Η ειδική Ταρζάν 1 διακόπηκε καθώς το πλήρωμα #38 των Bulacia Marco – Vallejo Diego είχε ατύχημα στο 11ο χλμ. της διαδρομής. Ο οδηγός είναι καλά στην υγεία του, ενώ ο συνοδηγός αισθάνθηκε ενοχλήσεις στον αυχένα και χρειάστηκε ιατρική βοήθεια. Τα πληρώματα επέστρεψαν στο σέρβις μέσω εναλλακτικής διαδρομής.
Πριν την διακοπή ωστόσο είχαν προλάβει να περάσουν όλα τα εργοστασιακά πληρώματα συνεχίζουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025, με τον Ott Tanak (Hyundai) να καταγράφει τον ταχύτερο χρόνο και να διευρύνει τη διαφορά του από τον δεύτερο Sebastien Ogier (Toyota).
Το πρωινό πέρασμα από τις ειδικές Σμόκοβο και Ταρζάν επεφύλασσε δυσάρεστες εκπλήξεις για τον Thierry Neuville ο οποίος είχε ένα σπασμένο αμορτισέρ στο Hyundai i20 N χάνοντας χρόνο, αλλά και για τον Kalle Rovanpera που είχε κλατάρισμα στον Ταρζάν και πλέον έχει επικεντρωθεί στη συλλογή βαθμών στην Power Stage.
- Best seller αυτοκίνητα σε Black Friday προσφορές που δύσκολα θα ξαναβρείς >>
- Πλούσιος βασικός εξοπλισμός, Υβριδική τεχνολογία & Off-road δυνατότητες!
- Υβριδικό C-SUV με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο στην ίδια τιμή!
- Αυτοκίνητο πόλης με φουλ εξοπλισμό και τιμή 14.990 €
- Πολυβραβευμένο Pick-up με έκπτωση έως 3.000 €
- Ηλεκτρικά Skoda SUV με όφελος έως 6.000 ευρώ
Στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης, τρίτος πίσω από τους Tanak και Ogier παραμένει ο Adrien Fourmaux (Hyundai), ενώ την πρώτη πεντάδα κλείνουν ο Elfyn Evans και ο Neuville.
Στην κατηγορία WRC2 ο Olivier Solberg (GR Yaris rally2) οδεύει προς τη νίκη, ενώ ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα προηγείται ο Γιάννης Πλάγος με Skoda Fabia (25η θέση γενικής), με τους Νώντα Καρανικόλα (32ος γενικής) και Ευθύμη Χαλκιά (33ος γενικής) να ολοκληρώνουν την πρώτη τριάδα με Ford Fiesta και Renault Clio αντίστοιχα.
Μετά το service στη Λαμία ακολουθεί η ειδική Σμόκοβο 2 και η Wolf Power Stage Ταρζάν 2 για να ολοκληρωθεί ένα ακόμη απαιτητικό και απρόβλεπτο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Οι δηλώσεις των οδηγών στο ενδιάμεσο service της Κυριακής
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Επικεντρώνομαι στο να κάνω το καλύτερο δυνατό. Ήμουν λίγο απογοητευμένος μετά την πρώτη ειδική. Πιστεύω ότι δεν είχα τον καλύτερο δυνατό ρυθμό. Στην επόμενη τα πήγα κάπως καλύτερα. Ας φτάσουμε στο τέλος πριν ενθουσιαστούμε πολύ. Εδώ είναι Ακρόπολις και όλα μπορούν να συμβούν. Πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι».
