Η BMW λέει όχι στην F1

H BMW δεν πρόκειται να προσχωρήσει στη Formula 1 στο εγγύς μέλλον, όπως ανέφεραν οι επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της βαυαρικής μάρκας.

Η BMW λέει όχι στην F1

H BMW δεν πρόκειται να προσχωρήσει στη Formula 1 στο εγγύς μέλλον, όπως ανέφεραν οι επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της βαυαρικής μάρκας.

Μετά την οριστικοποίηση των κανονισμών που θα διέπουν τις μονάδες ισχύος της Formula 1 από το 2026 και έπειτα, διάφοροι κατασκευαστές φαίνεται ότι εξέφρασαν ενδιαφέρον. Σε αυτό συμβάλλει και το γεγονός ότι θα αυξηθεί το ποσοστό ηλεκτρικής ενέργειας στη συνολική απόδοση ισχύος και θα χρησιμοποιούνται βιώσιμα καύσιμα.

Η Audi ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι θα εισέλθει στην F1 ως προμηθευτής μονάδων ισχύος και είναι πολύ πιθανό αύριο να ανακοινώσει ότι θα προχωρήσει στην αγορά της ομάδας της Sauber, που αυτή τη στιγμή αγωνίζεται υπό την ονομασία Alfa Romeo. Άλλη μία μάρκα του ομίλου Volkswagen, η Porsche, παραμένει πρόθυμη να συμμετάσχει, παρά το γεγονός ότι η προγραμματισμένη συνεργασία της με τη Red Bull δεν θα προχωρήσει.

Εκτιμάται επίσης ότι η Honda εξετάζει το ενδεχόμενο επιστροφής στην F1 το 2026, αφού τερμάτισε την εργοστασιακή της συμμετοχή πέρυσι, διατηρώντας όμως τεχνικούς δεσμούς με τη Red Bull. Υπάρχουν φήμες και για τη Hyundai, όπως και για μία μάρκα από τις ΗΠΑ. Υπήρχαν επίσης μερικές φήμες για πιθανή συνεργασία της McLaren με την BMW.

Ωστόσο, o Andreas Roos, επικεφαλής της BMW M Motorsport, ο οποίος διαδέχθηκε τον νυν επικεφαλής της ομάδας της Aston Martin, Mike Krack, δήλωσε ότι η απουσία από την F1 «δεν είναι θέμα για εμάς», επειδή η BMW «σίγουρα δεν ενδιαφέρεται αυτή τη στιγμή».

Ο Roos δήλωσε: «Νομίζω ότι πρέπει επίσης να είμαστε ρεαλιστές. Απαιτείται μια πολύ υψηλή επένδυση στη Formula 1 και μέχρι να επιστραφεί αυτή, πρέπει να είσαι πολύ επιτυχημένος για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Έτσι, είμαστε ευχαριστημένοι με το μεγάλο σύνολο εγχειρημάτων που έχουμε αυτή τη στιγμή στο μηχανοκίνητο αθλητισμό».

Η τελευταία φορά που η BMW βρισκόταν στη Formula 1 ήταν μεταξύ 2000-2009. Η πορεία της ξεκίνησε με την προμήθεια μονάδων ισχύος στη Williams και συνέχισε με την αγορά της ομάδας της Sauber για το 2006. Μετά την αποχώρηση της BMW στα τέλη του 2009, η ομάδα επέστρεψε στα χέρια του ιδρυτή της, Peter Sauber, αλλά με σημαντικά αναβαθμισμένες εγκαταστάσεις.

Η BMW έκανε σαφές ότι επικεντρώνεται στο νέο πρόγραμμα LMDh για τους αγώνες αντοχής. Η νέα BMW M Hybrid V8 θα κάνει το ντεμπούτο της στο αμερικανικό Πρωτάθλημα αντοχής IMSA του χρόνου, πριν επεκταθεί και στο WEC (Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής) από το 2024.

Ο Frank van Meel, διευθύνων σύμβουλος της BMW M Motorsport GmbH, αναγνώρισε την αξία μάρκετινγκ και την εμβέλεια των αγώνων στην F1, αλλά δήλωσε ότι η BMW «δεν εμπλέκεται στο μηχανοκίνητο αθλητισμό καθαρά για λόγους μάρκετινγκ. Θέλουμε να αντλήσουμε κάτι από το Πρωτάθλημα και να αναπτυχθούμε μαζί. Για αυτό το LMDh είναι σαφώς πιο σημαντικό για εμάς από τη Formula 1, η οποία είναι πολύ μακριά από τα προϊόντα της σειράς Μ, αλλά και πολύ μακριά χρονικά με το θέμα της ηλεκτροκίνησης».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!