Υπόδειγμα αγωνιστικής εμπλοκής «On Sale Rally Team»

Η On Sale Rally Team ανεβαζει τον πήχη της επαγγελματικής εικόνας στην εμπλοκή των ομάδων στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Υπόδειγμα αγωνιστικής εμπλοκής «On Sale Rally Team»

Η On Sale Rally Team ανεβαζει τον πήχη της επαγγελματικής εικόνας στην εμπλοκή των ομάδων στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.

On Sale Rally Team: Σε μια φιλική πρόσκληση ενημέρωσης για την φιλοσοφία, την παρουσία της στους αγώνες και τα επόμενα σχέδια της ομάδας, η On Sale Rally Team επανασυστήθηκε στην δημοσιογραφική κοινότητα που ασχολείται γενικότερα με το αυτοκίνητο.

Η On Sale Rally Team συστήθηκε ουσιαστικά στον κόσμο των αγώνων το 2021, με μια εντυπωσιακή παρουσίαση επιπέδου κορυφαίων διεθνών ομάδων, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Από τότε μέχρι σήμερα, έχοντας σταθερά οδηγό πίσω από το τιμόνι του Skoda Fabia Rally2 evo τον Γιώργο Κεχαγιά, έλαβε μέρος σε 12 χωμάτινα ράλλυ.

Κορυφαία στιγμή της ομάδας, υπήρξε η κατάκτηση της πρώτης θέσης ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021. Ταυτόχρονα, οι Γιώργος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου τερμάτισαν στην 19η θέση της γενικής κατάταξης, καθώς και στην 4η του WRC3, Παγκόσμιου Πρωταθλήματος με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2 για ιδιώτες οδηγούς.

Φέτος, η ομάδα βρίσκεται σταθερά μεταξύ των πρωταγωνιστών του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, καθώς οι Γιώργος Κεχαγιάς και Χρήστος Κουζιώνης έχουν τερματίσει δύο φορές στην δεύτερη θέση (Ολυμπιακό Ράλλυ, Ράλλυ Φθιώτιδος), ενώ είναι διαρκώς ανάμεσα στα ταχύτερα πληρώματα των αγώνων που συμμετέχουν.

Η εξέλιξη της σεζόν 2023

Κάνοντας πράξη το όραμα περί διαρκούς βελτίωσης, η On Sale Rally Team, διοργάνωσε τρία διήμερα εκπαίδευσης για το πλήρωμα του Fabia. Ο Ιταλός Simone Campedelli και εν συνεχεία ο δύο φορές Πρωταθλητής Ιταλίας, Andrea Crugnola ταξίδεψαν στην Ελλάδα για να μεταδώσουν πολύτιμες αγωνιστικές συμβουλές.

Μετά από συνολικά 6 ημέρες εκπαίδευσης-δοκιμών (2 ημέρες ο Campedelli και 4 ημέρες ο Crugnola), αμφότεροι αναγνώρισαν το ταλέντο του οδηγού, καθώς και την επαγγελματική λειτουργία της On Sale Rally Team.

Σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο, η αρχή της σεζόν συνοδεύτηκε με νίκη στο Ράλλυ Βοιωτίας (5 Μαρτίου), αγώνα που προσμετρούσε στο Κύπελλο Ράλλυ Χώματος. Η προετοιμασία ενόψει της έναρξης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, ολοκληρώθηκε με εγκατάλειψη από έξοδο στο Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς (2 Απριλίου). Η πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος πραγματοποιήθηκε στον Πύργο Ηλείας, με το Ολυμπιακό Ράλλυ (29-30 Απριλίου). Οι Γιώργος Κεχαγιάς-ΧρήστοςΚουζιώνης κατέλαβαν τη δεύτερη θέση με το Skoda Fabia Rally2 evo, έχοντας χάσει χρόνο από τετ-α-κε.

Ο δεύτερος γύρος του Πρωταθλήματος ήταν το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας (3-4 Ιουνίου), με επίκεντρο την Θήβα. Η On Sale Rally Team και το πλήρωμά της, τερμάτισαν στην 4η θέση, έπειτα από κλατάρισμα που τους ανάγκασε να αλλάξουν ελαστικό εντός ειδικής διαδρομής, ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση.

Ο πιο πρόσφατος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, το Ράλλυ Φθιώτιδος (Κυριακή 2 Ιουλίου), ήταν κατά γενική ομολογία από τους καλύτερους της ομάδας, αφού οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης τερμάτισαν στη δεύτερη θέση με το Skoda Fabia Rally2 evo.

