Ο Luca Napolitano οδηγεί τη Lancia Pu+Ra HPE

Παρακολουθήστε το βίντεο με τον CEO της Lancia, Luca Napolitano, να οδηγεί την Pura HPE, το αμιγώς ηλεκτρικό concept car της μάρκας.

H Lancia Pu+Ra HPE αποτελεί μία ένδειξη για την όψη των καινούργιων αυτοκινήτων της Lancia, όσον αφορά το σχεδιασμό, την καινοτομία και την τεχνολογία. Επιπλέον, ως αποτέλεσμα της συνεργασίας με το διάσημο οίκο Cassina, με πάνω από εκατό χρόνια ιστορίας και κοινών αξιών, όπως είναι το ιταλικό στιλ, η βιωσιμότητα και η καινοτομία, η οδήγηση μίας Lancia Pu+Ra HPE γίνεται πραγματική απόλαυση για κάποιον που αισθάνεται ότι βρίσκεται στο σαλόνι του σπιτιού του.

Η Lancia δημοσιοποίησε ένα βίντεο με τον CEO της μάρκας, Luca Napolitano, στο τιμόνι μίας Pu+Ra HPE, του αμιγώς ηλεκτρικού μανιφέστου της εταιρείας. Ένα μοντέλο έτοιμο για οδήγηση, με εντυπωσιακό αεροδυναμικό αμάξωμα, το πρωτότυπο αυτό της Lancia ενσαρκώνει το όραμα της μάρκας για τα επόμενα 10 χρόνια, όσον αφορά το διαχρονικό σχεδιασμό, το «home feeling» στο εσωτερικό, τη βιωσιμότητα, την ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία.

Το βίντεο κυκλοφόρησε ταυτόχρονα με ένα ουσιαστικό βήμα για το εκ νέου λανσάρισμα της μάρκας εκτός Ιταλίας. Η περιοδεία της Lancia Pu+Ra HPE στην Ευρώπη τις επόμενες εβδομάδες θα δώσει την ευκαιρία στους λάτρεις της να δουν από κοντά το όραμα της μάρκας για τα επόμενα 10 χρόνια: το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί στις αγορές που λαμβάνουν μέρος στη διαδικασία διεθνοποίησης της μάρκας, με στόχο να αναθερμάνει την επιθυμία, την αξιοπιστία και την φήμη της μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων.

Ο Luca Napolitano δήλωσε: «Σήμερα κάνουμε ένα ακόμα βήμα στο ταξίδι προς την αναγέννηση της Lancia, τη μάρκα των όμορφων ιταλικών αυτοκινήτων, των ναυαρχίδων για τους ηγέτες του κράτους, και των θριαμβευτών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της δεκαετίας του 1970 και του 1990.  Η Lancia Pu+Ra HPE, το πρώτο αυτοκίνητο αυτής της νέας εποχής, και μία πραγματική Lancia τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Ενσωματώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που έκαναν τη μάρκα διάσημη σε όλο τον κόσμο: αυθεντικότητα και ριζοσπαστικότητα, κομψότητα και έντονα γεωμετρικό design».

«Και να προσθέσω ότι, τώρα που η Lancia Pu+Ra HPE φτάνει στην Ευρώπη, είναι μια ακόμα ιστορική στιγμή. Τον Μάιο του 2022, προσλάβαμε πέντε Brand Managers για τις χώρες που συμμετέχουν στη διεθνή διαδικασία αναγέννησης, με την Πορτογαλία να προστίθεται στη συνέχεια. Το Φεβρουάριο του 2023 στη Lancia Design Day, αποκαλύψαμε το νέο λογότυπο και παρουσιάσαμε τη νέα εταιρική ταυτότητα, ενώ τον περασμένο Απρίλιο, κατά τη διάρκεια του Design Week στο Μιλάνο, παρουσιάσαμε το concept. Και τώρα, η Lancia Pu+Ra HPE θα γυρίσει την Ευρώπη, όντας το πρώτο αυτοκίνητο της νέας εποχής της μάρκας: Η Lancia επιστρέφει και το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι η ζωντανή απόδειξη αυτού».

Ο οδικός χάρτης της Lancia

Η Lancia διαθέτει έναν σταθερό και φιλόδοξο οδικό χάρτη, όπου ήδη σημειώνεται ταχεία πρόοδος ακολουθώντας πιστά τα βήματα που προβλέπονται από το στρατηγικό σχέδιο της Stellantis με τίτλο «Dare Forward». Στόχος του είναι το διεθνές εκ νέου λανσάρισμα της μάρκας, εστιάζοντας σε τρεις θεμελιώδεις πυλώνες: εξηλεκτρισμός, ποιότητα και βιωσιμότητα.

Μετά τα πολλά σημαντικά κεφάλαια που γράφτηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, το πλάνο της αναγέννησης της Lancia, συνεχίζεται τώρα με την πραγματική είσοδο της μάρκας στις έξι χώρες, οι οποίες αποτελούν μέρος των πρώτων βημάτων στα σχέδια του λανσαρίσματος εκτός Ιταλίας: μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2024, η μάρκα θα έχει παρουσία στην Ευρώπη μέσα από ένα δίκτυο 70 νέων αντιπροσωπειών, σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Το ταξίδι προχωρά με αλματώδεις ρυθμούς, και ήδη από τους πρώτους μήνες έχουν υπογραφεί οι 40 πρώτες επιστολές εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Η διαδικασία ανανέωσης του μοντέλου διανομής θα ολοκληρωθεί έγκαιρα σε ολόκληρο το δίκτυο του εξωτερικού, ώστε να είναι όλα έτοιμα για το λανσάρισμα του νέου Ypsilon. Στη συνέχεια, αναμένεται το 50% των πωλήσεων του μοντέλου να είναι διαδικτυακές.

Το νέο, αποτελεσματικό και καινοτόμο μοντέλο διανομής, περιλαμβάνει επιλεγμένο αριθμό αντιπροσώπων και βασίζεται σε μια θεμελιώδη ιδέα της αναγέννησης της Lancia: την ασυμβίβαστη ποιότητα. Οι νέοι εκθεσιακοί χώροι θα προσφέρουν στους πελάτες μια εντελώς καθηλωτική εμπειρία, τόσο online όσο και off line, αντανακλώντας το «home feeling», χάρη στη χρήση υλικών, χρωμάτων και λεπτομερειών που αντλούν έμπνευση από την ιταλική αρχιτεκτονική και το design.

Ως μέρος του 10ετούς στρατηγικού της πλάνου, η Lancia προγραμματίζει την παρουσίαση τριών νέων μοντέλων, ένα κάθε δύο χρόνια, αρχής γενομένης από το 2024 με την παρουσίαση του νέου Ypsilon. Από το 2026, η Lancia θα λανσάρει μόνο 100% ηλεκτρικά μοντέλα και, από το 2028, θα πουλά μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Το στρατηγικό της πλάνο δίνει μεγάλη προσοχή στη βιωσιμότητα, όπως αυτό αποδεικνύεται από τη χρήση καινοτόμων υλικών: το 50% των επιφανειών που θα έρχονται σε επαφή με τους επιβάτες, θα αποτελείται από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!