Η 11η σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ηλεκτρικών μονοθεσίων της Formula E ξεκίνησε από το Σάο Πάολο της Βραζιλίας, με την εξελιγμένη έκδοση της 3ης γενιάς αυτοκινήτων Gen3 Evo, τα οποία είναι πλέον τετρακίνητα σε συγκεκριμένες φάσεις του αγώνα, δηλαδή στην εκκίνηση και όταν επιλέγεται το Attack Mode των 350 kW (από τα κανονικά 300 kW), συνολικής διάρκειας 8 λεπτών. Ωστόσο, η τετρακίνηση κάνει μεγάλη διαφορά στην απόδοση κατά τη χρήση του Attack Mode.
Ο πρώτος αγώνας της νέας σεζόν ήταν επεισοδιακός, καθώς διακόπηκε δύο φορές με κόκκινη σημαία. O 30χρονος Νεοζηλανδός Mitch Evans, οδηγός της εργοστασιακής ομάδας της Jaguar εκκίνησε από την τελευταία θέση του grid (22ος), καθώς ένα πρόβλημα με το σύστημα κίνησης του μονοθεσίου του δεν του είχε επιτρέψει να σημειώσει χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά κατάφερε να αναδειχθεί νικητής με θριαμβευτικό τρόπο.
O Evans είχε χάσει την πρωτοπορία στον τελευταίο την προηγούμενη φορά που η Formula E επισκέφθηκε το Σάο Πάολο και αντιμετώπισε μια παρόμοια κατάσταση στην πρεμιέρα της καινούργιας σεζόν, καθώς δέχθηκε ισχυρή πίεση από τον Antonio Felix da Costa (Porsche) στους τελευταίους γύρους.
Ωστόσο, ο Πορτογάλος αναγκάστηκε να συμβιβαστεί με τη δεύτερη θέση, ενώ ο 20χρονος Βρετανός Taylor Barnard (με το μονοθέσιο της McLaren, το οποίο χρησιμοποιεί σύστημα κίνησης της Nissan) έγινε ο νεότερος οδηγός που έχει ανέβει σε βάθρο E-Prix της Formula E, τερματίζοντας 3ος, αφού εξέτισε μια ποινή διέλευσης από το pit lane. O team-mate του, Sam Bird, τερμάτισε 4ος, έχοντας επίσης τιμωρηθεί νωρίτερα στον αγώνα, λόγω χρήσης υπερβολικής ισχύος από το σύστημα κίνησης τα Nissan.
Πέραν από την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας στους πρώτους γύρους, έπειτα από τη σύγκρουση των Jake Hughes (Maserati MSG) and Nico Muller (Andretti), προσπαθώντας να αποφύγουν άλλα μονοθέσια, το άλλο μονοθέσιο της Andretti (του Jake Dennis) ακινητοποιήθηκε στην πίστα στον 21ο γύρο σε μη ασφαλή κατάσταση της μπαταρίας και ο αγώνας διακόπηκε για πρώτη φορά με κόκκινη σημαία.
Στον 30ό γύρο ο αγώνας διακόπηκε για δεύτερη φορά, καθώς στη στροφή 5 προσπάθησαν να περάσουν μαζί τρία μονοθέσια, με τον Max Günther (DS Penske) να καταλήγει στον τοίχο, έχοντας συγκρουστεί με την Jaguar του Nick Cassidy.
Στην επόμενη στροφή, με την εμπρός ανάρτηση του Cassidy να έχει υποστεί ζημιά, ο Νεοζηλανδός δεν είχε τη δυνατότητα να στρίψει και συγκρούστηκε με την Porsche του περυσινού Πρωταθλητή Pascal Wehrlein, η οποία σηκώθηκε στους δύο τροχούς και χτύπησε στον τοίχο με το επάνω μέρος. Ευτυχώς, ο Γερμανός ήταν καλά και βγήκε από το μονοθέσιο αλώβητος.
Ο Wherlein είχε κατακτήσει την pole position για τον αγώνα, αλλά του είχε αποσπάσει την πρωτοπορία ο Βρετανός Oliver Rowland με το μονοθέσιο της εργοστασιακής ομάδας της Nissan, ο οποίος παρέμεινε επικεφαλής για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, πριν δεχθεί ποινή διέλευσης από το pit lane λόγω χρήσης ισχύος πάνω από το επιτρεπτό όριο. Αυτό συνέβη με όλα τα μονοθέσια με σύστημα κίνησης της Nissan, δηλαδή της εργοστασιακής ομάδας και της McLaren.