Ο επόμενος αγώνας στο πρόγραμμα της On Sale Rally Team είναι το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, 10ος γύρος του WRC και μεγάλη γιορτή του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, στις 7-10 Σεπτεμβρίου.

Ο Πρόεδρος, ένθερμος υποστηρικτής της προσπάθειας και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου On Sale, Νίκος Κωνσταντόπουλος δήλωσε:

«Από την πρώτη ημέρα δημιουργίας της On Sale Rally Team, θέσαμε ψηλά τον πήχη. Στόχος μας είναι όχι μόνο να πρωταγωνιστούμε στους αγώνες που συμμετέχουμε, αλλά να βελτιώνουμε διαρκώς τον τρόπο λειτουργίας μας, ώστε να φτάσουμε στο επίπεδο των κορυφαίων διεθνών ομάδων. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και οι 6 ημέρες εκπαίδευσης με δύο κορυφαίους Ιταλούς οδηγούς ράλλυ, οι οποίοι βρέθηκαν στηνΕλλάδα ως καλεσμένοι της ομάδας μας. Σε αγωνιστικό επίπεδο, ο Γιώργος με τον Χρήστο βελτιώνουν διαρκώς τις επιδόσεις τους και έχουν πετύχει αξιοσημείωτα αποτελέσματα, οπότε έχουμε κάθε λόγο να είμαστε αισιόδοξοι για τη συνέχεια».

Στη συνέχεια των δηλώσεων ο οδηγός του Fabia Rally2 evo Γιώργος Κεχαγιάς τόνισε:

«Mε το πέρασμα των αγωνιστικών χιλιομέτρων, αισθάνομαι ολοένα και πιο άνετα πίσω από το τιμόνι του Skoda Fabia Rally2 evo. Οι ημέρες εκπαίδευσης-δοκιμών με έχουν βοηθήσει ώστε αφενός να βελτιώσω την τεχνική μου και αφετέρου, να αυξήσω τις εμπειρίες μου αναφορικά με το στήσιμο του αυτοκινήτου. Από εδώ και έπειτα, χρειάζεται να κάνουμε τα απαραίτητα αγωνιστικά χιλιόμετρα ώστε, εφαρμόζοντας την τεχνική που μάθαμε, να βελτιωνόμαστε βήμα-βήμα. Αυτό, θεωρώ πως έχει ήδη αρχίσει να επιτυγχάνεται και φαίνεται στις ειδικές διαδρομές των αγώνων που συμμετέχουμε, αφού οι χρόνοι και οι επιδόσεις μας συνολικά παρουσιάζουν βελτίωση. Ευελπιστώ, πως αυτό θα συνεχιστεί στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ευχαριστώ τον Όμιλο On Sale που μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω αυτό που αγαπώ υπό ιδανικές προϋποθέσεις».

Συνοδοιπόρος στην προσπάθεια από το δεξί μπάκετ του Fabia Rally2 evo, o Χρήστος Κουζιώνης πήρε τη σκυτάλη των δηλώσεων:

«Βρισκόμαστε στο μέσο μιας πολύ ενδιαφέρουσας αγωνιστικής σεζόν, που μας έχει ήδη προσφέρει όμορφες εμπειρίες. Η συνεργασία με την On Sale Rally Team και τον Γιώργο είναι πολύ καλή, ενώ μετά από κάθε αγώνα «δένουμε» και περισσότερο ως πλήρωμα. Σε κάθε εμφάνιση βελτιώνουμε τους χρόνους μας και θεωρώ πως υπάρχουν ακόμη περιθώρια εξέλιξης. Τα αποτελέσματά μας μέχρι στιγμής είναι ενθαρρυντικά και θέλουμε να παρουσιαστούμε ακόμη καλύτεροι στο μεγάλο ραντεβού της χρονιάς, που είναι φυσικά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις».

Να τονίσουμε εδώ ότι την ομάδα πλαισιώνουν ο Team manager – υπεύθυνος επικοινωνίας Νώντας Δουζίνας ο οποίος προλόγισε με επιτυχία την εκδήλωση, ο Χρήστος Αμβράζης με τον αρχιμηχανικό Αλέκο Καρρά που έχουν την ευθύνη για την προετοιμασία και αρτιότητα της αγωνιστικής καταστασης του Fabia και ο Γιαννούλης Καφετζής που αναλαμβάνει να αναλύσει δεδομένα και τηλεμετρία, απαραίτητα στοιχεία για την πρωταγωνιστική παρουσία στους αγώνες.

