WRC-Ράλλυ Σαρδηνίας, Σάββατο: Ατύχημα Ogier, επικεφαλής ο Neuville

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από την ημέρα του Σαββάτου στο Ράλλυ Σαρδηνίας, όπου ο Thierry Neuville πέρασε εμπρός από τον ομόσταυλό του στη Hyundai, Esapekka Lappi, για να τεθεί επικεφαλής, αφότου ο Sebastien Ogier είχε ατύχημα όταν δυνατή βροχή έπληξε τις ειδικές διαδρομές.

Η ημέρα είχε ξεκινήσει με τον οδηγό της Toyota, Sebastien Ogier, να βρίσκεται μόλις 0,1 δλ. πίσω από τον Esapekka Lappi. Στην πρώτη ειδική της ημέρας (Coiluna-Loelle 1, 16,28 χλμ.) επικράτησε ο Thierry Neuville, αλλά ο Ogier ήταν 1,8 ταχύτερος από τον Lappi και πέρασε στην πρωτοπορία. Ένα πέρασμα από νερό 2 χλμ. πριν από το τέλος της ειδική αιφνιδίασε τον Takamoto Katsuta, με αποτέλεσμα να προκληθούν ζημιές στο Toyota GR Yaris, τις οποίες η ομάδα δεν κατάφερε να επισκευάσει.

Στη 2η ειδική διαδρομή της ημέρας (1o πέρασμα από τη Su Filigosu, 9η ΕΔ συνολικά), ο Neuville ήταν και πάλι νικητής, αλλά ο Lappi αύξησε το ρυθμό του, ρισκάροντας περισσότερο, για να πραγματοποιήσει την 6η αλλαγή επικεφαλής του αγώνα, περνώντας μπροστά για μόλις 0,3 δλ. Ο Ott Tanak έπεσε και αυτός θύμα περάσματος από νερά, με το Ford Puma της M-Sport να παραδίδει το πνεύμα, παρά τις προσπάθειες επισκευής του από τους μηχανικούς της βρετανικής ομάδας.

Θύμα των νερών έπεσε και ο Elfyn Evans, o οποίος προκάλεσε ζημιές στο εμπρός μέρος του Toyota που οδηγεί, και έχασε κάτι λιγότερο από 2 λεπτά λόγω απώλειας ισχύος. Στη 10η ειδική διαδρομή (1o πέρασμα από την Erola-Tula), ο Ogier κυριάρχησε και ανέπτυξε διαφορά 12,7 δλ. από τον Lappi, του οποίου το εμπρός αριστερό ελαστικό έχανε πίεση με αργό ρυθμό, αν και ήταν ήδη 10 δλ. πίσω πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα αυτό.

Ο Neuville επικράτησε και στην τελευταία ειδική του πρωινού (11η συνολικά, Tempio Pausania 1), ωστόσο ο Ogier επέκτεινε περαιτέρω τη διαφορά του από τον Lappi, στα 18,2 δλ. Ο Neuville βρισκόταν άλλα 6,5 δλ. πίσω από τον Φινλανδό team-mate του στη Hyundai.

Στο απογευματινό πέρασμα από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές, το σημείο με νερό που είχε προκαλέσει την εγκατάλειψη του Katsuta, προκάλεσε προβλήματα και στον Ogier, o οποίος έφτασε στο σημείο με υπερβολική ταχύτητα. Συνεπώς, νερό εισήλθε στον κινητήρα του Toyota GR Yaris του Γάλλου 4 φορές νικητή του Ράλλυ Σαρδηνίας. Ο Ogier έχασε 7,7 δλ. από τον Lappi, που κέρδισε την ΕΔ12, και τον πλησίασε και ο Neuville.

Στην επόμενη ειδική διαδρομή (Su Filigosu 2), η βροχή έκανε τις συνθήκες πολύ ολισθηρές και ο Elfyn Evans είδε ξανά το Toyota του να βυθίζεται στο νερό και να χάνει ισχύ, αν και κατάφερε να περάσει τη γραμμή τερματισμού χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια. Στα νερά βυθίστηκε και ο Ogier, ο οποίος έχασε 6,2 δλ. από τον Lappi, με τη διαφορά μεταξύ τους στη γενική κατάταξη να μειώνεται στα 4,3 δλ., ενώ ο Neuville ανακηρύχθηκε νικητής της ΕΔ13, για να βρεθεί 7,3 δλ. μακριά από την κορυφή.

Ο Dani Sordo σταμάτησε κατά τη διάρκεια της ΕΔ13 λόγω πτώσης πίεσης καυσίμου στο Hyundai i20 N που οδηγεί. Ωστόσο, στην ΕΔ14, η τροπή του αγώνα άλλαξε τελείως, όταν ο Ogier βγήκε εκτός δρόμου στις δύσκολες συνθήκες και το αυτοκίνητό του ακινητοποιήθηκε σε μια πλαγιά και δεν είχε τη δυνατότητα να συνεχίσει. Ο Lappi μείωσε το ρυθμό του όταν πέρασε το σημείο του ατυχήματος του Ogier και βρέθηκε 32,6 δλ. πίσω από το νικητή της ειδικής, Dani Sordo.

Αυτό έθεσε επικεφαλής της γενικής κατάταξης τον Thierry Neuville, o οποίος επικράτησε στην τελευταία ειδική της ημέρας (κερδίζοντας 5 από τις 8 του Σαββάτου) με διαφορά 10,8 δλ. από τον Sordo, για να επεκτείνει το προβάδισμά του από τον Lappi στη γενική κατάταξη στα 36,4 δλ. Στην 4η θέση, περισσότερο από 1 λεπτό μακριά από την κορυφή βρίσκεται ο περυσινός Πρωταθλητής Kalle Rovanpera.

Στην κατηγορία WRC2, ο Adrien Fourmaux με Ford Fiesta της M-Sport είναι επικεφαλής, με διαφορά 19,7 δλ. από τον Andreas Mikkelsen με Skoda Fabia της Toksport. Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί με τις τέσσερις ειδικές διαδρομές που είναι προγραμματισμένες για την Κυριακή.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!