H naked πρόταση της QJMOTOR, η SRK 700, προσφέρει τις θεμελιώδεις αξίες της μοτοσυκλέτας στο μέγιστο, χωρίς φλυαρίες και περιττούς εντυπωσιασμούς με ένα και μόνο σκοπό: να απογειώσει τις αισθήσεις. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της SRΚ 700, αποδίδει 73,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 67 Nm ροπής στις 6.000 στροφές. Οι υπερτετράγωνες διαστάσεις (83 χλστ. διάμετρος και 64,5 χλστ. διαδρομή) μαρτυρούν το χαρακτηριστικό της ευστροφίας, με διάρκεια της δύναμης ψηλά, χαρίζοντας τις επιδόσεις και τις συγκινήσεις που περιμένει ο αναβάτης από ένα γνήσιο streetfighter.
Η σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου 6 σχέσεων συμβάλλει σε αυτό, εκμεταλλευόμενη την κατανομή ροπής σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, σε συνεργασία με το μονόδρομο συμπλέκτη που απαιτεί το ελάχιστο ποσοστό δύναμης στη μανέτα. Παράλληλα, διατηρεί την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα -της τάξης των 4,9 λτ./100 χλμ., που σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 15 λίτρα, μπορεί να πετύχει αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία της SRK 700 συμβαδίζει απόλυτα με το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, σχηματίζοντας μια λεπτή και «μυώδη» σιλουέτα, η οποία διαμορφώνεται από τις έντονες γωνίες και τις «κοφτερές» γραμμές του ρεζερβουάρ, των προστατευτικών των ψυγείων και της ουράς. Αυτά είναι άλλωστε και τα στοιχεία που καθορίζουν την εμφάνιση της SRK 700, επιτρέποντας στον κινητήρα να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εικόνα του 2κύλινδρου streetfighter.
Οι δύο δίδυμοι LED προβολείς καταλήγουν σε μια αιχμηρή απόληξη, προσδίδοντας μια άκρως επιθετική όψη. Τα διακριτικά LED φλας τονίζουν ακόμη περισσότερο τη μινιμαλιστική διάθεση σχεδιασμού της SRK 700, ενώ η διακριτική LCD οθόνη που προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, φροντίζει να παρεμβάλλονται μόνο τα ελάχιστα στην οπτική του αναβάτη με το δρόμο. Αντίστοιχο ποσοστό προσοχής έχει δοθεί και στα εργονομικά χαρακτηριστικά της θέσης οδήγησης, με το τρίγωνο μαρσπιέ/σέλα/τιμόνι να δημιουργεί φυσικές γωνίες για τα άκρα του αναβάτη, φιλοξενώντας με άνεση ένα μεγάλο εύρος σωματότυπων.
Το τιμόνι μεταβλητής διατομής είναι αρκετά φαρδύ, έτσι ώστε να προσφέρει το βέλτιστο μοχλό και τον καλύτερο σύμμαχο στις γρήγορες εναλλαγές κλίσεων, ενώ το σχήμα του ρεζερβουάρ επιτρέπει στα γόνατα να αγκαλιάζουν σφιχτά τη μοτοσυκλέτα συμβάλλοντας στον πολύ καλό έλεγχο της μάζας της SRK 700. Η σέλα του συνεπιβάτη προσφέρει αρκετό χώρο για τα δεδομένα των streetfighters, με αρκετή ποσότητα αφρώδους υλικού και εξαιρετική στήριξη από τις χειρολαβές.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο προσφέρει πολύ μεγάλα ποσοστά ακαμψίας, συνεργάζεται αρμονικά με το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. (που δίνει διαδρομή τροχού 115 χλστ.) και με το αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Οι εργοστασιακές ρυθμίσεις των αποσβέσεων ισορροπούν άριστα ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ συμπεριφορά, δίνοντας μεγάλα περιθώρια για «παιχνίδι» μέσα σε ένα διαρκές πλαίσιο ασφάλειας.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και τα φρένα, με τις ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων μπροστά και δίσκους 320 χλστ., ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί ένας δίσκος 240 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου. Η επιβραδυντική δύναμη, η προοδευτικότητα και η πληροφόρηση είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του πακέτου των φρένων, το οποίο συμπληρώνεται από το σύστημα ABS 9.1MB της Bosch.
Η τιμή της SRK 700 έχει καθοριστεί στα 6.995 ευρώ και διατίθεται μέσα από το δίκτυο συνεργατών QJMOTOR της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε., ενώ υπάρχει διαθέσιμη και για test ride στην κεντρική έκθεση της αντιπροσωπείας.
Επισκεφτείτε τη σελίδα του μοντέλου
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος υγρόψυκτος 698cc |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 2 εν σειρά – DOHC / 8 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 83.0mm x 64.5mm |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 11.6:1 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI (BOSCH) |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ | Υγρό Κάρτερ |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 6 Ταχύτητες |
ΙΣΧΥΣ | 73.5 ps / 8000rpm |
ΡΟΠΗ | 67Nm /6.000rpm |
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 3.067 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 4,9L /100km (WMTC3) |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 15 L |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2070 x 840 x 1130 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ | 1410mm |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ | 150mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 800mm |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 196 kg |
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ | 24° |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | 2 Δίσκοι 320mm Με τετραπίστονες δαγκάνες |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 240mm Με μονοπίστονη δαγκάνα εμβόλου Ø34mm |
ABS | Δικάναλο, BOSCH 9.1MB |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ/ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) |
Ανεστραμμένο πιρούνι (115mm / 43mm) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ | MONOSHOCK Με ρύθμιση προφόρτισης |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 120/70-ZR17 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 180/55-ZR17 |