Η Lancia είναι μια από τις πιο επιτυχημένες μάρκες στο WRC, έχοντας κατακτήσει 73 νίκες, 10 Πρωταθλήματα Κατασκευαστών και 4 Πρωταθλήματα Οδηγών. Η ιστορία των επιτυχιών ξεκινάει με την περίφημη Lancia Stratos, η οποία είχε σχεδιαστεί ειδικά για τους αγώνες Ράλλυ και κατέκτησε τρεις συνεχόμενους τίτλους Κατασκευαστών από το 1974 έως το 1976. Επίσης, με την Stratos κατέκτησε τον πρώτο τίτλο Οδηγών ο Ιταλός Sandro Munari, το 1977.
Διάδοχος της Stratos ηταν η 037, με τον 2λιτρο 4κύλινδρο κινητήρα μεσαία τοποθετημένο κινητήρα της, κατέκτησε τον τίτλο Κατασκευαστών το 1982 και ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο με κίνηση μόνο στον ένα (πίσω) άξονα που έχει καταφέρει να κάνει κάτι τέτοιο. Όπως εξηγεί στο βίντεο, o Γερμανός 2 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Walter Röhrl έχει πολύ καλές αναμνήσεις από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το οποίο παρομοιάζει με μονοθέσιο της Formula 1, που χρειαζόταν πολύ απαλούς χειρισμούς.
Η τετρακίνητη Lancia Delta S4 έχει χαρακτηριστεί από κάποιους ως το πιο τρομακτικό αυτοκίνητο ράλλυ στην ιστορία. Με μηχανικό υπερσυμπιεστή και turbo, την εποχή των υπετροφοδοτούμενων θηρίων του Group B, παρήγαγε 500 ίππους, αν και οι μηχανικοί της Lancia είχαν καταφέρει να αντλήσουν 1.000 ίππους στους πάγκους δοκιμών με 5 bar πίεση άερα στο θάλαμο καύσης. Η Lancia ισχυρίστηκε ότι μπορούσε να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα στο χώμα σε 2,5 δλ.
Όταν καταργήθηκαν τα αυτοκίνητα του Group B, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στράφηκε προς το Group A, του οποίου τις προϋποθέσεις πληρούσαν τροποποιημένα αυτοκίνητα παραγωγής και όχι πρωτότυπα. Ήταν με τις διαφορετικές παραλλαγές της Delta (HF 4WD, Integrale, Integrale 16V και HF Integrale) που η Lancia σημείωσε τις μεγαλύτερες επιτυχίες της, με 6 συνεχόμενα Πρωταθλήματα Κατασκευαστών μεταξύ 1987 και 1992, καθώς και τρία συνεχόμενα Πρωταθλήματα Οδηγών με τον Φινλανδό Juha Kankkunen και τον Ιταλό Miki Biasion, πριν η ιταλική εταιρεία αποχωρήσει από τα Ράλλυ.