Porsche Sonderwunsch 992: Φόρος τιμής στην πρώτη 911 Turbo

To πρόγραμμα εξατομίκευσης Sonderwunsch της Porsche, «έντυσε» μία σύγχρονη Porsche 911 Turbo στα χρώματα της πρώτης 911 Turbo του 1974, που είχε κατασκευαστεί για την Louise Piech, κόρη του Ferdinand Porsche.

Porsche Sonderwunsch 992: Φόρος τιμής στην πρώτη 911 Turbo

To πρόγραμμα εξατομίκευσης Sonderwunsch της Porsche, «έντυσε» μία σύγχρονη Porsche 911 Turbo στα χρώματα της πρώτης 911 Turbo του 1974, που είχε κατασκευαστεί για την Louise Piech, κόρη του Ferdinand Porsche.

Το πρόγραμμα εξατομίκευσης Sonderwunsch είναι υπεύθυνο για μερικές πολύ ωραίες μοναδικές Porsche στο παρελθόν, και το τελευταίο του δημιούργημα δεν αποτελεί εξαίρεση. Το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στο Icons of Porsche Festival του Ντουμπάι, η Porsche Sonderwunsch 992, που βασίζεται στη γενιά 992 της Porsche 911 Turbo, είναι ένας φόρος τιμής στην πρώτη 911 Turbo.

Η «911 Turbo Nr. 1» κατασκευάστηκε ως δώρο για τα 70ά γενέθλια της Louise Piech, κόρης του Ferdinand Porsche, το 1974 και σε αντίθεση με τα μοντέλα που θα ακολουθούσαν, διέθετε το στενό αμάξωμα της 911 Carrera. Παρά το διαφορετικό αμάξωμα, σε αυτήν έκανε το ντεμπούτο της η μεγάλη πίσω αεροτομή της Turbo. Η «καρδιά» εκείνου του αυτοκινήτου ήταν ένας turbo κινητήρας 2,7 λίτρων σε αντίθεση με τη μεγαλύτερη 3λιτρη μονάδα των μεταγενέστερων αυτοκινήτων.

Εξωτερικά, ήταν βαμμένη σε ασημί χρώμα με μαύρα και κόκκινα γράμματα «Porsche» στο πλάι. Στο εσωτερικό, η Piech επέλεξε κόκκινη ταπετσαρία με ένθετα από ύφασμα Tartan για τα καθίσματα, ώστε να συμπληρώνει το εξωτερικό του αυτοκινήτου. Η σύγχρονη έκδοση διαθέτει παρόμοιο ασημί φινίρισμα και γράμματα Porsche στο ίδιο στυλ.

Αυτή η μοναδική δημιουργία χαρακτηρίζεται ως ο τέλειος τρόπος για να γιορτάσει η Porsche την 60ή επέτειο του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου, καθώς και την 75η επέτειο από την ίδρυση της εταιρείας. Η Porsche Sonderwunsch 992 πλαισιώνεται από την εξατομικευμένη Panamera Turbo Sonderwunsch που παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σαγκάη.

Η πρώτη 911 Turbo (που πωλήθηκε ως Porsche 930 στη Βόρεια Αμερική) είχε αερόψυκτο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 260 ίππων. Λίγα μόλις χρόνια μετά την κυκλοφορία της, ο κινητήρας αναβαθμίστηκε σε μία μεγαλύτερη μονάδα χωρητικότητας 3,3 λίτρων, καθιστώντας την απόδοση ακόμη υψηλότερη, στους 300 ίππους. Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιήθηκε έως το 1989.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!