Vanwall Vandervell: Καινοφανές ηλεκτρικό hot-hatch με… παρελθόν

Ένα όνομα με βαριά ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό επιστρέφει, στοχεύοντας και στην «πολιτική» αυτοκίνηση και μάλιστα με ηλεκτρική τεχνολογία

Vanwall Vandervell: Καινοφανές ηλεκτρικό hot-hatch με… παρελθόν

Ένα όνομα με βαριά ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό επιστρέφει, στοχεύοντας και στην «πολιτική» αυτοκίνηση και μάλιστα με ηλεκτρική τεχνολογία

Αν η ονομασία Vanwall Vanderwell… doesn’t ring a bell, όπως θα λέγαμε σε άπταιστο αγγλική, πρόκειται για ένα όνομα που έρχεται από τα βάθη της F1 και διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο τη δεκαετία του ’50 στην κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού ούσα μια από τις πλέον επιτυχημένες του θεσμού τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Η ίδρυσή της έφερε την υπογραφή των Tony Vandervell και Colin Chapman ενώ από το ρόστερ της πέρασαν μεταξύ άλλων ο Maurice Trintignant και ο Stirling Moss.

To «βαρύ» αυτό όνομα επανήλθε στο σήμερα με στόχο την είσοδό του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA αλλά και με προϊοντικές προεκτάσεις για κοινούς θνητούς παρουσιάζοντας το πρώτο μοντέλο παραγωγής της «νέας» ιστορίας της.

Στο προκείμενο το Vanwall Vandervell όπως ονομάζεται το πρώτο μοντέλο παραγωγής του κατά κάποιο τρόπο αναβιωμένου ιστορικού ονόματος παίρνει την μορφή και το σχήμα ενός ηλεκτρικού “hot-hatch” το οποίο ενσωματώνει μια ιδιαίτερα εμμονική προσέγγιση σε ό,τι αφορά την αεροδυναμική, υιοθετώντας στοιχεία από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σύμφωνα με τις συστάσεις.

Το μοντέλο θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη Vanderwell S να υιοθετεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο με απόδοση 320 ίππων το οποίο υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα και τετρακίνηση. Αν και δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα στοιχεία που να αφορούν την χωρητικότητα της μπαταρίας, αυτή υπόσχεται αυτονομία 450 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση.

Η δεύτερη και ισχυρότερη επιλογή του μοντέλου, Vanderwell S Plus εφοδιάζεται εξίσου με ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο αποτελούμενο από δύο μοτέρ που της εξασφαλίζουν επίσης τετρακίνηση και ισχύ που διαμορφώνεται σε 580 ίππους. Αυτονόητα η επιπλέον ισχύς μειώνει τον χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα ο οποίος διαμορφώνεται σε 3,4 δευτερόλεπτα, αλλά και μειώνει την προσφερόμενη αυτονομία σε 420 χλμ.

Προς το παρόν η νεοσύστατη φίρμα δεν δημοσιοποιεί εικόνες από το εσωτερικό των δύο εκδόσεων του μοντέλου σημειώνοντας πάντως ότι έχουν αξιοποιηθεί υψηλής ποιότητας υλικά όπως το δέρμα και το ανθρακόνημα. Δεν θα μπορούσε άλλωστε να ισχύσει διαφορετικά καθώς, η τιμή εκκίνησης για το hot-hatch διαμορφώνεται σε 128.000 ευρώ. Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς με δεδομένο το status της φίρμας δεν θα πρόκειται για ευρείας παραγωγής μοντέλο καθώς όπως εξάλλου έχει ήδη ανακοινωθεί η παραγωγή του θα περιοριστεί σε 500 αντίτυπα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!