Η επόμενη μέρα για την On Sale Rally Team περιλαμβάνει και ένα νέο αυτοκίνητο, το Skoda Fabia RS Rally2, το οποίο λόγω περιορισμένης υποστήριξης ανταλλακτικών και εξέλιξης για την ώρα, ορθώς αποφάσισαν να μην το συμπεριλάβουν στα άμεσα σχεδια τους. Τα άμεσα σχέδια φυσικά είναι το προσεχές ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, τον εθνικό αγώνα που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του Σεπτέμβρη, όπου και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Η ομάδα

Επικεφαλής: Νίκος Κωνσταντόπουλος (Πρόεδρος,Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου On Sale)

Team manager – υπεύθυνος επικοινωνίας: Νώντας Δουζίνας

Οδηγός: Γιώργος Κεχαγιάς

Συνοδηγός: Χρήστος Κουζιώνης

Αρχιμηχανικός: Αλέκος Καρράς

Ανάλυση δεδομένων – τηλεμετρία: Γιαννούλης Καφετζής

Συντήρηση – προετοιμασία: Χρήστος Αμβράζης (Colin Rallying)

Το πλήρωμα

Γιώργος Κεχαγιάς

Από τους κορυφαίους οδηγούς ράλλυ των τελευταίων ετών, ο Γιώργος έχει επιδείξει σημαντικά κατορθώματα στην πορεία του. Έκανε ντεμπούτο το 2004, ενώ για περισσότερα από 10 χρόνια διακρίθηκε σε αγώνες Ταχύτητας και Αναβάσεων, θεσμούς όπου αναδείχθηκε Πρωταθλητής με Ford Sierra RS 500. Η πρώτη του εμφάνιση στα ράλλυ έγινε το 2014, ενώ πήρε το βάπτισμα πυρός σε χωμάτινη επιφάνεια το 2017. Με την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ράλλυ το 2019, εντάχθηκε σε μια πολύ κλειστή ομάδα οδηγών, οι οποίοι έχουν κατακτήσει τίτλους σε Ράλλυ, Αναβάσεις και Αγώνες Ταχύτητας, επίτευγμα με ιδιαίτερη αγωνιστική αξία.

Ημερομηνία γέννησης: 3 Οκτωβρίου 1985

Ντεμπούτο στους αγώνες: 2004 (Αγώνες Ταχύτητας με Ford Sierra RS 500)

Ντεμπούτο στα ράλλυ: 2014 (Παλάδιο με Ford Escort WRC)

Τίτλοι: Πρωταθλητής Ελλάδος Ράλλυ 2019, Πολυπρωταθλητής Αναβάσεων-Ταχύτητας

Κορυφαία στιγμή: Όλοι οι τίτλοι και η 1η ελληνική θέση στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021

Χρήστος Κουζιώνης

Ιδιαίτερα έμπειρος συνοδηγός, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο δεξί κάθισμα ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου το 2003. Έχοντας συμπληρώσει 20 χρόνια στην αγωνιστική δράση, ο Χρήστος έχει συμμετάσχει τόσο σε ασφάλτινα όσο και σε χωμάτινα ράλλυ, εντός και εκτός Ελλάδος. Φέτος, συνεργάζεται για πρώτη χρονιά με τον Γιώργο Κεχαγιά, ενώ κατά το παρελθόν έχει βρεθεί παραπλεύρως οδηγών όπως οι Λάμπρος Αθανασούλας, Μάκης Θεργιάκης, Νάσος Δασκαλόπουλος, Νίκος Ζακχαίος, Σωτήρης Οικονόμου κ.α.

Ημερομηνία γέννησης: 15 Ιανουαρίου 1978

Ντεμπούτο στα ράλλυ: 2003 (Σπριντ Κορίνθου)

Κορυφαία στιγμή: Συμμετοχή σε αγώνες στην Ιταλία το 2015 και 2016

Το αυτοκίνητο

Skoda Fabia Rally2 evo

Μήκος: 3.999 χλστ.

Πλάτος: 1.820 χλστ.

Κινητήρας: 1.620 κ.εκ., 4κύλινδρος τούρμπο (βενζίνη) άμεσος ψεκασμός

Ισχύς: 290 ίπποι

Ροπή: 425 Nm

Μετάδοση: 5τάχυτο σειριακό κιβώτιο, τετρακίνηση

Ανάρτηση: McPherson εμπρός και πίσω

Διαφορικά: Μηχανικά εμπρός και πίσω

Φρένα: Δισκόφρενα 300 χλστ., πλάτος 32 χλστ.

Τροχοί: 7’’ x 15’’, ελάχιστο βάρος 8,6 κιλά

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 82,5 λίτρα

Ελάχιστο βάρος αυτοκινήτου: 1.230 κιλά

Το αγωνιστικό βασίζεται στο μοντέλο παραγωγής Skoda Fabia 3ης γενιάς

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!