Ανανεώθηκε -κυρίως τεχνολογικά- το Mazda MX-5

Το εμβληματικό ιαπωνικό roadster Mazda MX-5, επιστρέφει με νέα τεχνολογία και διακριτικά βελτιωμένo σχεδιασμό.

Ανανεώθηκε -κυρίως τεχνολογικά- το Mazda MX-5

Το εμβληματικό ιαπωνικό roadster Mazda MX-5, επιστρέφει με νέα τεχνολογία και διακριτικά βελτιωμένo σχεδιασμό.

Η Mazda αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες για το ανανεωμένο Mazda MX-5 Roadster και το RF με σκληρή οροφή, που θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους. Πριν από την ολική αναβάθμιση του εμβληματικού μοντέλου που θα γίνει σε λίγα χρόνια, αυτή η ανανέωση για το 2024 περιλαμβάνει ακόμα πολλές συναρπαστικές αλλαγές, όπως ενημερωμένη τεχνολογία, αναβαθμισμένους κινητήρες και κάποιες μικρές βελτιώσεις στο στυλ.

Ο υψηλών προδιαγραφών 2λιτρος 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας 180 ίππων δεν έχει περισσότερη ισχύ από το υφιστάμενο μοντέλο, αλλά διαθέτει βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι και ένα πιο συναισθηματικό… soundtrack που προέρχεται απευθείας από τον κινητήρα και όχι από μια τροποποιημένη εξάτμιση.

Στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, η Mazda τοποθέτησε επίσης ένα νέο ασύμμετρο -όπως το χαρακτηρίζει η ίδια η εταιρεία- διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ τα κορυφαία μοντέλα διαθέτουν επίσης μια νέα λειτουργία πίστας για το σύστημα ESP. Η ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού βελτιώνει την απόκριση και θα τοποθετηθεί σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων, συμπεριλαμβανομένων των μικρότερων εκδόσεων με κινητήρα 1,5 λίτρων και των 2λιτρων μοντέλων με το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το εσωτερικό διαθέτει μια νέα οθόνη infotainment 8,8 ιντσών με το τελευταίο ψηφιακό περιβάλλον MZD-Connect της Mazda. Αυτή εξακολουθεί να ελέγχεται μέσω ενός περιστροφικού επιλογέα με κλικ, που είναι τοποθετημένος στην κεντρική κονσόλα και θα ενσωματώνει καλύτερα τις τελευταίες εκδόσεις των Android Auto και Apple CarPlay. Εκτός από την ενημερωμένη τεχνολογία, το εσωτερικό θα διατίθεται επίσης σε νέα επένδυση σε καφέ χρώμα, ενώ τα μοντέλα χαμηλότερων προδιαγραφών θα διαθέτουν επίσης νέα υφασμάτινη επένδυση.

Τα μοντέλα RS της ιαπωνικής αγοράς διαθέτουν τα καθίσματα Recaro που είχαμε δει προηγουμένως στην επετειακή έκδοση 35th Anniversary, αλλά είναι άγνωστο αν αυτά θα είναι διαθέσιμα στα μοντέλα της Ευρώπης.

Οι αναβαθμίσεις στο σχεδιασμό είναι διακριτικές, με νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, καθώς και μερικά νέα σχέδια τροχών για τις δύο επιλογές μεταξύ 15 και 17 ιντσών. Υπάρχουν επίσης μερικές αλλαγές στη βασική χρωματική παλέτα, καθώς και νέα υφασμάτινη οροφή σε κρεμ χρώμα, η οποία όμως δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη για την ευρωπαϊκή αγορά.

Αναμένεται μια ανεπαίσθητη αύξηση της τιμής σε σύγκριση με τα υπάρχοντα μοντέλα, τα οποία σήμερα ξεκινούν από τα 28.765 ευρώ για τη βασική έκδοση 1,5 λίτρων Prime Line, με την κορυφή να φτάνει τα 39.373 ευρώ για την έκδοση Homura DRAS. Τα μοντέλα RF κοστίζουν 2.550-2.700 ευρώ περισσότερο για κάθε μοντέλο.

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της Mazda στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!