O 6ος γύρος της φετινής σεζόν του Πρωταθλήματος WRC είναι το Ράλλυ Σαρδηνίας, που φέτος γιορτάζει την 20ή του επέτειο. Ο Φινλανδός οδηγός της Hyundai, Esapekka Lappi, μάχεται σκληρά με τον Γάλλο 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Sebastien Ogier για την πρωτοπορία και η διαφορά μεταξύ τους είναι η μικρότερη δυνατή, πράγμα που προμηνύει μία σκληρή μάχη για τις επόμενες ημέρες στις δύσκολες ειδικές στους δύσκολους χωματόδρομους της ιταλικής νήσου.
Ο Lappi τέθηκε επικεφαλής στην πρώτη super ειδική διαδρομή (Olbia-Cabu Abbas) του αγώνα που διεξήχθη την Πέμπτη. Στις δύσκολες χωμάτινες ειδικές του πρωινού της Παρασκευής όμως, ο Ogier έλαμψε, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 2 από τις 3, για να αναπτύξει μία διαφορά 16,3 δλ. από τον Φινλανδό αντίπαλό του, ο οποίος είχε προκαλέσει ζημιές στο εμπρός δεξιό μέρος του αμαξώματος του Hyundai στην πρώτη ειδική της ημέρας.
Ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta έκανε την έκπληξη κερδίζοντας τη δεύτερη ειδική διαδρομή της Παρασκευής (Tantariles, 3η συνολικά). Στην πολύ μεγάλη (49,9 χλμ.) 4η ειδική Monte Lerno, o Ogier ήταν κυρίαρχος, με διαφορά 12,7 δλ. από τον κοντινότερο αντίπαλό του. Ο Lappi βρέθηκε 16,3 δλ. από τον Ogier, λόγω και μίας εξόδου από το δρόμο.
To απόγευμα, στο δεύτερο πέρασμα από την Tantariles (ΕΔ5) ξεκίνησε να βρέχει και ο Lappi πρωταγωνίστησε, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο, για να μειώσει σχεδόν στο μισό τη διαφορά από τον Ogier, ευνοημένος από την επιλογή να χρησιμοποιήσει μόνο μία ρεζέρβα, έναντι των δύο του Γάλλου. Η καλή πορεία της Hyundai συνεχίστηκε και στην ΕΔ6 (Terranova), όπου επικράτησε ο Thierry Neuville, παρότι αντιμετώπιζε προβλήματα με το χειρόφρενο.
Η ειδική διακόπηκε με κόκκινη σημαία όταν είχαν περάσει τη γραμμή τερματισμού 7 αυτοκίνητα Rally1, έπειτα από το ατύχημα του Gus Greensmith (ο οποίος συμμετέχει στην κατηγορία WRC2 σε αυτό τον αγώνα με το Skoda Fabia RS της Toksport), που βγήκε εκτός δρόμου. Τόσο ο Greensmith, όσο και ο πλοηγός του, Jonas Andersson, ήταν εντάξει, αλλά ο Βρετανός οδηγός διακομίστηκε στο νοσοκομείο για προληπτικούς ελέγχους, λόγω της σφοδρότητας της πρόσκρουσης.
Στο δεύτερο πέρασμα από την Monte Lerno επικράτησε ο Kalle Rovanpera, ο οποίος άνοιγε το δρόμο όλη την ημέρα και έχασε πολύ χρόνο στην ίδια ειδική το πρωί, όταν είχε αναγκαστεί να αποφύγει μερικές αγελάδες που βρέθηκαν στο διάβα του. Στην τελευταία ειδική της ημέρας όμως, που η βροχή εντεινόταν, το γεγονός αυτό -σε συνδυασμό με τις γνωστές ικανότητές του σε ολισθηρές συνθήκες- ευνόησε τον Φινλανδό Πρωταθλητή, που ανέβηκε από την 7η στην 4η θέση της γενικής κατάταξης με αυτή την επίδοση, πίσω από τον Neuville και εμπρός από τον Katsuta.
Ο Lappi βρέθηκε 2,1 δλ. πίσω από τον Rovanpera, αλλά το πιο σημαντικό ήταν πως σημείωσε χρόνο 6,8 δλ. ταχύτερο από τον Ogier στην ΕΔ7, γεγονός που του επέτρεψε να αποσπάσει την πρωτοπορία στη γενική κατάταξη για μόλις 0,1 δλ. την τελευταία στιγμή, πριν ολοκληρωθεί η ημέρα. Ο Elfyn Evans (Toyota) βρισκόταν στην 4η θέση πριν από την τελευταία ειδική διαδρομή, όπου αστόχησε το εμπρός δεξιό ελαστικό του 7 χλμ. πριν από τον τερματισμό, γεγονός που οδήγησε σε απώλεια 42,7 δλ. και την πτώση του Ουαλού στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, εμπρός από τον Ott Tanak.
Δύσκολη ημέρα είχαν τα πληρώματα της M-Sport Ford, με τον Pierre-Louis Loubet να αντιμετωπίζει προβλήματα με τον κινητήρα του στα περάσματα μέσα από νερά. Ένα πρόβλημα με το κιβώτιο έκανε το Γάλλο να καθυστερήσει να ξεκινήσει στην προγραμματισμένη χρονική του θέση στην ΕΔ4, με αποτέλεσμα να δεχθεί ποινή 3 λεπτών. Εντέλει, ένα μηχανικό πρόβλημα οδήγησε τον Γάλλο σε ατύχημα στην τελευταία ειδική της ημέρας. Ο team-mate του, Ott Tanak, δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του Ford Puma και αντιμετώπισε πρόβλημα με την αντλία νερού, που του κόστισε 32,9 δλ.
Ο Dani Sordo είδε το Hyundai του να ανατρέπεται με χαμηλή ταχύτητα στο πρώτο πέρασμα από την απαιτητική Monte Lerno, μόλις 2 χλμ. πριν από την ολοκλήρωσή της. Ο Ισπανός βγήκε εκτός δρόμου σε μία κλειστή αριστερή και επέλεξε να διατηρήσει το πόδι στο γκάζι, ελπίζοντας ότι θα επιστρέψει στο δρόμο, αλλά το αυτοκίνητο γλίστρησε σε μία απότομη πλαγιά. Παρά τις ζημιές, ο Ισπανός έφτασε στον service του μέσου της ημέρας και κατάφερε να συνεχίσει. Στην κατηγορία WRC2, o Sami Pajari με το Skoda Fabia RS της Toksport προηγείται με διαφορά 6,3 δλ. από τον Adrien Fourmaux με το Ford Fiesta της M-Sport.