Αυτές είναι οι αναβαθμίσεις στην νέα Toyota GR Corolla

Η TOYOTA GAZOO Racing βελτίωσε σε κρίσιμα σημεία την GR Corolla – Ξεκινά στην Ιαπωνία η διάθεση του hot hatch.

Αυτές είναι οι αναβαθμίσεις στην νέα Toyota GR Corolla

Η TOYOTA GAZOO Racing βελτίωσε σε κρίσιμα σημεία την GR Corolla – Ξεκινά στην Ιαπωνία η διάθεση του hot hatch.

Σε μερική αναβάθμιση της GR Corolla προχώρησε η TOYOTA GAZOO Racing. Αξιοποιώντας τα δεδομένα που αντλήθηκαν από το πρωτάθλημα Super Taikyu Series της Ιαπωνίας, το hot hatch της Toyota βελτιώθηκε σε κρίσιμα σημεία με στόχο την καλύτερη απόδοση σε απαιτητικά περιβάλλοντα.

Σε ότι αφορά στην απόδοση και την οδήγηση, ενισχύθηκε η δομή του αμαξώματος για να ανταπεξέρχεται καλύτερα σε κατακόρυφες και πλευρικές δυνάμεις ‘g’, ενώ προστέθηκε μια επιπλέον εισαγωγή δροσερού αέρα για την αποτελεσματικότερη ψύξη του κινητήρα κατά τη διάρκεια παρατεταμένης οδήγησης με πλήρες γκάζι.

Παράλληλα, το ηχοσύστημα της JBL (στάνταρ εξοπλισμός) εμπλουτίζεται με βελτιωμένη λειτουργία Active Sound Control και subwoofer στο χώρο αποσκευών.

Toyota GR Corolla Upgrade 2025 Japan (6)

Τέλος, η Toyota επανασχεδίασε τα κανάλια διανομής του μοντέλου στην ιαπωνική αγορά, όπου μέχρι σήμερα η διάθεσή του ήταν περιορισμένη. Πρόθεση της Ιαπωνικής εταιρείας είναι επίσης να προσφέρει ένα πρόγραμμα αναβάθμισης με νέο λογισμικό για όσους έχουν ήδη αποκτήσει την GR Corolla.

Οι βελτιώσεις στην GR Corolla

Ενίσχυση του πλαισίου με αυξημένη εφαρμογή δομικής κόλλας κατά 13,9 μέτρα

Για να επιτευχθεί η ιδανική οδηγική απόδοση ακόμη και σε πίστες εκτός Ιαπωνίας – όπως το Nürburgring -οι οποίες συνήθως παράγουν πιο έντονες κατακόρυφες και πλευρικές δυνάμεις “g” συγκριτικά με τις πίστες στην Ιαπωνία, η εφαρμογή δομικής κόλλας έχει επεκταθεί στα 32,7 μέτρα, αυξημένη κατά 13,9 μέτρα από την εφαρμογή στην τρέχουσα έκδοση RZ της GR Corolla – κυρίως στο μπροστινό μέρος του αμαξώματος, στο πάτωμα και στις περιοχές γύρω από τους πίσω τροχούς.

Αυτό έχει βελτιώσει την ακαμψία του αμαξώματος, ελαχιστοποιώντας παράλληλα την αύξηση βάρους. Η προκύπτουσα ενισχυμένη δομή αμαξώματος ενισχύει, σύμφωνα με την Toyota Gazoo Racing, την διάδραση οδηγού και αυτοκινήτου σε όλες τις συνθήκες, από την οδήγηση στην πόλη μέχρι την οδήγηση σε πίστα.

Προσθήκη επιπλέον αγωγού ψυχρού αέρα στον κινητήρα

Για να διατηρείται σταθερή η υψηλή ισχύς ακόμα και όταν η θερμοκρασία του χώρου του κινητήρα αυξάνεται κατά τη διάρκεια παρατεταμένης οδήγησης με τέρμα το γκάζι, έχει προστεθεί ένας επιπλέον αγωγός ψυχρού αέρα στην δευτερεύουσα εισαγωγή αέρα που βρίσκεται κάτω από το φίλτρο αέρα, ο οποίος ενεργοποιείται στις υψηλές στροφές του κινητήρα.