#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN
«Ο μοναδικός ρεαλιστικός στόχος είναι να κερδίσουμε κάποιους βαθμούς στην Power Stage. Είμαστε δεύτεροι στη σειρά εκκίνησης και το πάμε χαλαρά. Παρ’ όλα αυτά, είχαμε ένα κλατάρισμα, οπότε δεν ήταν το καλύτερο πρωινό. Θα επικεντρωθούμε στην Power Stage. Ο Ταρζάν είναι αρκετά σκληρός, με πολλές πέτρες. Επίσης, στην Power Stage μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Ο Ott εξακολουθεί να πιέζει. Ο Ταρζάν αποτελεί μεγάλη πρόκληση. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κλαταρίσματος. Ποτέ δεν είναι εύκολο όταν πρέπει να πιέσεις στην Power Stage. Δεν ξέρω αν πρέπει να πιέσω. Θα διατηρήσουμε καλό ρυθμό και θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τα προβλήματα».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Προφανώς το πρωινό ήταν πολύ θετικό. Η νέα ειδική αποτελεί μεγάλη πρόκληση. Ο Ταρζάν είναι πολύ απαιτητική ειδική, με πολλές πέτρες. Το αυτοκίνητο δουλεύει καλά. Ο ρυθμός είναι σημαντικός. Υπάρχουν πολλές εκπλήξεις και πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση. Αλλά είμαστε στην Ελλάδα. Έχουμε τον απαιτούμενο ρυθμό. Δύο ειδικές ακόμα, και μετά θα το χαρούμε».
#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Η μέρα ξεκίνησε καλά, με καλό χρόνο στην πρώτη ειδική. Στο 10ο χιλιόμετρο της δεύτερης ένιωσα ότι κάτι δεν πάει καλά. Σταδιακά αρχίσαμε να χάνουμε τα υγρά του αμορτισέρ, μέχρι που σταμάτησε να λειτουργεί. Χάσαμε 10 δλ. από τον Elfyn, κάτι που μας στοίχισε μία θέση, και θα είναι δύσκολο να ανακάμψουμε. Είναι μια δύσκολη και μεγάλη μέρα! Πρέπει να τερματίσουμε την τελευταία ειδική χωρίς ζημιές, για να επιστρέψουμε. Ήταν μια απαιτητική μέρα και ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο. Αλλά με το πρόβλημα που είχαμε το πρωί, τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα για εμάς».
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Γνωρίζαμε πως η νέα ειδική θα έχει μπόσικο χώμα και θα είναι απαιτητική. Δεν είμαστε μέσα στη μάχη, οπότε στοχεύουμε στην Power Stage. Ο Ταρζάν είναι πολύ σκληρός, αλλά το αυτοκίνητο είναι καλό και θα πιέσουμε. Δεν με νοιάζει αν βρέξει. Θα πάω τέρμα γκάζι».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Στο μέσον της τελευταίας ειδικής οδήγησα προσεκτικά, για να αποφύγω κάποιο κλατάρισμα. Η διαφορά μας είναι 27 δλ., και αυτό είναι καλό. Απλώς πρέπει να βρούμε έναν καλό ρυθμό το απόγευμα, και όλα θα πάνε καλά. Δεν χρειάζεται να πάρουμε κανένα ρίσκο. Ξέρω τι πήγε στραβά το πρωί, ήμουν εκτός ρυθμού. Θα το διαχειριστώ το απόγευμα».
#5 Sami PAJARI / Marko SALMINEN
«Απαιτητικό πρωινό. Είναι κάτι νέο να ξεκινώ πρώτος σε τέτοιες συνθήκες. Οι χρόνοι δεν ήταν και τόσο άσχημοι. Δεν πίεσα, οδήγησα προσεκτικά. Έβρεξε λίγο στην απλή. Δεν θα με πείραζε να βρέξει».
#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY
«Το χειρόφρενο επιδιορθώθηκε! Η τελευταία ειδική ήταν πολύ ωραία, είχαμε ρυθμό. Το δεύτερο πέρασμα από τον Ταρζάν θα είναι μια πραγματική Power Stage. Θα είναι πολύ σκληρή ειδική».
#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS
«Δεν είχαμε το σωστό στήσιμο στο αυτοκίνητο το πρωί. Αλλά ακόμη μαθαίνουμε, και αυτό είναι καλό για το μέλλον. Υπάρχει περιθώριο βελτίωσης».
WRC 2
#20 Yohan ROSSEL / Arnaud DUNAND
«Ήταν εντάξει. Όχι εύκολο, αλλά είχαμε καλό ρυθμό και πρέπει να συνεχίσουμε έτσι».
