Στο 2o επεισόδιο της σειράς ταινιών μικρού μήκους «Νέα Αναγέννηση της Lancia», θα δείτε τα παρασκήνια που οδήγησαν στη δημιουργία της Pu+Ra HPE, του αμιγώς ηλεκτρικού μανιφέστου της ιταλικής εταιρείας, που αντιπροσωπεύει το όραμα της μάρκας για τα επόμενα δέκα χρόνια όσον αφορά τη διαχρονική σχεδίαση, την εσωτερική αίσθηση, τη βιωσιμότητα, την ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία.
Γυρισμένο στα γραφεία της Lancia στο Τορίνο, στο Centro Stile, και στο κατάστημα Cassina του Μιλάνου στη Via Durini, το 2ο επεισόδιο του docufilm δείχνει αυτό που συνήθως παραμένει κρυφό από το ευρύ κοινό. Στο 2ο επεισόδιο, ο CEO της εταιρείας, Luca Napolitano, μαζί με όλες τις ομάδες της Lancia και της Cassina, καθοδηγεί τον θεατή στην ανακάλυψη της Pu+Ra HPE.
Δίνεται φωνή σε πολλούς ανθρώπους που έπαιξαν ζωτικό ρόλο στη διαδικασία δημιουργίας και εξέλιξης του concept car, με τα πρώτα αποτελέσματα της συνεργασίας με την Cassina, μια ζωτική πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία εσωτερικών χώρων που πλέον μοιάζουν πολύ περισσότερο με αυτούς ενός σπιτιού παρά ενός αυτοκινήτου.
Σε αυτό το επεισόδιο, ο Jean-Pierre Ploué, επικεφαλής Design της Stellantis και της Lancia, δίνει έμφαση στην έννοια του διαχρονικού σχεδιασμού, η οποία ενέπνευσε το νέο concept car της ιταλικής μάρκας και ενσωματώνει πλήρως τις αρχές της καινοτόμου, καθαρής και ριζοσπαστικής σχεδιαστικής γλώσσας της μάρκας. Σύμφωνα με αυτή τη φιλοσοφία, οι εσωτερικοί χώροι του Lancia Pu+Ra HPE αποφεύγουν την τυπική γλώσσα του αυτοκινήτου, δημιουργώντας έναν εκλεκτικό χώρο εμπνευσμένο από την εσωτερική σχεδίαση και την αρχιτεκτονική.
Όπως εξήγησε ο Luca Fuso, Διευθύνων Σύμβουλος της Cassina, το concept είναι το πρώτο αυτοκίνητο εμπνευσμένο από τον κόσμο της επίπλωσης και της «αίσθησης του σπιτιού» που είναι χαρακτηριστική ενός ιταλικού σπιτικού, η οποία καθίσταται δυνατή από συγκεκριμένα στοιχεία, όπως το στρογγυλό χαλί, τα εμπρός καθίσματα, τα ολοκαίνουργια τραπεζάκια καφέ και τα εκτεταμένα τζάμια.
Το Lancia Pu+Ra HPE ξεχωρίζει επίσης για το Sustylenability, μια λέξη που αποτελείται από τις λέξεις «βιωσιμότητα» και «στιλ». Η Rossella Guasco, αντιπρόεδρος του τμήματος σχεδιασμού χρωμάτων και υλικών της Stellantis, και η Danila Giordano, υπεύθυνη καινοτομίας χρωμάτων και υλικών της Stellantis, περιγράφουν την «Αειφορία από τη Lancia», αρχική επιτομή της οποίας είναι το πρωτότυπο αυτοκίνητο.
Χάρη σε συνεργασίες με εξαιρετικές μάρκες «Made in Italy», έχουν χρησιμοποιηθεί βιώσιμα υλικά στο εκλεπτυσμένο εσωτερικό του αυτοκινήτου, σύμφωνα με τις αξίες που αναφέρονται στο 10ετές στρατηγικό σχέδιο της Lancia, και με το 70% των επιφανειών που αγγίζονται να είναι κατασκευασμένες από ανακυκλωμένα/ανακυκλώσιμα υλικά. Η ιστορική ταπετσαρία από μάλλινο ύφασμα panno Lancia, ένα εμβληματικό υλικό της παράδοσης της μάρκας, επανεξετάζεται τώρα με μια σύγχρονη αίσθηση και γίνεται έτσι ένα σύμβολο νέας ερμηνείας της παράδοσης της Lancia.
Εκλεκτικοί και βιώσιμοι χώροι, αλλά και πιο δυναμικοί. Το βίντεο συνεχίζεται με τον Gianni Colonello, επικεφαλής του τμήματος εσωτερικού σχεδιασμού της Lancia, με μια λεπτομερή ματιά στα εμβληματικά στοιχεία της Lancia Pu+Ra HPE. Συγκεκριμένα, τα εμπρός καθίσματα, εμπνευσμένα από τις πολυθρόνες Maralunga που σχεδίασε για την Cassina ο Vico Magistretti.
Οι δύο ξεχωριστές, ελεύθερες πολυθρόνες έχουν μοναδικές αναλογίες και εκφράζουν δύναμη στους χρωματικούς συνδυασμούς τους. Τα εμπρός καθίσματα έχουν σχεδιαστεί και αντιμετωπιστεί ως στοιχεία που μπορούν να στέκονται ακόμη και εκτός του χώρου επιβατών, από άποψη γεωμετρίας και από τα υλικά και τα χρώματα που χρησιμοποιούνται.
Οι αναφορές στα ιστορικά αυτοκίνητα της μάρκας είναι επίσης εμφανείς, συμπεριλαμβανομένης της τυπικής βενετσιάνικης δομής των περσίδων της Lancia Beta HPE της δεκαετίας του 1970, η οποία επανέρχεται με σύγχρονο αέρα στο concept car της Lancia, ως αποτέλεσμα των οριζόντιων γραμμών που περιβάλλουν το πίσω παράθυρο.
Τέλος, εναπόκειται στον Paolo Loiotile, επικεφαλής του τμήματος προϊόντων της Lancia, να παρουσιάσει την ηλεκτροκίνηση της Pu+Ra HPE. Το βελτιωμένο, αποδοτικό και αεροδυναμικό αμάξωμά της, αντιπροσωπεύει το όραμα της μάρκας για το μέλλον όσον αφορά την αυτονομία, το χρόνο φόρτισης και την αποδοτικότητα για κορυφαίες επιδόσεις.
Παράλληλα με την ηλεκτροκίνηση, ο Paolo μιλάει επίσης για την «αβίαστη τεχνολογία», δηλαδή την απλή και διαισθητική τεχνολογία που κάνει τη ζωή πιο εύκολη, καλωσορίζει τους επιβάτες και τους κάνει να «νιώθουν σαν στο σπίτι τους». Η τεχνολογία που βασίζεται στην ελάχιστη και έξυπνη εικονική διεπαφή S.A.L.A. συγκεντρώνει τις λειτουργίες ήχου, κλιματισμού και φωτισμού. Έτσι, ο οδηγός και οι επιβάτες μπορούν να προσαρμόζουν το εσωτερικό περιβάλλον του αυτοκινήτου ανάλογα με τη διάθεσή τους.
Δείτε το πρώτο επεισόδιο της σειράς