Σε έναν τελικό-θρίλερ στο Λονδίνο, ο Pascal Wehrlein κατάφερε αυτή τη φορά να κατακτήσει τον τίτλο της Formula E. Με τη νίκη του στον πρώτο αγώνα του Λονδίνου, ο Γερμανός οδηγός της Porsche κατευθύνθηκε προς το τελευταίο E-Prix της φετινής σεζόν με πολύ μικρό βαθμολογικό προβάδισμα έναντι των οδηγών της Jaguar.
O Νεοζηλανδός οδηγός της βρετανικής ομάδας, Nick Cassidy, κατέκτησε την pole position για τον αγώνα και μείωσε τη βαθμολογική διαφορά από τους 7 στους 4 βαθμούς, ενώ ο team-mate του, Mitch Evans, βρισκόταν ένα βαθμό μπροστά του. Εντέλει, τον αγώνα κέρδισε ο Βρετανός Oliver Rowland με το εργοστασιακό μονοθέσιο της Nissan, ενώ ο Pascal Wehrlein τερμάτισε 2ος, με διαφορά ασφαλείας από τον Mitch Evans, που συμπλήρωσε το βάθρο.
Ο Cassidy τέθηκε επικεφαλής στην αρχή του αγώνα και ο Evans αμέσως κατάφερε να αποσπάσει τη 2η θέση από τον Max Günther, που είχε «παρεισφρήσει» με τη Maserati μεταξύ των διεκδικητών του τίτλου. Το συμπατριώτη του κατάφερε να προσπεράσει και ο Wehrlein έως το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας, που ήρθε πολύ γρήγορα στον αγώνα.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Ενώ ο Evans καθυστέρησε τους υπόλοιπους οδηγούς για επιτρέψει στον Cassidy να πάρει το πρώτο του Attack Mode χωρίς να χάσει την πρωτοπορία, δεν έκανε το ίδιο και στη δεύτερη περίπτωση και ο συμπατριώτης και team-mate του έπεσε στην 3η θέση, πίσω και από τον Wehrlein.
Ο Cassidy φαινόταν να βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση, έχοντας πάρει και τα δύο Attack Mode. Ωστόσο, στον 28ο γύρο, ο έτερος οδηγός της Porsche, Antonio Felix da Costa, είχε μία επαφή με την Jaguar και ο Cassidy είδε ένα από τα ελαστικά του να αστοχεί και τις ελπίδες του για τον τίτλο να ξεφουσκώνουν μαζί του.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας επενέβη ξανά για να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα, αλλά αυτό συνέβη καθώς οι Evans και Wehrleinπήγαιναν να πάρουν τα Attack Mode τους, τα οποία δεν ενεργοποιήθηκαν. Αμφότεροι έπεσαν πίσω από τον Oliver Rowland, ο οποίος είχε ανακάμψει από την 9η θέση εκκίνησης, αλλά παραχώρησε πίσω την πρωτοπορία πριν ξεκινήσει ξανά η δράση.
Όταν ο Evans προσπάθησε να πάρει ξανά Attack Mode, δεν ενεργοποίησε και τους δύο αισθητήρες, σε αντίθεση με τον Wehrlein. O Νεοζηλανδός κατάφερε να πάρει το Attack Mode στον επόμενο γύρο, αλλά έπεσε πίσω από τον Wehrlein με μόλις 4 γύρους να απομένουν για την καρό σημαία.
Έτσι, ο Wehrlein ολοκλήρωσε τον αγώνα πίσω από τον νικητή Rowland, στη 2η θέση, και χρίστηκε Πρωταθλητής, ενώ ο Evans συμπλήρωσε το βάθρο, έχοντας χάσει τον τίτλο από ένα πολύ μικρό λάθος. Η Jaguar κατέκτησε το Πρωτάθλημα Ομάδων, ενώ η Porsche, με τη βοήθεια της πελατειακής ομάδας της Andretti, κατέκτησε το Τρόπαιο Κατασκευαστών.