F1: Μηχανική αναβάθμιση ανάρτησης σχεδιάζει η Mercedes

H ομάδα της Mercedes στη Formula 1 σκοπεύει να παρουσιάσει αναβαθμίσεις στην ανάρτηση του φετινού μονοθεσίου της, για να βελτιώσει την αίσθηση που έχει από αυτό ο Lewis Hamilton.

F1: Μηχανική αναβάθμιση ανάρτησης σχεδιάζει η Mercedes

H ομάδα της Mercedes στη Formula 1 σκοπεύει να παρουσιάσει αναβαθμίσεις στην ανάρτηση του φετινού μονοθεσίου της, για να βελτιώσει την αίσθηση που έχει από αυτό ο Lewis Hamilton.

Έπειτα από το GP Σαουδικής Αραβίας, ο 7 φορές Πρωταθλητής της Formula 1, Lewis Hamilton, είχε δηλώσει ότι δεν ένιωθε «συνδεδεμένος» με το φετινό μονοθέσιο της Mercedes, την W14. Πριν από το GP Αυστραλίας, επεσήμανε ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το cockpit της W14 βρίσκεται πολύ πιο κοντά στον εμπρός άξονα (περίπου 20 εκατοστά πιο μπροστά από της Red Bull), γεγονός που τον εμποδίζει να έχει καλή αίσθηση της συμπεριφοράς του.

Ο James Allison, επικεφαλής τεχνικό στέλεχος της Mercedes, δήλωσε ότι η γερμανική ομάδα θα εκμεταλλευτεί το κενό που παρεμβάλλεται έως το GP Αζερμπαϊτζάν στο τέλος Απριλίου, για να εργαστεί σε μηχανικές αναβαθμίσεις της W14, παράλληλα με αεροδυναμικές βελτιώσεις που μελετώνται στην αεροδυναμική σήραγγα και το CFD.

O Allison δήλωσε: «Δουλεύουμε όσο πιο σκληρά μπορούμε στην αεροδυναμική σήραγγα για να βρούμε περισσότερο αεροδυναμικό φορτίο. Θα δουλέψουμε όσο πιο σκληρά μπορούμε στο τμήμα σχεδιασμού για να μετατρέψουμε τα πράγματα που διαπιστώθηκαν στην αεροδυναμική σήραγγα πριν από μερικές εβδομάδες, σε επιδόσεις που θα παραδώσουμε στην πίστα».

«Θα δουλέψουμε επίσης στο σχεδιαστικό γραφείο για να φέρουμε κάποια μηχανικά μέρη στο μονοθέσιο, κάποια διαφορετικά εξαρτήματα ανάρτησης που πιστεύουμε ότι θα βοηθήσουν τη βασική ισορροπία του και θα το κάνουν πιο ευκολο στην οδήγηση, γεγονός που θα επιτρέπει στους οδηγούς να του έχουν περισσότερη εμπιστοσύνη, για να το πιέσουν στο όριο».

«Και θα εργαστούμε στο κανονικό είδος προσομοιώσεων και της διαδικασίας που μας επιτρέπει να προετοιμαστούμε για τα αγωνιστικά Σαββατοκύριακα που έρχονται, διασφαλίζοντας ότι θα έχουμε το στήσιμο του μονοθεσίου στο σωστό σημείο όταν φτάσουμε στον αγώνα».

Ο Βρετανός τεχνικός σημείωσε ότι η βελτιστοποίηση των ρυθμίσεων στον προσομοιωτή είναι απαραίτητη για το GP Αζερμπαϊτζάν, καθώς πρόκειται για ένα αγωνιστικό τριήμερο με σπριντ, συνεπώς θα υπάρχει μόνο μία περίοδος ελεύθερων δοκιμών πριν τα μονοθέσια εισέλθουν σε καθεστώς parc ferme και παγιωθεί το στήσιμό τους για τις κατατακτήριες δοκιμές της Παρασκευής.

Ο Allison εξήγησε: «Οι αγώνες σπριντ ανταμείβουν πραγματικά τις ομάδες που μπορούν να φτάσουν εκεί με ένα αρχικό στήσιμο που είναι αρκετά ακριβές, και έτοιμο να ξεκινήσει τις κατατακτήριες δοκιμές, επειδή ο χρόνος είναι πραγματικά ελάχιστος σε ένα αγωνιστικό τριήμερο με σπριντ. Αυτά είναι τα πράγματα πάνω στα οποία θα εργαστούμε και ελπίζω να δουλέψουμε καλά και δυνατά, ώστε να έχουμε μια καλή εμφάνιση στο Μπακού σε λίγες εβδομάδες».

Ο Allison δήλωσε ότι η Mercedes σημείωσε πρόοδο αξιοποιώντας με το βέλτιστο τρόπο τα ελαστικά στο GP Αυστραλίας, όπου ο Lewis Hamilton ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, παρά την απογοήτευση της εγκατάλειψης του George Russell: «Συνολικά, υπάρχει μια αίσθηση ήσυχης ικανοποίησης ότι προχωρήσαμε με το μονοθέσιο που και από άποψη επιδόσεων, πήραμε πιθανώς όσα περισσότερα μπορεί να δώσει αυτή τη στιγμή».

«Αυτή η ικανοποίηση βέβαια μετριάζεται από την απογοήτευση που είδαμε μόνο ένα μονοθέσιο να διασχίζει τη γραμμή τερματισμού. Ο George δεν κατάφερε να δείξει τι ήταν ικανός να κάνει με το μονοθέσιο την ημέρα του αγώνα, έχοντας πολύ δυνατές επιδόσεις μέχρι εκείνο το σημείο του Σαββατοκύριακου».

«Δεν είχαμε τεράστιες ανακαλύψεις, αλλά προχωρήσαμε λίγο μπροστά. Μειώσαμε λίγο τη διαφορά από την πρωτοπόρο Red Bull, και αρχίζουμε να συμβαδίζουμε με τις Ferrari και τις Aston Martin, και ίσως να βρισκόμαστε λίγο πιο μπροστά από αυτές».

Σε ερώτηση αν η Mercedes μπορεί να επαναλάβει στο Μπακού την καλή εικόνα που επέδειξε στην Αυστραλία, ο Allison σημείωσε ότι οι δύο πίστες παρουσιάζουν διαφορετικές προκλήσεις: «Στη Μελβούρνη, ο περιοριστικός παράγοντας ήταν τα ελαστικά του εμπρός άξονα ενώ στο Μπακού, πιθανότατα ο περιορισμός θα είναι τα πίσω ελαστικά. Είναι ένα πολύ διαφορετικό σύνολο συνθηκών».

«Νομίζω ότι έχουμε κάποιους λόγους να πιστεύουμε ότι, καθώς συνεχίζουμε να εργαζόμαστε επάνω στο μονοθέσιό μας, θα μπορέσουμε να κάνουμε το άλμα από τη Μελβούρνη στη διαφορετική πρόκληση του Μπακού και να έχουμε μια καλή εμφάνιση. Αλλά μόνο όταν φτάσουμε εκεί και βάλουμε το μονοθέσιο στην πίστα θα το ξέρουμε σίγουρα».

F1 - Lewis Hamilton (Mercedes), GP Αυστραλίας 2023

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!