Formula E – Πρωταθλητής ο Pascal Wehrlein

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το τελευταίο Ε-Prix της φετινής σεζόν της Formula E, όπου ο Γερμανός οδηγός της Porsche, Pascal Wehrlein, κατέκτησε τον τίτλο, στη μάχη εναντίον των οδηγών της Jaguar.

Σε έναν τελικό-θρίλερ στο Λονδίνο, ο Pascal Wehrlein κατάφερε αυτή τη φορά να κατακτήσει τον τίτλο της Formula E. Με τη νίκη του στον πρώτο αγώνα του Λονδίνου, ο Γερμανός οδηγός της Porsche κατευθύνθηκε προς το τελευταίο E-Prix της φετινής σεζόν με πολύ μικρό βαθμολογικό προβάδισμα έναντι των οδηγών της Jaguar.

O Νεοζηλανδός οδηγός της βρετανικής ομάδας, Nick Cassidy, κατέκτησε την pole position για τον αγώνα και μείωσε τη βαθμολογική διαφορά από τους 7 στους 4 βαθμούς, ενώ ο team-mate του, Mitch Evans, βρισκόταν ένα βαθμό μπροστά του. Εντέλει, τον αγώνα κέρδισε ο Βρετανός Oliver Rowland με το εργοστασιακό μονοθέσιο της Nissan, ενώ ο Pascal Wehrlein τερμάτισε 2ος, με διαφορά ασφαλείας από τον Mitch Evans, που συμπλήρωσε το βάθρο.

Ο Cassidy τέθηκε επικεφαλής στην αρχή του αγώνα και ο Evans αμέσως κατάφερε να αποσπάσει τη 2η θέση από τον Max Günther, που είχε «παρεισφρήσει» με τη Maserati μεταξύ των διεκδικητών του τίτλου. Το συμπατριώτη του κατάφερε να προσπεράσει και ο Wehrlein έως το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας, που ήρθε πολύ γρήγορα στον αγώνα.

Ενώ ο Evans καθυστέρησε τους υπόλοιπους οδηγούς για επιτρέψει στον Cassidy να πάρει το πρώτο του Attack Mode χωρίς να χάσει την πρωτοπορία, δεν έκανε το ίδιο και στη δεύτερη περίπτωση και ο συμπατριώτης και team-mate του έπεσε στην 3η θέση, πίσω και από τον Wehrlein.

Ο Cassidy φαινόταν να βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση, έχοντας πάρει και τα δύο Attack Mode. Ωστόσο, στον 28ο γύρο, ο έτερος οδηγός της Porsche, Antonio Felix da Costa, είχε μία επαφή με την Jaguar και ο Cassidy είδε ένα από τα ελαστικά του να αστοχεί και τις ελπίδες του για τον τίτλο να ξεφουσκώνουν μαζί του.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας επενέβη ξανά για να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα, αλλά αυτό συνέβη καθώς οι Evans και Wehrleinπήγαιναν να πάρουν τα Attack Mode τους, τα οποία δεν ενεργοποιήθηκαν. Αμφότεροι έπεσαν πίσω από τον Oliver Rowland, ο οποίος είχε ανακάμψει από την 9η θέση εκκίνησης, αλλά παραχώρησε πίσω την πρωτοπορία πριν ξεκινήσει ξανά η δράση.

Όταν ο Evans προσπάθησε να πάρει ξανά Attack Mode, δεν ενεργοποίησε και τους δύο αισθητήρες, σε αντίθεση με τον Wehrlein. O Νεοζηλανδός κατάφερε να πάρει το Attack Mode στον επόμενο γύρο, αλλά έπεσε πίσω από τον Wehrlein με μόλις 4 γύρους να απομένουν για την καρό σημαία.

Έτσι, ο Wehrlein ολοκλήρωσε τον αγώνα πίσω από τον νικητή Rowland, στη 2η θέση, και χρίστηκε Πρωταθλητής, ενώ ο Evans συμπλήρωσε το βάθρο, έχοντας χάσει τον τίτλο από ένα πολύ μικρό λάθος. Η Jaguar κατέκτησε το Πρωτάθλημα Ομάδων, ενώ η Porsche, με τη βοήθεια της πελατειακής ομάδας της Andretti, κατέκτησε το Τρόπαιο Κατασκευαστών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!