Το ανανεωμένο Hyundai Tucson στην έκδοση N Line

Το Hyundai Tucson θα ανανεωθεί για την επόμενη χρονιά και η κορεατική μάρκα αποκάλυψε τώρα και τη διαμόρφωση της έκδοσης N Line.

Το ανανεωμένο Hyundai Tucson στην έκδοση N Line

Το Hyundai Tucson θα ανανεωθεί για την επόμενη χρονιά και η κορεατική μάρκα αποκάλυψε τώρα και τη διαμόρφωση της έκδοσης N Line.

Η τρέχουσα, 4η γενιά του Hyundai Tucson, είναι ηγέτης στην κατηγορία των οικογενειακών SUV από το 2020 και του χρόνου θα ανανεωθεί στο μέσο της ζωής του, με το facelift να έχει ήδη παρουσιαστεί στην κορεατική ιστοσελίδα της Hyundai. Παρά το γεγονός ότι έχει να αντιμετωπίσει πολλούς εξαιρετικούς αντιπάλους, όπως το Ford Kuga, το Toyota RAV4 και το αδελφικό Kia Sportage, το Tucson ένα από τα καλύτερα μεσαία SUV.

Το ανανεωμένο μοντέλο θα πρέπει να είναι ακόμα καλύτερο, γιατί σύμφωνα με τη Hyundai έχει δημιουργηθεί με γνώμονα τους Ευρωπαίους πελάτες. Άλλοι αντίπαλοι, όπως το Peugeot 3008, το Skoda Karoq και το Honda CR-V έχουν αναβαθμιστεί από τότε που κυκλοφόρησε το υφιστάμενο Hyundai Tucson, οπότε ο ανταγωνισμός είναι πιο σκληρός από ποτέ.

Το εξωτερικό του νέου Tucson έχει υποστεί μόνο μια ήπια ανανέωση. Αντί να υιοθετήσει την τετραγωνισμένη προσέγγιση που χρησιμοποιήθηκε για το νέο Santa Fe, το Tucson διατηρεί την υπάρχουσα σχεδιαστική γλώσσα «Parametric Dynamics». Τα χαρακτηριστικά «Jewel Hidden Lights» στο εμπρός μέρος έχουν τροποποιηθεί, όπως και η γρίλια και ο κάτω προφυλακτήρας, αλλά συνολικά είναι εύκολα αναγνωρίσιμο ως Tucson. Τα πλαϊνά διαθέτουν προεκτάσεις στους θόλους των τροχών σε χρώμα αντίθεσης με το βασικό αμάξωμα του αυτοκινήτου, αν και στο N Line είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος.

Η έκδοση N Line έχει επίσης δικό της σχεδιασμό εμπρός προφυλακτήρα, μια αποκλειστική γρίλια και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, με κεντρικά καλύμματα από πραγματικά ανθρακονήματα, καθώς και πολλά σήματα N Line. Στο πίσω μέρος, υπάρχουν πτερύγια στην αεροτομή και ο προφυλακτήρας έχει επίσης τροποποιηθεί, ωστόσο η διπλή απόληξη της εξάτμισης έχει διατηρηθεί.

Η Hyundai ισχυρίζεται ότι οι αλλαγές στο εσωτερικό της φέρνουν ένα αρμονικό μείγμα λειτουργικότητας και αισθητικής. Η μεγαλύτερη διαφορά εδώ είναι η επανατοποθέτηση της κεντρικής οθόνης αφής, ώστε να συνδέεται με την οθόνη του οδηγού, όπως ακριβώς και στο τελευταίο Kona. Το τιμόνι είναι επίσης δανεισμένο από το μικρότερο αδελφάκι του Tucson, με ένα νέο σήμα στο κέντρο.

Σε μια προσπάθεια να καταστήσει το ταμπλό του Tucson πιο εύχρηστο, η Hyundai έχει αντικαταστήσει τα απτικά χειριστήρια με ευαισθησία αφής με φυσικά χειριστήρια για τις λειτουργίες του κλιματισμού που χρησιμοποιούνται πιο συχνά. Τα πλήκτρα του επιλογέα κίνησης έχουν μετακινηθεί από την κεντρική κονσόλα, απελευθερώνοντας περισσότερο αποθηκευτικό χώρο.

Τα μοντέλα N Line αποκτούν κόκκινες ραφές στη suede επένδυση, μαύρα ένθετα στο τιμόνι και περισσότερα σήματα N Line. Η Hyundai έχει επίσης περιγράψει λεπτομερώς ορισμένες επιλογές N Performance, όπως μεγαλύτερα τετραπίστονα εμπρός φρένα κόκκινου χρώματος και ελαφριές ματ μαύρες ζάντες 19 ιντσών.

Το Tucson βασίζεται στην πλατφόρμα N3 της Hyundai-Kia και αυτό θα σημαίνει ότι δε θα δούμε αλλαγές στα συστήματα κίνησης. Αναμένεται να δούμε την τρέχουσα γκάμα βενζινοκίνητων, υβριδικών και plug-in υβριδικών κινητήρων να διατηρείται. Δεν υπάρχει επίσης καμία πληροφορία σχετικά με την τιμή του νέου Tucson, αλλά δε θα αποτελέσει έκπληξη αν δούμε μια μικρή αύξηση σε σχέση με την αρχική τιμή εκκίνησης του σημερινού αυτοκινήτου που είναι 29.900 ευρώ, όταν ξεκινήσει να πωλείται το 2024.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!