#21 Oliver SOLBERG / Elliott EDMONDSON
«Καθαρό πέρασμα. Προσπαθούμε να αποφύγουμε τα προβλήματα. Μένουν μόνο δύο ειδικές. Ο Ταρζάν θα είναι πολύ σκληρός και η προσέγγισή μας θα παραμείνει η ίδια: καθαρή οδήγηση, να φέρουμε το αυτοκίνητο στον τερματισμό και να κερδίσουμε το Ράλλυ».
#23 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON
«Ήταν εντάξει. Το πρωί βάλαμε τα φθαρμένα ελαστικά μας. Ξέραμε ότι θα χάναμε λίγο χρόνο, αλλά τώρα έχουμε ολοκαίνουργια ελαστικά για τις δύο τελευταίες ειδικές. Αυτό θα μας βοηθήσει».
#28 Alejandro CACHÓN / Borja ROZADA
«Προσπαθούμε απλώς να τερματίσουμε το Ράλλυ. Δεν παίρνουμε κανένα ρίσκο και αποφεύγουμε τα λάθη».
#34 Kajetan KAJETANOWICZ / Maciej SZCZEPANIAK
«Η πρώτη ειδική είχε πολλές στροφές, δεν ήταν ιδιαίτερα σκληρή. Χρειάζεσαι καλές σημειώσεις για να έχεις καλό ρυθμό. Ο Ταρζάν είναι μια πολύ σκληρή ειδική, και περιμένουμε να είναι ακόμα πιο δύσκολη στο δεύτερο πέρασμα. Θα είναι μια απαιτητική Power Stage».
#35 Emil LINDHOLM / Reeta HÄMÄLÄINEN
«Ωραίες ειδικές. Η τελευταία ήταν πραγματικά πολύ ωραία. Η πρώτη ήταν η καλύτερη του Ράλλυ! Είχαμε πάλι κάποια προβλήματα, ένα φθαρμένο ελαστικό, αλλά βρισκόμαστε εδώ».
#43 Martin PROKOP / Michal ERNST
«Ήταν πολύ διαφορετικές από τις προηγούμενες ειδικές. Γλιστρούσαν, αλλά ήταν ωραίες. Ο Ταρζάν είναι απαιτητικός, με πολλές πέτρες και δύσκολα κομμάτια, αλλά τα καταφέραμε και βρισκόμαστε εδώ».
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025
ΕΔ1 – Υπερειδική Ζαππείου: Ταχύτεροι οι Ogier και Tanak – Κόλλησαν στην κίνηση τα αγωνιστικά
ΕΔ2 – Άγιοι Θεόδωροι 1: Παραμένει στην κορυφή ο Ogier, κλατάρισμα για Katsuta, McErlean και Sesks
ΕΔ3 – Λουτράκι: Ταχύτερος ο Fourmaux, o Neuville επικεφαλής γενικής κατάταξης
ΕΔ4 – Άγιοι Θεόδωροι 2: Κλατάρισμα για τον Neuville, ο Ogier επικεφαλής
ΕΔ5 – Θήβα: Αντεπίθεση Hyundai με Fourmaux και Tanak
ΕΔ6 – Στείρι: Tanak και Fourmaux περνούν εμπρός από τον Ogier
ΕΔ7 – Ελάτεια: Ο Neuville ταχύτερος, ο Tanak επικεφαλής
ΕΔ8 – Παύλιανη 1: Ο Tanak άνοιξε τη διαφορά από τους Fourmaux και Ogier
ΕΔ9 – Καρούτες 1: Ο Ott Tanak διατηρεί την πρωτιά με ταχύτερο χρόνο
ΕΔ10 – Οινοχώρι 1: Ταχύτερος ο Ogier, άτυχος ο Fourmaux που έσπασε ανάρτηση
ΕΔ11 – Παύλιανη 2: Aκάθεκτος o Ott Tanak, διπλό πλήγμα για την Toyota
ΕΔ12 – Καρούτες 2: Άπιαστος ο Ott Tanak
ΕΔ13 – Οινοχώρι 2: Με 5 στα 6 το Σάββατο ο Ott Tanak
ΕΔ14 – Κυριαρχία Tanak και στο Σμόκοβο 1, δεν εκκίνησε ο Munster
ΕΔ15 – Ταχύτερος ο Tanak – Διακόπηκε η ειδική λόγω ατυχήματος