Το Hyundai Ioniq 5N eN1 Cup ενσαρκώνει μία νέα εποχή στους αγώνες αυτοκινήτου

Το νέο αγωνιστικό της Hyundai βασίζεται στο ηλεκτρικό Ioniq 5 N, αλλά είναι ελαφρύτερο, με αεροδυναμικές τροποποιήσεις και αγωνιστικά ελαστικά.

Το Hyundai Ioniq 5N eN1 Cup ενσαρκώνει μία νέα εποχή στους αγώνες αυτοκινήτου

Το νέο αγωνιστικό της Hyundai βασίζεται στο ηλεκτρικό Ioniq 5 N, αλλά είναι ελαφρύτερο, με αεροδυναμικές τροποποιήσεις και αγωνιστικά ελαστικά.

Η Hyundai παρουσίασε το νέο αγωνιστικό Ioniq, λίγο πριν την έναρξη του N Festival για το 2024. Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι το N Festival είναι ένα ενιαίο πρωτάθλημα, στο οποίο επιτρέπεται να συμμετάσχουν μοντέλα μόνο ενός κατασκευαστή. Για το 2024, το μοντέλο με το οποίο θα αγωνίζονται οι συμμετέχοντες θα είναι το καινούργιο Ioniq 5N eN Cup.

Το ηλεκτρικό αγωνιστικό της Hyundai βασίζεται σε μια τροποποιημένη έκδοση του Ioniq 5 Ν. Μάλιστα, διατηρεί το ίδιο σύστημα κίνησης με δύο ηλεκτροκινητήρες – ένα στον μπροστινό και ένα στον πίσω άξονα – που αποδίδουν συνδυαστικά 650 ίππους στη λειτουργία N Grin Boost, με τις επιδόσεις να είναι επιπέδου supercar: 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα. Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 84 kWh.

Από εκεί και πέρα ξεκινούν οι τροποποιήσεις. Οι εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και οι τετραπίστονες πίσω εγγυώνται για το φρενάρισμα του αγωνιστικού Ioniq, το οποίο«πατάει» πλέον σε slick αγωνιστικά ελαστικά και «φοράει» σφυρήλατες ζάντες 18 ιντσών.

Είναι επίσης ελαφρύτερο, καθώς αφαιρέθηκαν τα περιττά εξαρτήματα για να μειωθεί το βάρος. Το καπό κατασκευάστηκε από πλαστικό ενισχυμένο ανθρακονήματα και τα παράθυρα από ειδικά πολυκαρβονικά υλικά. Αυτή η δίαιτα μείωσε το βάρος του Ioniq 5 N eN1 Cup κατά 350 κιλά σε σχέση με το βασικό Ioniq 5 N.

Το αεροδυναμικό kit αμαξώματος ενισχύει το αεροδυναμικό φορτίο και πιέζει τα ελαστικά στο έδαφος για καλύτερη πρόσφυση, ενώ οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες. Οι θεατές θα μπορούν να ακούν και τους ήχους που παρέχονται από το overboost της NGB, τις προσομοιωμένες αλλαγές ταχυτήτων N e-Shift και το διαφοροποιημένο και ενισχυμένο NAS+ (N Active Sound), ενώ κάθε αγωνιστική ομάδα μπορεί να αναπτύξει τους δικούς της μοναδικούς ήχους.

Στο εσωτερικό υπάρχει ένα bucket κάθισμα, με ζώνες ασφαλείας 6 σημείων. Ο κλωβός ασφαλείας φέρει πιστοποίηση από την FIA, ενώ υπάρχουν και συστήματα πυρόσβεσης ειδικά τροποποιημένα για ηλεκτρικά οχήματα.\

Ο Till Wartenberg, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του τμήματος N Brand & Motorsport δήλωσε σχετικά: «Είμαστε απίστευτα υπερήφανοι που παρουσιάζουμε το IONIQ 5 N eN1 Cup, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας στους βιώσιμους αγώνες. Αυτό το μοναδικό ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο επιδεικνύει τεχνολογία αιχμής αλλά και το πάθος μας να διευρύνουμε τα όρια του τι μπορούν να επιτύχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην πίστα».

To Hyundai N Festival θα ξεκινήσει στις 27 Απριλίου 2024, στην πίστα Inje Speedium, της Νότιας Κορέας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!