O Νεοζηλανδός οδηγός της Jaguar, Nick Cassidy, κατέκτησε τη δεύτερη νίκη του στη φετινή σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ηλεκτρικών μονοθεσίων της Formula E, στο πρώτο εκ των δύο Ε-Prix αυτού του Σαββατοκύριακου στο αεροδρόμιο Tempelhof του Βερολίνου, όπου φέτος χρησιμοποιήθηκε διαφορετική χάραξη.
Ήδη από τους πρώτους γύρους, ο Cassidy φρόντισε να εξοικονομήσει ενέργεια, και έπεσε στις πίσω θέσεις της κατάταξης, όπου παρέμεινε για το μεγαλύτερο μέρος του επεισοδιακού αγώνα, που -όπως πάντα- είχε πολλές μάχες και προσπεράσματα με slipstream.
Μόνο στους τελικούς γύρους ο Cassidy άρχισε να ανεβαίνει στην κατάταξη και κατέλαβε την πρωτοπορία μόλις 4 γύρους πριν από το τέλος του αγώνα, του οποίου η διάρκεια επεκτάθηκε σε 46 γύρους λόγω των δύο επεμβάσεων του αυτοκινήτου ασφαλείας.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- Cupra: Νέο προωθητικό πρόγραμμα για τα E-Hybrid μοντέλα
- Alfa Romeo Junior με χαμηλότερη τιμή από 25.320 €
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Ο Cassidy παρομοίωσε τον αγώνα με τα 500 Μίλια της Daytona, ενώ ο Γάλλος Jean-Eric Vergne, που τερμάτισε στη 2η θέση με την DS Penske, αποκάλεσε το στυλ αγώνων που δημιουργεί η πίστα του Βερολίνου «φρικτό» και προσέθεσε ότι «κάθε οδηγός το μισεί», γιατί «οδηγούμε… προς τα πίσω».
Το βάθρο συμπλήρωσε ο Βρετανός Oliver Rowland με το εργοστασιακό μονοθέσιο της Nissan. Με αυτό το αποτέλεσμα, ο Nick Cassidy επέστρεψε στην κορυφή της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών, 9 βαθμούς εμπρός από τον Γερμανό Pascal Wehrlein (Porsche), ο οποίος είδε την καρό σημαία στην 5η θέση, πίσω από τον έτερο οδηγό της Jaguar, Mitch Evans.