Η Polestar διπλασιάζει τις αγορές στις οποίες έχει παρουσία

Έως τα τέλη του 2021 θα υπάρχουν καταστήματα της μάρκας ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε συνολικά 18 αγορές

Η Polestar διπλασιάζει τις αγορές στις οποίες έχει παρουσία

Έως τα τέλη του 2021 θα υπάρχουν καταστήματα της μάρκας ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε συνολικά 18 αγορές

Η Polestar, η θυγατρική της Volvo που κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων, συνεχίζει τη γρήγορη παγκόσμια επέκταση λιανικής για να υποστηρίξει τη συνεχή ανάπτυξη της. Μέσα στο 2021, η Polestar θα έχει παρουσία σε 9 νέες αγορές παγκοσμίως, διπλασιάζοντας τον συνολικό αριθμό των αγορών σε 18. Η μάρκα θα διπλασιάσει επίσης τον αριθμό καταστημάτων λιανικής σε όλο τον κόσμο μέχρι το τέλος του έτους.

Συνήθως τα καταστήματα λιανικής της Polestar βρίσκονται σε τοποθεσίες στο κέντρο της πόλης. Ωστόσο τα νέα καταστήματα εισάγουν μια νέα ιδέα, γνωστή ως Polestar Destinations. Και οι δύο θα προσφέρουν την ίδια βιωματική προσέγγιση ώστε οι πελάτες να γνωρίσουν τη μάρκα και να κάνουν test drive. Τα Polestar Destinations όμως βρίσκονται σε μεγαλύτερες, εύκολα προσβάσιμες τοποθεσίες εκτός πόλης και εκεί θα γίνονται και οι παραδόσεις αυτοκινήτων στους σε πελάτες.

Το πειραματικό Polestar που εμφανίστηκε στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood

«Επεκτείνουμε την παρουσία μας τόσο σε χώρες στις οποίες έχουμε ήδη καταστήματα όσο και σε νέες αγορές,  εξαιρετικά γρήγορα. Ως μάρκα που λειτουργεί για λίγο παραπάνω από 12 μήνες, αυτό το κατόρθωμα είναι άνευ προηγουμένου», λέει ο Thomas Ingenlath, Διευθύνων Σύμβουλος της Polestar. «Στόχος μας είναι η επέκταση με παρόμοιο ρυθμό σε νέες αγορές και για το 2022. Αυτός ο ρυθμός ανάπτυξης, σε συνδυασμό με νέες ιδέες στη λιανική πώληση, θα υποστηρίξει τον στόχο μας να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των ιδιοκτητών μας.»

Αυτή η ανάπτυξη θα οδηγήσει τη φυσική παρουσία της μάρκας σε περίπου 100 σημεία λιανικής πώλησης παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων προσωρινών pop-up τοποθεσιών.

«Εστιάζουμε στο να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μπορούν να έρθουν σε επαφή με τα  αυτοκίνητα μας, με όποιον τρόπο επιθυμούν. To ηλεκτρονικό κατάστημα μας υποστηρίζεται από φυσικές τοποθεσίες για να βοηθήσουν στην γνωριμία με τη μάρκα και στις πωλήσεις », λέει ο Mike Whittington, Επικεφαλής του τμήματος Πωλήσεων της Polestar. «Η νέα μας ιδέα με τα καταστήματα Polestar Destinations δίνει στους πελάτες ακόμη μεγαλύτερη πρόσβαση στην μάρκα και ταιριάζει ιδιαίτερα σε μερικές από τις νέες αγορές στις οποίες δραστηριοποιούμαστε.»

Το μοντέλο ψηφιακών πωλήσεων της Polestar επιτρέπει στους πελάτες να γνωρίσουν, να διαμορφώσουν και να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο από το κινητό ή το tablet τους όποτε και όπου θέλουν. Δεν χρειάζεται να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα. Όμως η εταιρία αναγνωρίζει πόσο σημαντική είναι η ευκαιρία να δει ο πελάτης  από κοντά τα μοντέλα και να τα οδηγήσει. Γι’ αυτό το λόγο, περίπου 60 σημεία test drive θα λειτουργήσουν μέχρι το τέλος του 2021 ώστε να παρέχουν επιπλέον πρόσβαση στο Polestar 2, ενώ τα κέντρα παράδοσης στους πελάτες επεκτείνονται, αποδεικνύοντας ότι μπορούν να υποστηρίξουν τη ζήτηση ακόμα και με διανομή στο σπίτι.

Μετά την αγορά, η φυσική σύνδεση με την εταιρία συνεχίζεται για τη συντήρηση των αυτοκινήτων. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 650 σημεία service στις χώρες που υπάρχει παρουσία της Polestar και ο στόχος είναι να ξεπεράσουν τα 780 έως το τέλος του 2021.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!