήκες που παρουσιάζει ο θρυλικός αγώνας.
Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εξέλιξης του Defender για τον ανταγωνισμό «τρέχει» ήδη, και θα κορυφωθεί με μια δοκιμαστική συμμετοχή σε αγώνα Rally Raid κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου του 2025, ακολουθούμενη από την πλήρη παρουσία της ομάδας στο Ράλλυ Ντακάρ του 2026.