Ο συγκεκριμένος αγωγός αναρροφά δροσερό αέρα απευθείας από την μπροστινή μάσκα, μειώνοντας σημαντικά τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής. Αυτό σταθεροποιεί την ισχύ του κινητήρα ακόμη και σε συνθήκες υψηλής θερμοκρασίας, όπως η συνεχής οδήγηση με υψηλό φορτίο, επιτρέποντας στον κινητήρα G16E-GTS της GR Corolla να απελευθερώσει πλήρως τις εγγενείς δυνατότητές του. Θυμίζουμε πως ο 1.600άρης turbo βενζινοκινητήρα αποδίδει ισχύ 304 ίππων, η οποία διανέμεται στους 4 τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης GR-Four.

Νέο subwoofer στο ηχοσύστημα της JBL

Το JBL Premium Sound System που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, έχει βελτιωθεί για να βελτιώσει την καθημερινή άνεση στο εσωτερικό, προσφέροντας παράλληλα μια συναισθηματική εμπειρία ήχου που θυμίζει μηχανοκίνητο αθλητισμό, ακόμη και κατά την οδήγηση στην πόλη.

Για το λόγο αυτό έχει προστεθεί ένα subwoofer στο χώρο αποσκευών που προσφέρει καθαρότερο και πιο δυνατό ήχο, και η βελτιστοποιημένη ρύθμιση του προϋπάρχοντος Active Noise Control (ANC) μειώνει τον ενοχλητικό θόρυβο του κινητήρα και άλλους ανεπιθύμητους ήχους. Παράλληλα, η λειτουργία Active Sound Control (ASC) εκπέμπει σπορ ήχους μέσω των ηχείων του οχήματος που ταιριάζουν με τις αλλαγές στην επιτάχυνση/επιβράδυνση του οχήματος και την κινητήρια δύναμη λόγω της λειτουργίας του γκαζιού και του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων, επιτρέποντας στον οδηγό να αντιλαμβάνεται διαισθητικά την κατάσταση του οχήματος.

Toyota GR Corolla Upgrade 2025 Japan (1)

Επιπλέον, όταν απελευθερώνεται το γκάζι, το σύστημα παράγει τον χαρακτηριστικό ήχο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το βουητό (που προκύπτει από εκρήξεις που ενεργοποιούνται από την ενεργοποίηση του ελέγχου anti-lag κατά τη διαδικασία εξάτμισης για τη μείωση του turbo lag). Το ASC προσφέρει τρία μοτίβα ήχου προσαρμοσμένα στο πρόγραμμα οδήγησης και, εκτός από τις τρεις ρυθμίσεις έντασης, μπορεί επίσης να επιλεγεί η εργοστασιακή ρύθμιση “OFF”.

Πρόγραμμα αναβάθμισης με νέο λογισμικό

Για όσους είναι ήδη κάτοχοι GR Corolla, αναπτύσσεται ένα πρόγραμμα αναβάθμισης που περιλαμβάνει λογισμικό. Το πρόγραμμα αναβάθμισης, το οποίο θα ισχύσει για την GR Corolla του 2023, θα έχει ως αποτέλεσμα αύξηση της μέγιστης ροπής του κινητήρα κατά 30 Nm – από 370 σε 400 Nm – φέρνοντάς την έτσι στο ίδιο επίπεδο με εκείνη της εξελιγμένης GR Corolla που κυκλοφόρησε το 2025.

Toyota GR Corolla Upgrade 2025 Japan (9)

Το πρόγραμμα αναβάθμισης θα αλλάξει επίσης το σύστημα τετρακίνησης GR-FOUR, στο οποίο η μέχρι πρότινος επιλογή “REAR” με αναλογία κατανομής κινητήριας δύναμης 30:70 εμπρός / πίσω θα αντικατασταθεί από την επιλογή “GRAVEL” με κατανομή 50:50 εμπρός / πίσω, ενώ στην επιλογή “TRACK” όπου μέχρι πρότινος η κατανομή κινητήριας δύναμης ήταν σταθερή 50:50 εμπρός / πίσω, θα μπορεί πλέον να μεταβάλλεται από 60:40 εμπρός / πίσω έως 30:70 εμπρός / πίσω. Η διαθεσιμότητα του προγράμματος έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει την άνοιξη του 2026.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!