H γκάμα του Abarth 500e επεκτείνεται

Δύο μοντέλα προστέθηκαν στη γκάμα του Abarth 500e, με νέα σχεδίαση.

H γκάμα του Abarth 500e επεκτείνεται

Δύο μοντέλα προστέθηκαν στη γκάμα του Abarth 500e, με νέα σχεδίαση.

Όταν το Abarth 500 έφτασε το 2008, ήταν ένα άγριο hot hatch και φαινόταν να γίνεται ακόμα πιο τρελό όσο περνούσαν τα χρόνια. Το νέο Abarth 500e πήρε τη σκυτάλη και τώρα η γκάμα έχει διευρυνθεί με δύο νέα μοντέλα, το 500e και το 500e Turismo, τα οποία είναι διαθέσιμα σε εκδόσεις hatchback και cabrio. Η Abarth αποκάλυψε αρχικά το νέο 500e σε μία εμφάνιση, την περιορισμένη έκδοση Scorpionissima, που εξαντλήθηκε μετά από λίγες μόνο εβδομάδες η περιορισμένη παραγωγή 1.949 μονάδων (χρονιά ίδρυσης της Abarth).

Το Abarth 500e αποκτά ένα μοναδικό κιτ αμαξώματος σε σύγκριση με το Fiat στο οποίο βασίζεται, με νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πλευρικές ποδιές, πίσω αεροτομή, διαχύτη, διακριτικά Abarth και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Η ανοιχτή έκδοση αποκτά μια ενσωματωμένη αεροτομή στην υφασμάτινη οροφή της. Το εσωτερικό θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο στους οδηγούς του Fiat 500e, με προσθήκες όπως σπορ καθίσματα με σχέδια σκορπιού ραμμένα στα προσκέφαλα, μαύρο τιμόνι από βινύλιο με άλλο ένα χαρακτηριστικό σήμα σκορπιού της Abarth.

Μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών βρίσκεται στο επάνω μέρος του ταμπλό με το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης Uconnect της Fiat και επιπλέον «Performance Pages» με δεδομένα οδήγησης. Ο οδηγός λαμβάνει μια οθόνη οργάνων 7 ιντσών με ειδικά σχεδιασμένα γραφικά της Abarth. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα ήχου JBL Premium της Abarth (με ενισχυτή 320 watt), το οποίο παράγει ήχο που μιμείται έναν βενζινοκινητήρα.

Στην έκδοση 500e Turismo περιλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με γκρι διαμαντένια κοπή, επένδυση Alcantara στο εσωτερικό, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ασύρματος φορτιστής smartphone, κάμερα οπισθοπορείας 360 μοιρών, είσοδος χωρίς κλειδί, σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου και πανοραμική οροφή στο hatchback.

To Abarth 500e διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον εμπρός άξονα, ο οποίος αποδίδει 154 ίππους (από τους 118 ίππους της έκδοσης της Fiat) και 235 Nm ροπής, επιτυγχάνοντας χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα 7 δλ. Διαθέτει μπαταρία 42 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία έως 265 χλμ. και ταχύτητα φόρτισης έως 85 kW.

Το νέο 500e έχει λιγότερη ισχύ από τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ωστόσο οι τεχνικοί της Abarth σπεύδουν να επισημάνουν ότι στις πίστες δοκιμών σημειώνει ταχύτερους χρόνους, λόγω του αυξημένου πλάτους, του μεγαλύτερου μεταξονίου και της άμεσης ροπής του αμιγώς ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Το 500e διαθέτει επίσης μια νέα γεννήτρια ήχου και ενισχυτή, προγραμματισμένο από ένα αρχικό δείγμα της εξάτμισης του βενζινοκίνητου 695, για να δημιουργήσει μια πιο έντονη ακουστική εμπειρία.

Η Abarth ισχυρίζεται ότι η τελευταία πλατφόρμα του 500, η οποία επί του παρόντος δεν είναι κοινή με καμία από τις αδελφές μάρκες Stellantis, δίνει στο μοντέλο ένα φαρδύτερο μετατρόχιο, μεγαλύτερο μεταξόνιο και καλύτερη κατανομή βάρους από τα παλιά 500 με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η μάρκα λέει ότι αυτά τα κέρδη και οι πιο δυνατές τιμές επιτάχυνσης βοηθούν το 500e να κάνει το γύρο της πίστας δοκιμών Balocco 1 δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από τον προκάτοχό του με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!