WRC-Ράλλυ Σαφάρι: Ο Kalle Rovanpera πήρε μια άνετη νίκη

Ο Kalle Rovanpera οδήγησε εξαιρετικά στο Ράλλυ Σαφάρι Κένυα για να εξασφαλίσει τη 12η προσωπική του νίκη στο WRC και την 4η συνεχόμενη της Toyota στο συγκεκριμένο αγώνα.

Ο δύο φορές Πρωταθλητής του WRC, Kalle Rovanpera, που συμμετέχει σε επιλεγμένους αγώνες φέτος, επικράτησε στον πιο προκλητικό αγώνα της χρονιάς, το Ράλλυ Σαφάρι Κένυα, οδηγώντας άψογα και αποφεύγοντας τις κακοτυχίες. Οι βάσεις της νίκης για το Rovanpera τέθηκαν από την Παρασκευή, που κέρδισε όλες τις ειδικές διαδρομές της ημέρας για να αναπτύξει υγιή διαφορά 1 λεπτού, που διπλασιάστηκε το Σάββατο. Αυτό επέτρεψε στο Rovanpera να έχει συντηρητικό ρυθμό στις 6 ειδικές διαδρομές της Κυριακής.

Επιπλέον, η ομάδα της Toyota κατάφερε να κάνει το «1-2», αφού στη 2η θέση, 1:37,8 πίσω από το Φινλανδό τερμάτισε ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta, σε έναν αγώνα επιβίωσης. Ο Katsuta ακολούθησε επίσης συντηρητικό ρυθμό την Κυριακή, για να ισοφαρίσει το καλύτερο αποτέλεσμά του στο WRC (και πάλι στο Ράλλυ Σαφάρι, το 2021). Στο βάθρο ανέβηκε επίσης, για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Γάλλος Adrien Fourmaux με το Ford Puma της M-Sport, 2:25 μακριά από την κορυφή.

Στην 4η θέση της τελικής κατάταξης βρέθηκε ο Elfyn Evans με το τρίτο Toyota GR Yaris Rally1, o οποίος αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα τις προηγούμενες δύο ημέρες, με πολλαπλές αστοχίες ελαστικών. Ο Ουαλός πίεσε σκληρά την Κυριακή για να πάρει την 3η θέση στην κατάταξη της Super Sunday, κερδίζοντας τις ΕΔ15 και ΕΔ16, για να προσθέσει 5 βαθμούς στους 10 που είχε λάβει έως το Σάββατο και άλλον 1 με την 5η θέση στην τελική Power Stage Hell’s Gate, μήκους 10,53 χλμ.

Ο Βέλγος Thierry Neuville ήταν ο πρώτος οδηγός της Hyundai στην 5η θέση της τελικής κατάταξης, 10 λεπτά μακριά από την κορυφή, έχοντας αντιμετωπίσει αστοχίες ελαστικών και πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου του αυτοκινήτου του το Σάββατο, που του κόστισαν πάρα πολύ χρόνο. Ο Neuville προσπάθησε να αντεπιτεθεί την Κυριακή, παρότι τραυμάτισε την πίσω αριστερή ανάρτηση του Hyundai σε ένα βράχο που βρισκόταν στη μέση του δρόμου στην ΕΔ16.

Ο Neuville πίεσε και αυτός σκληρά, κερδίζοντας τις μισές ειδικές διαδρομές της ημέρας, για να βρεθεί στη 2η θέση των χρόνων της Super Sunday, για να προσθέσει 6 βαθμούς στους 8 χθεσινούς καθώς και άλλους 5 με τη νίκη του στην Power Stage. Με αυτό το αποτέλεσμα, ο Βέλγος επέκτεινε στους 6 βαθμούς το προβάδισμά του στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών επί του Evans.

Ο Ott Tanak, που είχε ατύχημα την Παρασκευή, όταν απογειώθηκε σε ένα βράχο, ενώ βρισκόταν στη 2η θέση, πήρε τους 7 βαθμούς της Super Sunday, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο συνολικό χρόνο στις διαδικασίες της τελικής ημέρας, καθώς και 4 βαθμούς από την Power Stage (την οποία «έχασε» για μόλις 0,4 δλ. από το Neuville), για να φύγει από την Κένυα στην 4η θέση της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος Οδηγών.

Πίσω από τον Tanak, στην 9η θέση της γενικής κατάταξης, τερμάτισε ο «δικός μας» Ιορδάνης Σερδερίδης με το ιδιωτικό Ford Puma. Ο τρίτος οδηγός της Hyundai, Esapekka Lappi, ολοκλήρωσε τον αγώνα στη 12η θέση της τελικής κατάταξης.

Στην κατηγορία WRC2, o Βρετανός Gus Greensmith με το Skoda Fabia RS Rally2, της Toksport πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή εμφάνιση, παρά το γεγονός ότι υπέφερε από στομαχικό πρόβλημα, αναδείχθηκε νικητής στην πρώτη του συμμετοχή για τη φετινή σεζόν. Ο Greensmith τερμάτισε στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, με διαφορά 1.23,1 δευτερολέπτων από τον αντίπαλό του στο WRC2 Oliver Solberg, που ήταν επίσης άρρωστος. Οι ελπίδες του Νορβηγού κατακερματίστηκαν την Παρασκευή, με δύο αστοχίες ελαστικών, αλλά προηγείται στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!