F1 – GP Ουγγαρίας FP2: O Leclerc ταχύτερος, ο Norris 2ος

Ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών, με τον εκπληκτικό Lando Norris να σημειώνει τη δεύτερη επίδοση της διαδικασίας.

F1 – GP Ουγγαρίας FP2: O Leclerc ταχύτερος, ο Norris 2ος

Ο Charles Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών, με τον εκπληκτικό Lando Norris να σημειώνει τη δεύτερη επίδοση της διαδικασίας.

Όπως και στο FP1, ένας οδηγός της Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο FP2 του GP Ουγγαρίας, αλλά αυτή τη φορά ο Charles Leclerc ήταν αυτός που βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης, με τη Ferrari να επιδεικνύει και πολύ καλό ρυθμό αγώνα με αμφότερες τις γόμες.

O οδηγός που έκανε την έκπληξη ήταν ο Lando Norris, ο οποίος κατέλαβε με τη McLaren τη 2η θέση στον πίνακα των χρόνων. Ο Βρετανός όμως παραδέχθηκε ότι χρησιμοποιούσε πιο επιθετικές ρυθμίσεις μονάδας ισχύος, για να βρεθεί μόνο 217 χλστ. του δλ. πίσω από τον Leclerc. Εντούτοις, ο Norris πιστεύει ότι το Hungaroring ταιριάζει περισσότερο από το Paul Ricard στο μονοθέσιο της McLaren και νιώθει ότι είναι πιο ανταγωνιστικό από ό,τι την προηγούμενη εβδομάδα.

Για αυτό και ο Βρετανός δεν θέλει να έρθει βροχή αύριο, όπως προβλέπεται ότι θα συμβεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το Σάββατο του GP Γαλλίας, λείπει για προσωπικούς λόγους ο μηχανολόγος αγώνα του Norris, Will Joseph και τα καθήκοντά του έχει αναλάβει ο μηχανολόγος απόδοσης του Βρετανού, Jose Manuel Lopez.

Στην 3η θέση βρέθηκε ο Carlos Sainz, ο οποίος εγκατέλειψε την πρώτη του γρήγορη προσπάθεια με το σετ μαλακής γόμας όταν συνάντησε την Williams του Nicholas Latifi μεταξύ των στροφών 3-4, παρότι ο Καναδός προσπάθησε να εμποδίσει όσο το δυνατόν λιγότερο. Συνεπώς, ο Ισπανός δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί την καλύτερη φάση της ζωής των ελαστικών του. Ωστόσο, ήταν ο ταχύτερος οδηγός στις προσομοιώσεις αγώνα.

Ταυτόχρονα, και ο Leclerc ήταν ταχύτερος από τον Verstappen, με αμφότερους να χρησιμοποιούν τη μέση γόμα (και όχι τη μαλακή, όπως συνέβη στην περίπτωση του Sainz). O Leclerc αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα απώλειας ροπής με τη χαρτογράφηση μονάδας ισχύος που είχε επιλεγεί και η Ferrari τον κάλεσε στα pits για να διορθώσει το πρόβλημα, με αποτέλεσμα να χάσει λίγο χρόνο. Στη συνέχεια, καθώς έβγαινε από τα pits, παρέσυρε μαζί του έναν από τους γρύλους της ομάδας.


Ο Max Verstappen σημείωσε τον 4ο ταχύτερο χρόνο, όντας 283 χλστ. του δλ. πίσω από τον Leclerc. O Ολλανδός ανέφερε και στις δύο σημερινές διαδικασίες ταλαντώσεις -οι οποίες πιθανότατα προέρχονται από την μονάδα ισχύος- στις στροφές 4 και 11. Αλλά πρόκειται για μονάδα ισχύος η οποία θα αντικατασταθεί αύριο, αν όντως από εκεί προήρθαν οι ταλαντώσεις.

Ο Verstappen δήλωσε: «Νομίζω ότι βρίσκονται λίγο πιο μπροστά από εμάς και θα είναι δύσκολο για εμάς να τους κερδίσουμε. Κατά τη διάρκεια της νύχτας θα προσπαθήσουμε να μειώσουμε τη διαφορά όσο το δυνατόν περισσότερο και θα δούμε τι θα γίνει με τον καιρό αύριο. Νομίζω ότι στο στεγνό δεν μπορούμε να τους ανταγωνιστούμε. Ίσως στη βροχή μπορούμε, ποιος ξέρει». Ο Ολλανδός ανέφερε ότι προσπαθούσε να βρει καλή ισορροπία μεταξύ αργών και γρήγορων στροφών.

Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, δήλωσε ότι οι αλλαγές που έκανε η Red Bull στο μονοθέσιο από μεταξύ των δύο διαδικασιών δεν ήταν παραγωγικές, ή τουλάχιστον δεν έφεραν περισσότερη απόδοση, ενώ χαρακτήρισε τρομακτικό το πλεονέκτημα της Ferrari, ιδίως με τη μέση γόμα, όπου η διαφορά μεταξύ Leclerc και Verstappen ήταν 743 χλστ. του δλ.

F1 - Max Verstappen (Red Bull), GP Ουγγαρίας 2022

Από την πλευρά του, ο Sergio Perez, που βρέθηκε στην 9η θέση, ο οποίος δήλωσε: «Νομίζω ότι ήταν μια μέρα που δοκιμάσαμε πολλά διαφορετικά πράγματα για να νιώσουμε άνετα με το μονοθέσιο. Νομίζω ότι πήραμε μια καλή ιδέα, μια καλή κατανόηση της ημέρας, οπότε ελπίζω ότι αύριο θα μπορέσουμε να δείξουμε αυτά που μάθαμε σήμερα και αυτό θα πρέπει να μεταφραστεί σε ρυθμό, με υψηλό αλλά και χαμηλό φορτίο καυσίμου. Είμαι αρκετά αισιόδοξος, αλλά σίγουρα η Ferrari φάνηκε πολύ δυνατή σήμερα. Ελπίζω αύριο με λίγη βροχή να ανακατευτούν τα πράγματα».

Ο Daniel Ricciardo συμπλήρωσε την καλή εικόνα της McLaren με την 5η θέση που κατέλαβε, όντας 177 χλστ. του δλ. ταχύτερος από τον Fernando Alonso με την Alpine. O Αυστραλός ευελπιστεί ότι η καλή εικόνα που επέδειξε σήμερα η McLaren σημαίνει ότι θα είναι ανταγωνιστική. Η βρετανική ομάδα έχει φέρει αναβαθμίσεις στο διαχύτη και τους αεραγωγούς των εμπρός φρένων, ενώ η Alpine έχει τροποποιήσει τα κατώτερα πτερύγια της πίσω αεροτομής (μικρότερη χορδή στα άκρα που συναντούν τα πλευρικά τοιχώματα).

Πίσω από τον Ισπανό -που σήμερα γιορτάζει τα 41α του γενέθλια– βρέθηκε ο Sebastian Vettel, πάντα πολύ καλός στην πίστα του Hungaroring, με την αναβαθμισμένη πίσω αεροτομή της Aston Martin, την οποία αναμένεται να δούμε μόνο σε αγώνες όπου υιοθετούνται ρυθμίσεις υψηλού αεροδυναμικού φορτίου και η οπισθέλκουσα δεν παίζει σημαντικό ρόλο, όπως η Σιγκαπούρη.

Πίσω από τον Γερμανό που ανακοίνωσε εχθές την αποχώρησή του από την ενεργό δράση στο τέλος της φετινής σεζόν, βρέθηκε ο George Russell με την Mercedes. H γερμανική ομάδα χρησιμοποίησε το FP2 για να πειραματιστεί με το στήσιμο, ωστόσο έκανε ορισμένες αλλαγές οι οποίες πήγαν προς τη λάθος κατεύθυνση και θα τις αποφύγει για την αυριανή ημέρα.

Ο Lewis Hamilton, που κατετάγη 11ος, έχασε ένα αεροδυναμικό εξάρτημα από το δάπεδο στη γρήγορη προσπάθειά του, το οποίο κόστισε σε αεροδυναμικό φορτίο και επηρέασε την απόδοση του μονοθεσίου του και στις προσομοιώσεις αγώνα. Ο Βρετανός χαρακτήρισε «τρελό» τον τρόπο με τον οποίο η απόδοση της W13 αλλάζει από πίστα σε πίστα και ανέφερε ότι αντιμετώπισε προβλήματα υπερστροφής.

Σύμφωνα με τον Russell, η Mercedes βρίσκεται πιο πίσω από ό,τι θα ήθελε αλλά σήμερα δεν επικεντρώθηκε στις επιδόσεις, καθώς οι συνθήκες δεν ήταν αντιπροσωπευτικές όσον αφορά αυτές που θα επικρατούν στο υπόλοιπο Σαββατοκύριακο. Προβλήματα υπερστροφής ανέφερε και ο Esteban Ocon, που βρέθηκε στη 13η θέση με τη δεύτερη Alpine.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!