Thomas Schafer

Ο επικεφαλής της Skoda παρουσιάζει τον οδικό χάρτη που θα ακολουθήσει η τσέχικη μάρκα έως το 2030, στο δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση

Thomas Schafer

Ο επικεφαλής της Skoda παρουσιάζει τον οδικό χάρτη που θα ακολουθήσει η τσέχικη μάρκα έως το 2030, στο δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση

«Θα βοηθήσουμε τον κόσμο να ζήσει πιο έξυπνα». Με αυτή τη σύντομη φράση ο CEO της Skoda, Thomas Schafer, διατύπωσε το όραμα της μάρκας για το μέλλον. Παρουσιάζοντας το πλάνο NEXT LEVEL SKODA Strategy 2030, ανέλυσε τα βήματα έως τα τέλη της δεκαετίας, με τελικό στόχο την μεταμόρφωση της Skoda σε μία κλιματικά ουδέτερη εταιρεία.

«Πώς θα είναι η Skoda το 2030; Με μία φράση: Διεθνής, εξηλεκτρισμένη, ψηφιακή. Για να το κατορθώσουμε, θα εστιάσουμε σε τρεις προτεραιότητες: στην επέκταση, στην εξερεύνηση και στη συμμετοχή. Αυτοί είναι οι πυλώνες που θα υποστηρίζουν τις ενέργειες μας. Θα παραμείνουμε πιστοί στις αξίες μας, κάνοντας τα πράγματα απλά, με κέντρο τον άνθρωπο και δημιουργώντας εκπλήξεις. Αυτές οι αξίες μας έκαναν να ξεχωρίζουμε και παραμένουν επίκαιρες έως σήμερα», τονίζει ο Schafer.

Σύμφωνα με τον ίδιο, προκειμένου να παραμείνει η Skoda πετυχημένη θα πρέπει να δίνει μεγάλη προσοχή στους πελάτες της και τις τάσεις που επικρατούν. Δηλαδή στην μείωση των ρύπων, στην ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση. «Οι άνθρωποι περιμένουν από τα αυτοκίνητά τους να είναι εύκολα στη χρήση και να αντιδρούν προληπτικά». Η Skoda θέλει όμως να απλοποιήσει και τη διαδικασία απόκτησης ενός αυτοκινήτου, εκτιμώντας ότι έως το 2025 θα πουλάει ένα στα πέντε αυτοκίνητα μέσω του διαδικτύου.

Ο εμπορικός πήχης για τα τέλη της δεκαετίας μπαίνει πολύ ψηλά. «Μέχρι το 2030 θέλουμε να είμαστε μία από τις πέντε κορυφαίες σε πωλήσεις μάρκες στην Ευρώπη», δηλώνει ο Thomas Schafer. Και στηρίζει πολλά σε προσιτά αυτοκίνητα, όπως η νέα Fabia, αλλά και στην κατηγορία των ηλεκτρικών. «Θα προσθέσουμε τουλάχιστον άλλα τρία αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα μας έως το 2030».

Για το μείγμα των πωλήσεων, εξαρτώνται πολλά από το πόσο ώριμη θα είναι η ευρωπαϊκή αγορά. «Ανάλογα με το πώς θα αναπτυχθούν οι αγορές, ο στόχος μας για το μερίδιο των ηλεκτρικών Skoda είναι από 50 έως 70% μέχρι τα τέλη της δεκαετίας».

Η Skoda δε φοβάται να αναλάβει νέες αρμοδιότητες και ευθύνες μέσα στον Όμιλο Volkswagen. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η εξέλιξη του επόμενου Passat θα γίνει εξολοκλήρου από τη Skoda, παράλληλα με τη ναυαρχίδα της, το Superb. «Αυτή η απόφαση αποτελεί μεγάλη τιμή για την ομάδα μας», καταλήγει ο Schafer.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!